Özel Üye Rütbesine Karşıyım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
Özel Üye Rütbesine Karşıyım
Neden mi çünkü her Maxicep üyesi özeldir.
 


Kerim.

Kerim.

Üye
:hmmm:good:
 
Metin MF

Metin MF

Üye
Doğru söze ne denir :)
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
ne denir
 
Metin MF

Metin MF

Üye
doğru denir
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
:hmm
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
konuya yazanlar hepsi yarbay albay orgeneral falan olduğunuzda bu düşünceniz değişir :D - boşunamı uğraştık o bu rütbeyi alana kadar :d:
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
:hmmm
Farklı noktaya değindiniz.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Forumda orgeneral var mı bu arada? Merak ettim. :hmmm
 
doctorrr

doctorrr

Üye
He Doğuş abi, evet.

- - - Eklendi - - -

Badi ne kızıyosun yaa
 
  • Beğen
Tepkiler: Emma-Watson
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Eğer Özel Üye Sen Olsaydın Böyle Düşünmezdin Diyorum Ve Sizi Avatarımla Baş Başa Bırakıyorum :D
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Şuan siz x rütbesindesiniz ya, ileri de illa ki rütbeniz yükselecektir, ki üst rütbelere geldiğiniz zaman bu yönde bir konu açılması durumunda neler hissedeceksiniz acaba bilemiyorum :allalla:

Buyrun özel üye'nin tanımı:

Özel Üye rütbesi ise, çok yakından gerçek hayatta tanıdığımız kişilere verdiğimiz rütbedir, Üye yetki ve kısıtlamalarından hiçbir farkı yoktur.

Rütbelere dair tanımlar da aşağıdaki konuda bariz yapılmaktadır :oke:

Link: http://www.maxicep.com/site-hakkind...il-geliyor-10-eylul-2010-a-4.html#post4376318

+iyi forumlar :oke:
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
Şuan siz x rütbesindesiniz ya, ileri de illa ki rütbeniz yükselecektir, ki üst rütbelere geldiğiniz zaman bu yönde bir konu açılması durumunda neler hissedeceksiniz acaba bilemiyorum :allalla:

Buyrun özel üye'nin tanımı:

Özel Üye rütbesi ise, çok yakından gerçek hayatta tanıdığımız kişilere verdiğimiz rütbedir, Üye yetki ve kısıtlamalarından hiçbir farkı yoktur.

Rütbelere dair tanımlar da aşağıdaki konuda bariz yapılmaktadır :oke:

Link: http://www.maxicep.com/site-hakkind...il-geliyor-10-eylul-2010-a-4.html#post4376318

+iyi forumlar :oke:

Bu cevaplar sıradan ben insanları mutlu olmasını istiyorum işte buuu
Rütbelerin hepsi gereksiz

- - - Eklendi - - -
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
2012 ortalarında üye olupta 10.000mesaj atan var nasıl kasıyorlar bu kadar merak ediyorum doğrusu
az uğraşmazdık önceden rütbe alalım diye
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
2012 ortalarında üye olupta 10.000mesaj atan var nasıl kasıyorlar bu kadar merak ediyorum doğrusu
az uğraşmazdık önceden rütbe alalım diye

Aynen 2009 üyesiyim zar zor 2000 mesaj oldu
 
doctorrr

doctorrr

Üye
temmuz 2011 üye olduğumdan beri aktifim
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Sözlük özlenilesi... Ordan koyuyon lafı alan alıyor :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt