LG Nexus 4 tükendi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PriZm

PriZm

Üye
Note II mi bu mu beyler ? Sağlam araştırma yapıyorum yüklü para vericeğim için Note II sorularımdan bunalttıysam kusura bakmayın o yüzden.. :)
eğer S-Pen ve Hafıza büyüklüğü senin için eksiklik sayılmayacaksa kesinlikle Nexus 4 derim.


- - - Eklendi - - -

Oyle ama keske biraz daha para biriktirip baska telefon alsaydim demekten korkuyorum:hmmm

- - - Eklendi - - -

Yada laptop mu alsaydim diye:hmmm
Şu telefonu aldığımdan beri hiç laptop almak aklımdan geçmedi :hmmm


- - - Eklendi - - -

Oyle ama keske biraz daha para biriktirip baska telefon alsaydim demekten korkuyorum:hmmm

- - - Eklendi - - -

Yada laptop mu alsaydim diye:hmmm
Şu telefonu aldığımdan beri hiç laptop almak aklımdan geçmedi :hmmm
 


Artles

Artles

Üye

eğer S-Pen ve Hafıza büyüklüğü senin için eksiklik sayılmayacaksa kesinlikle Nexus 4 derim.


- - - Eklendi - - -


Şu telefonu aldığımdan beri hiç laptop almak aklımdan geçmedi :hmmn


- - - Eklendi - - -


Şu telefonu aldığımdan beri hiç laptop almak aklımdan geçmedi :hmmn

Yapma yav.. Bu telefonun Note II den + tarafları neki peki ? :D
 
PriZm

PriZm

Üye
Yapma yav.. Bu telefonun Note II den + tarafları neki peki ? :D

Adreno 320
Google desteği

Acayip modifiye edilebilirliği
(Xda sayfasına girmemle çıkmam bir oldu :ehe tırstım :ehe)

Ubuntu yüklenilecek ilk telefon olması

*bana göre* tasarımı
 
aleranol

aleranol

Üye
Ben ekran kartı olayına takılma derim. Tegra hariç kullanan telefonda sen grafikleri iyi olan oyun deme. Ama modifiye yeteneği nexus4 ün daha iyi.
Not2 de ise daha büyük ve iyi ekran spen hafıza ve sdkart desteği var. Spen i sakın küçümseme çok fazla işte kullanılabilir. Eğer sadece telefon ve kurcalama amaçlı alıyorsan nexus4
 
PriZm

PriZm

Üye
Ben ekran kartı olayına takılma derim. Tegra hariç kullanan telefonda sen grafikleri iyi olan oyun deme. Ama modifiye yeteneği nexus4 ün daha iyi.
Not2 de ise daha büyük ve iyi ekran spen hafıza ve sdkart desteği var. Spen i sakın küçümseme çok fazla işte kullanılabilir. Eğer sadece telefon ve kurcalama amaçlı alıyorsan nexus4

Ama ekran kartı tek oyunların grafiklerinde geçerli değil aynı zamanda hızlı çalışması içinde geçerli

Tarayıcıda aynen böyle.hızlı gpu daha akıcı bir internet sunar
 
aleranol

aleranol

Üye


Ama ekran kartı tek oyunların grafiklerinde geçerli değil aynı zamanda hızlı çalışması içinde geçerli

Tarayıcıda aynen böyle.hızlı gpu daha akıcı bir internet sunar

En azından rahatlıkla 1.5 yıl fark etmez. Internette gezerken benim i7 2.nesil işlemcili 4 ram ve gt540m ekran kartı olan laptoptan bazen daha iyi sonuçlaraalıyorum. Oyunlarda eğer 4 çekirdekli gpu ve işlemci varsa bunu tamamen kullanacak oynlar için de 2 yıl olması lazım. Çok iyi bir potansiyel güç var sonuçta donanimlarda. Ha adreno 320 daha iyi mi? Tabi ki de. Benchmarkta 3d de not2 4500 alırken n4 6500 alıyor
 
PriZm

PriZm

Üye
Sonuç olarak Adreno 320 daha iyi işte neyi tartışıyoruz :ehe

Nexus 4 de ki Adreno 320 500 mhz ye kadar oc olabiliyormuş.şimdi xda sayfasında gezerken baktım
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
aleranol

aleranol

Üye
Sonuç olarak Adreno 320 daha iyi işte neyi tartışıyoruz :ehe

Nexus 4 de ki Adreno 320 500 mhz ye kadar oc olabiliyormuş.şimdi xda sayfasında gezerken baktım

Benim gpu 800e kadar çıkıyor.
 
dolorex68

dolorex68

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]Turkcell bekleyin bizi Nexus 4 konusunda diye açıklama yaptı ama hadi hayırlısı olsun inşallah :)[/SIZE][/COLOR]
 
aleranol

aleranol

Üye


Saat hızı herşey değil..

533ren 800e çıkması iyi. Ama haklısın. Sadece % 15 fark ediyor. Birde bişey sorucam benim stweaksde sadece cpu gpu oc yapıyorum sinra bir bakmışım hotplug ram ve diger değerlerin hepsi en sola kaymış böyle oluyor? Sonrada 12000 puan alıyorum ve tekrar kernle atana kadar düzelmiyor.
bunun bir çaresi varmı?
 
PriZm

PriZm

Üye
Stweaks kullanmadıgımdan yardım edemem bilmiyorum cünkü :D
 
aleranol

aleranol

Üye
Sen ne kullanıyorsun?
 
PriZm

PriZm

Üye
Nstools ve Kernelin kendi programı Semaphore Manager.ikiside markette var ama Semaphore Manager sende çalışmaz
 
ka_za

ka_za

Üye
Note II mi bu mu beyler ? Sağlam araştırma yapıyorum yüklü para vericeğim için Note II sorularımdan bunalttıysam kusura bakmayın o yüzden.. :)

Büyük ekran istersen note2. Bide buna multi Window falanda kurulabilecek gibi görünmüyor daha tabi lazımsa
 
aleranol

aleranol

Üye
Ns iyiymiş ancak bende governor yok diyor :hmmm: antutu cpu master denedim o da gpu kontrol yok dedi :zzz: yebi ve sağlam program gerek bana
 
PriZm

PriZm

Üye
Ns iyiymiş ancak bende governor yok diyor :hmmm: antutu cpu master denedim o da gpu kontrol yok dedi :zzz: yebi ve sağlam program gerek bana

Nstools bazen o hatayı verebiliyor.farklı bir programdan governor seç telefonu yeniden başlat biraz kurcaladıktan sonra governor seçeneği düzeliyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt