Windows market neden ücretli??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dedereis123

dedereis123

Üye
Android birçok marka kullandığı için rahat topladı kendini ancak wp kadar marketi gelişmiş değildi . Android kullanıcısıydım note 2 ile arasında çok kalmıştım ama Nokia daha güzel geldi gerçi kullanamadan servise verdim o ayrı :D Sorunum wp8 ve nokia ile değil ancak kvk ile oda konu dışı birşey zaten.Marketine öyle ufak göz gezdirdim gayet güzel geldi , ücretler zaten kullanıcalar belirlediği için yuksek fln android gibi hazır firma yerine istekleri bize bırakıp bize geliştirtiyor buda ücret olarak mecbur yansımakda .
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Arkadaşlar gereksiz mesajlarla konuyu tartişmaya cevirmeyin. Birbirinize saygisizlik etmeden yorumlarda bulunacaginizi varsayarak konuyu acik birakiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ardacumhur
n000k

n000k

Üye
Arkadaşlar gereksiz mesajlarla konuyu tartişmaya cevirmeyin. Birbirinize saygisizlik etmeden yorumlarda bulunacaginizi varsayarak konuyu acik birakiyorum.
teşekkürler abi.sana saygım sonsuz..
<- Lumia 920 aşkım ->
 

screamofcnc

Üye
Arkadaşlar herkesten özür dilerim rahatsızlık için. On seneyi aşkın nokia kullanıcısıyım ve sağlamlık açısından çok memnunum, korkum sadece symbian gibi telefonlarımızın elimizde patlaması, herkese saygı ve selamlar ve ayriyetten iyi geceler beaaa.
 

uMTOku

Üye
İlk çıktığı zamanlardan beri çoğu işletim sistemi hep elimde idi kimsenin mağazası birden büyümedi Microsoft bu konuda emin adımlarla ilerliyor bu belli bir oyun çıksın gamelofttan eadan satılsın bak nasıl arkası geliyor kullanıcı sayısı ciddi yükseliş içinde akıllı telefon için Microsoft'un geç kalması etkiliyor ama gerçekten işletim sistemi çok iyi ilk iphone çok mu iyiydi farklı idi ama o ilk yazılım yada ilk androidler birebir Apple kopyası idi hepsini kullandım bir anda buyumedi hiç biri zamanında iphoneda siriye en iyi telefon ne dediğimizde lumia 900 diyordu lumia hala kullanıcıların değerlendirmesinde 5 üzerinden 4.5 alır biz burada söyledik marketi bekleyeceksiniz diye ilk günü aldım ben pişman değilim olsam iphoneu kullanırım tek işi telefon olan dev nokiaya da bir şans daha verdim
Sent from my Lumia 920 using Board Express
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
market surekli gelişiyor. Tabi bunu farkedebilmeniz icin baya bir markette gezmeniz gerekir. Ama bu uygulama geliştirme işi oyle basit bir olay degil. Mesela Microsoft kendi yazilimi olan photosynthi bile daha getiremedi. İstese hatalsiyla gunahiyla yarim yamalak koyardi markete var mi he var!! Ama Microsoft magazada kaliteye cok onem veriyor. Kendi uygulamasi bile performans testinden gecmedigi icin magazaya kiymayan firma diger geliştiri uygulamalarina izin verir mi sizce. Bu olaya dar pencereden bakmayin. Cok kapsamli kriterler var bir uygulamanin markette yayinlanmasi icin.
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Bencede Markette Cok Cok Eksik Var .. Mesela Telefonu Instagram Yok Diye Almayan Bir Nokia Fanini Taniyorum .. Bende L920 Alacaktim .. Fakat Yaza Kadar L900 Ile Idare Edip Yazin Yeni Bir Lumia Cikarsa Onu Alacagimm ..
 
serinaga

serinaga

Üye


sistem unlock edildiginde diger bir tabirle jailbreak ciktiginda .xap dosyalarini indirip kurabileceksiniz. Şu anda cok guzel uygulamalar var fakat microsoft markette sertfikalandirmiyor. Hele bir dosya yoneticisi var ki muhteşem otesi bir şey.

Üstat merak ettim şimdi, nasıl bir şey bu, muhteşem deyince iştahım kabardı, acaba Bir konu açıp paylaşabilir misin ?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Bencede Markette Cok Cok Eksik Var .. Mesela Telefonu Instagram Yok Diye Almayan Bir Nokia Fanini Taniyorum .. Bende L920 Alacaktim .. Fakat Yaza Kadar L900 Ile Idare Edip Yazin Yeni Bir Lumia Cikarsa Onu Alacagimm ..

bunu defalarca soyledim. İkisini de kullanan birisi olarak lumia900'den uzerine para vererek lumia920'ye gecmek lükse kacar.
 
serinaga

serinaga

Üye
market surekli gelişiyor. Tabi bunu farkedebilmeniz icin baya bir markette gezmeniz gerekir. Ama bu uygulama geliştirme işi oyle basit bir olay degil. Mesela Microsoft kendi yazilimi olan photosynthi bile daha getiremedi. İstese hatalsiyla gunahiyla yarim yamalak koyardi markete var mi he var!! Ama Microsoft magazada kaliteye cok onem veriyor. Kendi uygulamasi bile performans testinden gecmedigi icin magazaya kiymayan firma diger geliştiri uygulamalarina izin verir mi sizce. Bu olaya dar pencereden bakmayin. Cok kapsamli kriterler var bir uygulamanin markette yayinlanmasi icin.

Çok doğru ...
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye


bunu defalarca soyledim. İkisini de kullanan birisi olarak lumia900'den uzerine para vererek lumia920'ye gecmek lükse kacar.

Abi Oylede .. Ama Wp8 Icin Oyle Diyorum .. L900'e Wp8 Yuklenseydi 2 Sene Daha Almazdim .. Ama Wp 7.8 Pekte Birsey Getirmiyor Yanindaa ..
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


Abi Oylede .. Ama Wp8 Icin Oyle Diyorum .. L900'e Wp8 Yuklenseydi 2 Sene Daha Almazdim .. Ama Wp 7.8 Pekte Birsey Getirmiyor Yanindaa ..

arayuz degişikligi bir kac ay idare etsin sıkılkanlıgı alsın yeter. Ondan sonra yeni cihaz haberleri ve dedikodularıyla gunler su gibi gecer:eller:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: serinaga
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Wooov :D
 
serinaga

serinaga

Üye
Arkadaşlar WP8 henüz çok yeni ve biraz da aceleyle çıkarılmış bir sistem.
Bu sabırsızlık nedir anlamak zor gerçekten.
Sisteme ve telefona biraz şans tanısanız olmaz mı?
Her şeyi sorun etmektense elinizdekileri değerlendirmeye baksanız.
Telefonu ilk çıktığı hafta alanlardan biri de benim.
Ve o günden beri hemen her gün mağazaya baktığım halde, hâlâ birbirinden güzel uygulama ve oyunlar keşfetmeye devam ediyorum.
Kısacası telefonun keyfini çıkarmaya çalışıyorum mevcut uygulama ve oyunlarıyla.
Eksiklerinin giderileceğinden ve mağazasının gelişeceğinden hiç şüphem yok.
"Sabır acıdır ama meyvesi tatlıdır". Olaya biraz böyle yaklaşsak olmaz mı? :oke:

Üstad sanırım sorun birazda şuradan kaynaklanıyor, wp8'in bir Android yada başka bir sistemin sağladığı oyun ve uygulamaların birebir benzeri aranıyor. Sanırım bu bir alışkanlık meselesi, hoş ben de bazı şeyleri aramadım değil, Lakin şimdiye kadar sunduğu uygulamalar, gerçekten dediğiniz gibi biraz karıştırılsa neler neler keşfedecekler, O keşfedilenlerin arayıpta bulamadıklarından kat kat üstün ve harika olduğunu bilemeyince de tabii rahatsız olunuyor, Zira zaten o bulamadıkları uygulama ve benzerleride yakında gelecektir ...

- - - Eklendi - - -



işte böyle bişey. :D

Sabırsızlıkla bekliyoruz o zaman :ah, şu ana kadar yüklediğim çoğu uygulama gerçekten şaşırttı beni, WP8'in çok iyi yerlere geleceğine şüphem yok artık, sadece biraz daha SABIR ... Teşekkürler paylaşımın için :good:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Sabırsızlıkla bekliyoruz o zaman :ah, şu ana kadar yüklediğim çoğu uygulama gerçekten şaşırttı beni, WP8'in çok iyi yerlere geleceğine şüphem yok artık, sadece biraz daha SABIR ... Teşekkürler paylaşımın için :good:

yalniz dikkat edin uygulama uzerinden bluetoothla direk dosya transferi var hem de format kisitlamasi olmadan:D
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Gerçekten süpermiş elinize sağlık :)
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
İşimizi gören bir çok uygulama ücretsiz olarak markette yerini almış! Nokia Türkiye Genel Müdürünün de dediği gibi burası bir pazar.. İnsanlar tabiki uygulama, oyun yazıp ücrete tabi sunacaklar. Eş zamanlı çalışan, piyasaya ücretsiz yazılım sunan beyinlerde var .)
 
caglar b

caglar b

Üye
yani symbiandan wp ye bir mobil oyun hastası olarak geçmemeliyim. symbian 2.nesilden farkı kamera bide ekran ,üstelik uygulama marketinin şuanki nokia magazadan fazlası yok gibi duruyor.1 seneye kadar wp ya batar ya çıkar belli olmaz sonu n8 ve familyası gibi olmasında
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt