ADSL'de İndirim Furyası Sürüyor !..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
ADSL'de İndirim Furyası Sürüyor !..
ADSL'de İndirim Furyası Sürüyor !..

Telekom'daki grevin ardından ADSL'deki indirim kampanyaları, perakende tarifelerine de yansıdı.

Smile adsl, 1-31 Aralık tarihleri arasında geçerli olacak 3 yeni kampanyasını başlattı. Şirket, düzenlediğikampanya kapsamında aylık tarife ücretlerini indirerek ücretsiz modem ile limitsiz internet erişimi sağlıyor.

'Modemsiz kampanya’, 'Kablolu modemli kampanya’ ve 'Kablosuz modemli kampanya’ aadıyla üç ayrı seçenek sunan firma, tüm paketlerde aralık ayı boyunca limitli paketlere limitsiz erişim hediye ediyor. Aylık erişim ücretleri de her üç kampanyada da 6 aylık indirimli fiyatlarla tüketicilere sunuluyor.

Örneğin, 'Kablosuz modemli kampanya’da aylık ücret 29 YTL yerine 6 ay süresince 24.99 YTL olarak fatura ediliyor. Ayrıca kablosuz modem ücretsiz verilirken, 30 YTL değerindeki kurulum da ücretsiz olarak yapılıyor. n
 


carisma58

Üye
bilgi için saol dayi
 

sasasami

Üye
o da iyi
 
hayalet114

hayalet114

Üye
smile adsl öylemı?
 
maxiburak

maxiburak

Üye
bilgiler için teşekkürler
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Bilgi Paylaştıkça Güzelleşir :good:
 
kubilay212

kubilay212

Üye
cok iii yaa
 
masub

masub

Üye
ya arkadaşlar bu arada 3 gblik kota olmuş 6gb:heyo::heyo::heyo:
 

barisalex

Üye
evt buda güzel
 
maxiburak

maxiburak

Üye
ADSL'de İndirim Furyası Sürüyor !..

Telekom'daki grevin ardından ADSL'deki indirim kampanyaları, perakende tarifelerine de yansıdı.

Smile adsl, 1-31 Aralık tarihleri arasında geçerli olacak 3 yeni kampanyasını başlattı. Şirket, düzenlediğikampanya kapsamında aylık tarife ücretlerini indirerek ücretsiz modem ile limitsiz internet erişimi sağlıyor.

'Modemsiz kampanya’, 'Kablolu modemli kampanya’ ve 'Kablosuz modemli kampanya’ aadıyla üç ayrı seçenek sunan firma, tüm paketlerde aralık ayı boyunca limitli paketlere limitsiz erişim hediye ediyor. Aylık erişim ücretleri de her üç kampanyada da 6 aylık indirimli fiyatlarla tüketicilere sunuluyor.

Örneğin, 'Kablosuz modemli kampanya’da aylık ücret 29 YTL yerine 6 ay süresince 24.99 YTL olarak fatura ediliyor. Ayrıca kablosuz modem ücretsiz verilirken, 30 YTL değerindeki kurulum da ücretsiz olarak yapılıyor. n

walla bu çoq qüzel oldu yaww hemde çoq qüsel
 
danger03

danger03

Üye
bilgi için teşekkürler
 
Nazy

Nazy

Üye
Haberimiz olması iyi oldu sağol
 
volkanik546

volkanik546

Üye
Bence dikkat etmek gerek,çünkü hepsindede 2 yıl taahhüt isteniyor, ben beğenmedim...
 
dreamwtf

dreamwtf

Üye
Birde bağlanti kopmama furyasi sürse.
 
sonbela

sonbela

Üye
ya baglantıdan şikayetciyim bende üstelik actırdıgımda adsli actırdım kota limiti vardı aradan 2 dun gectik limitsiz basvurusunda bulundum işlem tamam limitsiz artık dediler 2 ay bedavaydı gelen ekim faturası 158 kasım dahil 370 ytl nakit borc oldugunu ogrendim telekoma gidip sordugumda 2008de limitsiz olacak tarifeniz dediler:'( üstelik faturada tarife limitsiz yazıyor :(:(
 
ferdix5

ferdix5

Üye
bi indiremediler şu adsl fiyatlarını olan eski aboneye oluyor
 
paradox1026

paradox1026

Üye
aman hepsi dolandırma peşinde
 
osezer10

osezer10

Üye
bilgin için saol dost!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt