Kız istiyor mu çözemedim.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Kız istiyor mu çözemedim.
Bundan 2 hafta öncesinde facebook üzerinden bir kızla tanıştım.Beni eklemişti ve uzun sohbetler etmiştik.O dakikalarda hoşlanmaya başlamıştım ama sohbette pek belli etmedim çok hızlı gitmesin diye. Neyse 2 gün sonra baktım ilişki yapmış.O dakika kafam karışmaya başlamıştı zaten üzmüştü o olay. Neyse 2 gün sonra ilişkisi bitmiş bana yazmaya başladı nasılsın, ben de ayrıldım gibisinden. Ben de madem ayrıldı mevzuya gireyim dedim dün akşam.Hissettiklerimi söyledim ama sürekli anlamamazlıktan geldi, artık naz mı yapıyor, geçiştiriyor mu anlamadım.Senden hoşlanıyorum diyorum ne diceğimi bilemedim-ne desem ki gibi cevaplar verdi.Az önce yine sohbet ettik, sohbet aynen şöyle;


Ben : bak dün çok ileri gittiysem özür dilerim





Ben: bu önemli değilden bir sürü anlam çıkardım hangisi acaba



sorun yok yani



Ben: peki son soru benden beklediğin birşey var mı ?



ne gibi



Ben: herneyse life goes on

söyle


Ben: o kadar hoşlanıyorum dedim bir yorum alamadım senden

14:05

ne diyim ki


Ben: ne biliyim tanışsak mesela ?





bilmem ki

Ondan sonra çıkmak zorunda kaldım birtakım nedenlerden dolayı.Ve şöyle birşey var arkadaşlar, benim şimdiye kadar olan ilişkilerim ya zaten sohbetimin olduğu kızlardan veya direk ilk hamlenin karşı taraftan geldiği durumlarda oldu. O yüzden benim daha önce görmediğim bir kıza karşı yazmam zor oluyor. Hani şu saatten sonra ondan mesaj gelmezse ben de sesimi çıkarmam.Yapım böyle ,belki naz yapıyor ama bu bile benim için fazla.
Her neyse eğer uğraşmaya değer bir durum var diyorsanız denemeye devam ederim.
 


CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
bence devam etmelisin ama 2 günlük ilişki yapmış diyosun ben onu gördükten sonra güvenmezdim açıkçası
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
bence devam etmelisin ama 2 günlük ilişki yapmış diyosun ben onu gördükten sonra güvenmezdim açıkçası
Geldi o konuda da benimle konuştu , hiç bana mesaj atmıyor benimle ilgilenmiyor diye. Her konuda benimle konuşan kızdan beklemediğim hareketler bunlar açıkçası.
 
  • Beğen
Tepkiler: CouTFeeL
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
Geldi o konuda da benimle konuştu , hiç bana mesaj atmıyor benimle ilgilenmiyor diye. Her konuda benimle konuşan kızdan beklemediğim hareketler bunlar açıkçası.
Devam etmelisin o zaman :) bende dün otobüste gördüm eve geldim facesini buldum konuşsammı diye kararsızım :(
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Eğer sanalsa uzak dur derim kardeşim sanal aşkı benden iyi kimse bilemez 3 yıllık sanal bir ilişkim vardı onca hayal onca düş onca sevda bitti tükendi gitti DEĞMEZ, sanaldan uzak dur!! :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Heroata
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
Tanıdıksa ekle bahanen olur, sohbet ilerlerse ne mutlu sana :D
mesaj yazma yerinia çıyorum ne yazsam diye düşünüyorum acaa yanlışmı anlar falan diyorum ama ilk gördüğüm gibi gözlerimi ayıramadım farketti beni ve güldü acaba ne yazsam :(
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Eğer sanalsa uzak dur derim kardeşim sanal aşkı benden iyi kimse bilemez 3 yıllık sanal bir ilişkim vardı onca hayal onca düş onca sevda bitti tükendi gitti DEĞMEZ, sanaldan uzak dur!! :oke:
Tabi senin dediğin de doğrudur bi bakıma fakat şu yıllarda sanal ortamdan tanışmak moda oldu artık , kız da çok güzel bilmiyorum ya zaten össye hazırlanıyorum olmazsa olmasın D:

- - - Eklendi - - -

mesaj yazma yerinia çıyorum ne yazsam diye düşünüyorum acaa yanlışmı anlar falan diyorum ama ilk gördüğüm gibi gözlerimi ayıramadım farketti beni ve güldü acaba ne yazsam :(
Yerinde olsam gerçek hayatta sohbet etmeden birşeyler yapmak istemezdim. Tabi bu benim yapıma ters seni bilemem.
 
  • Beğen
Tepkiler: CouTFeeL
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
Tabi senin dediğin de doğrudur bi bakıma fakat şu yıllarda sanal ortamdan tanışmak moda oldu artık , kız da çok güzel bilmiyorum ya zaten össye hazırlanıyorum olmazsa olmasın D:

- - - Eklendi - - -


Yerinde olsam gerçek hayatta sohbet etmeden birşeyler yapmak istemezdim. Tabi bu benim yapıma ters seni bilemem.

utangaç olduğum için gerçek hayatta hasla konuşamam :( ilk baş internette konuşsam daha iyi galiba ama utanıyorum :S
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
utangaç olduğum için gerçek hayatta hasla konuşamam :( ilk baş internette konuşsam daha iyi galiba ama utanıyorum :S
Tamam ben de o yüzden yapma dedim. İnternette konuştuktan sonra utangaç biri için buluşma zor geçer.Yani ben öyle düşünüyorum.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Tabi senin dediğin de doğrudur bi bakıma fakat şu yıllarda sanal ortamdan tanışmak moda oldu artık , kız da çok güzel bilmiyorum ya zaten össye hazırlanıyorum olmazsa olmasın D:

- - - Eklendi - - -

Sanalda yaşanmıyor kardeş ne kadar yemin edilse de olmuyor olmayacakta malesef kardeş,bırakalım sanalı gerçeğini bulup gerçekte sevmelim yani :)
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Sanalda yaşanmıyor kardeş ne kadar yemin edilse de olmuyor olmayacakta malesef kardeş,bırakalım sanalı gerçeğini bulup gerçekte sevmelim yani :)
Bu benim ilk sanal deneyimim olduğu için öyle negatif bir durum göremiyorum tabi :D Tecrübelilere kulak asmak daha mantıklı tabi..
 
Mert

Mert

Üye
WhereIsYourMind? Kendine gel :D
 
xxynsdark

xxynsdark

Üye
Bende sanaldan bir kızla dış ulkedendi türkçe çok az biliyodu sanırım kız makedonyadandi .s şuan tipini bile unuttum
 
anilari35

anilari35

Üye
Şansını denemeleisin
 
abandonware

abandonware

Üye
daha kim olduğunu bile bilmediğin biri..
 
DDorlion

DDorlion

Üye
sahtemi diye düşündüm bian kızı kamerada görüştünmü ?
 
Heroata

Heroata

Üye
Eğer sanalsa uzak dur derim kardeşim sanal aşkı benden iyi kimse bilemez 3 yıllık sanal bir ilişkim vardı onca hayal onca düş onca sevda bitti tükendi gitti DEĞMEZ, sanaldan uzak dur!! :oke:

Bencede
 

Samet.25

kizlar hep oyle yapiyo banada aynisi oldu.
ayrica her konustugunu kiz sanma ozellikle tanimadigin ve seni ekleyenleri cunku benimde eskiden kiz hesabim vardi erkekleri ekliyodum face sayfamin reklamini yapmak icin arada canim sıkılincada ekledigim erkeklerle dalga geciyodum. suan face hesabim hic yok bi tane bile eski zamanlara bakinca ne sacma diye dusunuom .dd
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt