Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
iyide kvk niye o zaman senin cihazın kasası açılmadı sadece arka kapak açıldı diyor açıklamasını lutfen biri yapsın valla kafayı yicem 920 de kapak ayrı mı arkadaş.....
papakudioflu
Emekli Yönetici
kvk'ya gore bizim kasa dedigimiz unite arka kapak. Ve yine kvk'ya göre kasa ekranla butunleşik olan donanım bileşenleridir.
dedereis123
Üye
Abi senin dediğini ben anlıyorumda niye onlar anlamıyor bilmiyorum . Arka kapak açılmış kasaya dokunulmadığını savunuyor yani ben nedersem diyim gidin mahkemeye diyorlar o kadar . Ekran nasıl kasa açılmadan düzeltilir ki
- - - Eklendi - - -
Fiziksel müdahele yok diyor . Sadece temazsızlık giderilmiştir deniliyor . Çelişkileri çözemiyorum
bulutsuzgece
Üye
Telefonun dış polikarbonat kapağını açmışlar ancak "kasa" olarak niteledikleri çelik yapı ve içeriğindeki devreler bütününe herhangi bir müdahale olmamış anlaşılan. Yani bizim "iç kasa" diyebileceğimiz bölümde herhangi bir şekilde söküp takılan ya da tamir gören bir şey olmamış. Sadece civataları sıkmışlar
dedereis123
Üye
Ekran nereye bağlı peki bunlar ekranı elle bastırıp taktıklarını söyluyor ekran mantıklı olarak önde kalıyor yani davrelerin önünde peki onu nasıl takmış olabilir . Ya da takmadılar bana yine sallıyorlar kvk
Ekran nereye bağlı peki bunlar ekranı elle bastırıp taktıklarını söyluyor ekran mantıklı olarak önde kalıyor yani davrelerin önünde peki onu nasıl takmış olabilir . Ya da takmadılar bana yine sallıyorlar kvk
Ya mesela olduda cihazı geri verdiler batarya artık şaşmıştır kendini kalibrasyon fln cihazı almadan önce şoklattırma şansım varsa öyle yapıp kalibrasyon olur mu