dedereis123
Üye
Android birçok marka kullandığı için rahat topladı kendini ancak wp kadar marketi gelişmiş değildi . Android kullanıcısıydım note 2 ile arasında çok kalmıştım ama Nokia daha güzel geldi gerçi kullanamadan servise verdim o ayrı
Sorunum wp8 ve nokia ile değil ancak kvk ile oda konu dışı birşey zaten.Marketine öyle ufak göz gezdirdim gayet güzel geldi , ücretler zaten kullanıcalar belirlediği için yuksek fln android gibi hazır firma yerine istekleri bize bırakıp bize geliştirtiyor buda ücret olarak mecbur yansımakda .
Sorunum wp8 ve nokia ile değil ancak kvk ile oda konu dışı birşey zaten.Marketine öyle ufak göz gezdirdim gayet güzel geldi , ücretler zaten kullanıcalar belirlediği için yuksek fln android gibi hazır firma yerine istekleri bize bırakıp bize geliştirtiyor buda ücret olarak mecbur yansımakda .


, şu ana kadar yüklediğim çoğu uygulama gerçekten şaşırttı beni, WP8'in çok iyi yerlere geleceğine şüphem yok artık, sadece biraz daha SABIR ... Teşekkürler paylaşımın için 

