İyice heryerde satışa çıksında Galaxy Nexus ucuzlasın![]()
Daha da ucuzlasın ya![]()
Bedavaya mı alacaksınız???
Ben electro world den aldim 1000tl ye ...
Ne alakası var 100 TL olsun demişim gibi bir cevap vermişsiniz?
Türkiye'de teknoloji zaten pahalı ucuzlamasını istemek hepimizin hakkı
Hakkınız bişey diyememde o telefon daha fazla inmez bence. S3 mini bile 900 zaten Nexus o fiyatta kalır.
Ne zaman aldın?
Bunu daha samimi bir dille söylebilirdiniz ilk mesajınızda bende biliyorum daha fazla inmesinin normal olmadığını ama isyanım üstte söylendiği üzere, pahalı teknolojiye
Galaxy nexus aldim 2 hafta once
mukemmel telefon
Bende wonderi satip onu mu alsam acabamukemmel telefon
![]()
Kesinlikle senin için iyi bir tercih olur .


