Yağmurun sorun olacağını sanmam. Ben yağmurda 3-4 Mbit arası bağlantı kuruyorum Vodafone ile. Ama Vodafone de bir sinyal strabilliği sorunu var. Birbirine yakın baz istasyonları arasında aşırı derece gel git yapıyor. Diğer operatorlerde de sıkıntı olmuş sanırım. Bölgesel genel bir problem olabilir.