LG Nexus 4 tükendi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
technoshark

technoshark

Üye
Abicim bu nasıl bir iştir.. Geldiği gibi tükenmiş. Şaka maka bizlerde teknolojiye iyice ayak uydurmaya başlamışız :D demem o ki malın iyisinden anlıyoruz artık :D
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
eğer 350$ kontratlı fiyatı değilse tüm vergiler ve bayi kârları dahil ülkemizdeki fiyatı 1000₺'yi geçmemesi lazım. Teknosa bunu paralel ithalatla getiriyor demek ki.
 
OPC

OPC

Üye
İyice heryerde satışa çıksında Galaxy Nexus ucuzlasın :eller:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ben electro world den aldim 1000tl ye ...
 
OPC

OPC

Üye
Daha da ucuzlasın ya :D
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye


Ne alakası var 100 TL olsun demişim gibi bir cevap vermişsiniz?
Türkiye'de teknoloji zaten pahalı ucuzlamasını istemek hepimizin hakkı

Hakkınız bişey diyememde o telefon daha fazla inmez bence. S3 mini bile 900 zaten Nexus o fiyatta kalır.
 
OPC

OPC

Üye


Hakkınız bişey diyememde o telefon daha fazla inmez bence. S3 mini bile 900 zaten Nexus o fiyatta kalır.

Bunu daha samimi bir dille söylebilirdiniz ilk mesajınızda bende biliyorum daha fazla inmesinin normal olmadığını ama isyanım üstte söylendiği üzere, pahalı teknolojiye
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Vay Bee :D
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Oh oh ne güzel kazık yiyoruz oh oh
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~ ve OPC
Jomolocco

Jomolocco

Üye
bumu ucuz 900 lira olsa anlarimda
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye


Bunu daha samimi bir dille söylebilirdiniz ilk mesajınızda bende biliyorum daha fazla inmesinin normal olmadığını ama isyanım üstte söylendiği üzere, pahalı teknolojiye

Bunu devletin başındakilere sormak gerek.
 
Artles

Artles

Üye
Note II mi bu mu beyler ? Sağlam araştırma yapıyorum yüklü para vericeğim için Note II sorularımdan bunalttıysam kusura bakmayın o yüzden.. :)
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt