WhereIsMyMind
Üye
Kız istiyor mu çözemedim.
Bundan 2 hafta öncesinde facebook üzerinden bir kızla tanıştım.Beni eklemişti ve uzun sohbetler etmiştik.O dakikalarda hoşlanmaya başlamıştım ama sohbette pek belli etmedim çok hızlı gitmesin diye. Neyse 2 gün sonra baktım ilişki yapmış.O dakika kafam karışmaya başlamıştı zaten üzmüştü o olay. Neyse 2 gün sonra ilişkisi bitmiş bana yazmaya başladı nasılsın, ben de ayrıldım gibisinden. Ben de madem ayrıldı mevzuya gireyim dedim dün akşam.Hissettiklerimi söyledim ama sürekli anlamamazlıktan geldi, artık naz mı yapıyor, geçiştiriyor mu anlamadım.Senden hoşlanıyorum diyorum ne diceğimi bilemedim-ne desem ki gibi cevaplar verdi.Az önce yine sohbet ettik, sohbet aynen şöyle;
Ben : bak dün çok ileri gittiysem özür dilerim
Ben: bu önemli değilden bir sürü anlam çıkardım hangisi acaba
sorun yok yani
Ben: peki son soru benden beklediğin birşey var mı ?
ne gibi
Ben: herneyse life goes on
Ben: o kadar hoşlanıyorum dedim bir yorum alamadım senden
bilmem ki
Ondan sonra çıkmak zorunda kaldım birtakım nedenlerden dolayı.Ve şöyle birşey var arkadaşlar, benim şimdiye kadar olan ilişkilerim ya zaten sohbetimin olduğu kızlardan veya direk ilk hamlenin karşı taraftan geldiği durumlarda oldu. O yüzden benim daha önce görmediğim bir kıza karşı yazmam zor oluyor. Hani şu saatten sonra ondan mesaj gelmezse ben de sesimi çıkarmam.Yapım böyle ,belki naz yapıyor ama bu bile benim için fazla.
Her neyse eğer uğraşmaya değer bir durum var diyorsanız denemeye devam ederim.
Ben : bak dün çok ileri gittiysem özür dilerim
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ben: bu önemli değilden bir sürü anlam çıkardım hangisi acaba
sorun yok yani
Ben: peki son soru benden beklediğin birşey var mı ?
ne gibi
Ben: herneyse life goes on
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
söyle
Ben: o kadar hoşlanıyorum dedim bir yorum alamadım senden
14:05
ne diyim ki
Ben: ne biliyim tanışsak mesela ?
ne diyim ki
Ben: ne biliyim tanışsak mesela ?
bilmem ki
Ondan sonra çıkmak zorunda kaldım birtakım nedenlerden dolayı.Ve şöyle birşey var arkadaşlar, benim şimdiye kadar olan ilişkilerim ya zaten sohbetimin olduğu kızlardan veya direk ilk hamlenin karşı taraftan geldiği durumlarda oldu. O yüzden benim daha önce görmediğim bir kıza karşı yazmam zor oluyor. Hani şu saatten sonra ondan mesaj gelmezse ben de sesimi çıkarmam.Yapım böyle ,belki naz yapıyor ama bu bile benim için fazla.
Her neyse eğer uğraşmaya değer bir durum var diyorsanız denemeye devam ederim.
bende dün otobüste gördüm eve geldim facesini buldum konuşsammı diye kararsızım 


