IVI-Elia
Üye
Lumia 920 Fiziksel Hatalar
Arkadaşlar cihazımda birçok sorun var.
1)Sallayınca içinden ses geliyor
2)Ekranın birleştiği sağ ve sol kenardan sol kenarda sağ kenara göre daha fazla boşluk var ve burda toz birikiyor.
3)Sol üst köşeden sim kart yuvasının olduğu yerden içeri doğru bastırınca üstünden gıcırtı sesi geliyor.Ses açma kapama basınca gıcırtı geliyor.Bazen de çeşitli yerlerinden gıcırtı geliyor.
Cihazdan çok memnunum ama bu sorunlar beni delirtti.Ben 1650 lira veryorum cihazda böyle hatalarvar.Bu sorunlar ne c5imde vardı ne de c6mda sıkıldım bundan.Şimdi ben Niğdedeyim bunu ben Haftadonu Konyaya dggidip Servise veriyim mi değişirler mi yoksa orasını burasınıbsokuupgonderiler mi
1)Sallayınca içinden ses geliyor
2)Ekranın birleştiği sağ ve sol kenardan sol kenarda sağ kenara göre daha fazla boşluk var ve burda toz birikiyor.
3)Sol üst köşeden sim kart yuvasının olduğu yerden içeri doğru bastırınca üstünden gıcırtı sesi geliyor.Ses açma kapama basınca gıcırtı geliyor.Bazen de çeşitli yerlerinden gıcırtı geliyor.
Cihazdan çok memnunum ama bu sorunlar beni delirtti.Ben 1650 lira veryorum cihazda böyle hatalarvar.Bu sorunlar ne c5imde vardı ne de c6mda sıkıldım bundan.Şimdi ben Niğdedeyim bunu ben Haftadonu Konyaya dggidip Servise veriyim mi değişirler mi yoksa orasını burasınıbsokuupgonderiler mi


