Konuları neye göre tasiyorsunuz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
alenkolik

alenkolik

Üye
    Konu Sahibi
Konuları neye göre tasiyorsunuz?
Forumda açılan konular ne dikkate alinarak bölümlere taşınıyor veya tasinmiyor. Bakıyorum mesela android bölümünde karşılaştırma konulari haber konulari.... var. Fanclub konulari var. Hatta ve hatta farkli cihazlarin konu başlıkları bile var. Cep telefonu genel bölümünde telefonlara ozel konular var. Telefonlara ozel kategorilerde genel konular var. Merak ediyorum site yoneticileri neye gore bu konulari taşıyor. Bende birçok sitede adminlik yoneticilik yaptim uzun yillar ama buradaki gibi karmasik bi duzen görmedim. Misal gecen bi konu acmistim olmasi gereken yere actim yoneticinin birisi farkli bi yere tasimis. Neden tasindi diye yoneticinin birisine pm attim. Mantikli bir cevap yok. Merak ediyorum açıkçası nedir bu forumda işin doğrusu?
 


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Onlar Moderatör bildikleri birşey vardır elbet.
 
  • Beğen
Tepkiler: Heroata
avcitalip

avcitalip

Üye
Forumda açılan konular ne dikkate alinarak bölümlere taşınıyor veya tasinmiyor. Bakıyorum mesela android bölümünde karşılaştırma konulari haber konulari.... var. Fanclub konulari var. Hatta ve hatta farkli cihazlarin konu başlıkları bile var. Cep telefonu genel bölümünde telefonlara ozel konular var. Telefonlara ozel kategorilerde genel konular var. Merak ediyorum site yoneticileri neye gore bu konulari taşıyor. Bende birçok sitede adminlik yoneticilik yaptim uzun yillar ama buradaki gibi karmasik bi duzen görmedim. Misal gecen bi konu acmistim olmasi gereken yere actim yoneticinin birisi farkli bi yere tasimis. Neden tasindi diye yoneticinin birisine pm attim. Mantikli bir cevap yok. Merak ediyorum açıkçası nedir bu forumda işin doğrusu?

kafalarına göre bir kategoriye sokmuşlar sanırım,bazen banada oluyor bir konu açıyorum sebepsiz yere kilitleniyor bilen bilir telefonlarımızdaki oyunları paylaşıyorduk :evet:
 
MrExpert

MrExpert

Üye


kafalarına göre bir kategoriye sokmuşlar sanırım,bazen banada oluyor bir konu açıyorum sebepsiz yere kilitleniyor bilen bilir telefonlarımızdaki oyunları paylaşıyorduk :evet:

Bu tür kitlenme , silinme vb. Benim başımada gelmiyor değil :)
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici


kafalarına göre bir kategoriye sokmuşlar sanırım

sizce bu mümkün mü ?

cihazların işletim sistemlerine göre .. paylaşım ise uygun başlıktaki paylaşım yapılan bölümlere, yardım-destek ise yine aynı şekilde işletim sistemine ait uygun destek bölümüne taşırız .

şu anki mevcut konunun yerinin de yanlış olduğunu söyleyebilirim mesela ..
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Eğer konuları şu an olduğu gibi yanlış yere, yani cep telefonları genel kategorisine açarsanız doğru yere taşındığında yanlış anlamanız normal.
Bizimde yanlışlarımız olabilir, gözümüzden kaçan şeyler olabilir. Ama bunu konu açmak yerine şikayetle dile getirmeniz daha doğru olur.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Şimdi ben hiç konuşmayayım yoksa kötü şeyler olur. Neyse Beyler ben gidiyorum Allah'a Emanet olun.
 
alenkolik

alenkolik

Üye
    Konu Sahibi
Açılan bu konunun yanlış yerde olabildiğini görebiliyorsunuz ama? Ben pek gozunuzden kactigini düşünmüyorum. Yanlış yere acilan konulara yoneticiler bile mesaj yazıyor. Ve ben görüyorum ki bu konudan muzdarip olan başka arkadaslarda var.

http://www.maxicep.com/android-genel/neden-apple-742575.html

Bu konunun ve buna benzer bircok konunu burada ne isi var bana mantıklı bir aciklama yapabilirmisin mobilator. Ustelik konunun dogru yerde olmadigini mesajla bildirmeme ragmen kimse kaile almadi. Bu konulara bakılırsa actigim konu pekte yanlış yerde değil.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Alenkolik haksız çıkacaksın.
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
Açılan bu konunun yanlış yerde olabildiğini görebiliyorsunuz ama? Ben pek gozunuzden kactigini düşünmüyorum. Yanlış yere acilan konulara yoneticiler bile mesaj yazıyor. Ve ben görüyorum ki bu konudan muzdarip olan başka arkadaslarda var.

http://www.maxicep.com/android-genel/neden-apple-742575.html

Bu konunun ve buna benzer bircok konunu burada ne isi var bana mantıklı bir aciklama yapabilirmisin mobilator. Ustelik konunun dogru yerde olmadigini mesajla bildirmeme ragmen kimse kaile almadi. Bu konulara bakılırsa actigim konu pekte yanlış yerde değil.

bu konuların yerinin yanlış olduğunu düşünüyorsun peki şikayet butonunu kullandınmı? başka sitelerde adminlik yapman istediğin bölüme şikayet konusu açabileceğin anlamına gelmez... sana konun taşındığında gelen konunuz taşındı mesajını şikayet edip hakkını o şekilde aramalısın mod eylemlerini şikayet ettiğinde şikayetlerle adminler ilgilenecektir
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Forumda açılan konular ne dikkate alinarak bölümlere taşınıyor veya tasinmiyor. Bakıyorum mesela android bölümünde karşılaştırma konulari haber konulari.... var. Fanclub konulari var. Hatta ve hatta farkli cihazlarin konu başlıkları bile var. Cep telefonu genel bölümünde telefonlara ozel konular var. Telefonlara ozel kategorilerde genel konular var. Merak ediyorum site yoneticileri neye gore bu konulari taşıyor. Bende birçok sitede adminlik yoneticilik yaptim uzun yillar ama buradaki gibi karmasik bi duzen görmedim. Misal gecen bi konu acmistim olmasi gereken yere actim yoneticinin birisi farkli bi yere tasimis. Neden tasindi diye yoneticinin birisine pm attim. Mantikli bir cevap yok. Merak ediyorum açıkçası nedir bu forumda işin doğrusu?

Çok haklısınız forum dışarıdan bakıldığında karışık görünüyor. Bunun sebebi, kök kategorilere eklenen alt kategoriler. Tüm forum düzenini burada size açıklayamam ancak sizin bu konu açtığınız Cep Telefonları Genel bölümünden başlayabilirim.

Bu konu Cep Telefonları Genel bölümünü alakadar etmiyor mesela. Bu siteyle ilgili bir konu ve yazmış olduklarınızın muhattabı üyeler değil yöneticiler. Konunuzu bu yüzden Site Hakkında bölümüne taşıdım. Cep Telefonları Genel bölümü, adından da anlaşılacağı üzere tüm kullanıcıları yada çoğunluğu ilgilendiren bilgi, haber veya sorunlar için açılmış bir bölümdür. Değerli üyelerimiz ellerine ne geçerlerse Cep Telefonu Genel bölümüne konu açıyorlar. Tıpkı sizin de bu konuda yaptığınız gibi. Böyle olunca forum daha karışık bir hal alıyor ve aradığınız şeyi bulamaz hale geliyorsunuz. CES 2013 fuarı yaklaşıyor bildiğiniz gibi. Bizlerin Cep Telefonu Genel bölümünde bugünlerde bu fuar hakkında konuşmamız, yeni gelecek cihazlar hakkında dedikoduları değerlendirmemiz gerekirken, siteyle alakalı bir konuyu konuşuyoruz.

Moderatörlerimiz bu tarzda bölüme uygun olmayan konuları arandığında bulunabilecek en uygun bölüme taşıyorlar. Bunu yaparken konu başlığına değil, konuda bahsi geçen içeriğe göre taşıma işlemi yapılıyor. Moderatörleri ve Adminleri şikayet etme hakkınız her zaman var, size karşı haksızlık yapıldığını düşünüyorsanız bizleri şikayet edebilir, yada konunuzun yanlış yere taşındığını bildirebilirsiniz. Şikayet butonuyla gerçekleştirdiğiniz bir moderatör şikayetini asla diğer moderatörler cevaplayamaz onlara sadece Adminler bakabilir. Kimi kime şikayet edecez gibi bir düşünceniz olmasın. Butonu kullanın.

Kilitleme işlemine gelirsek, moderatör konuyu onlarca sebep için kilitleyebilir. Daha önce paylaşılmış olabilir, mevcut konularda aynı durum tartışılıyor olabilir, tartışmanın dozu kaçmış olabilir, farkında olmadan reklam linki paylaşılmış olabilir, bölüm için belirlenen konu açma kriterlerine uygun olmayabilir(her bölümde bu kurallar duyuru olarak belirtilir) vs. çok fazla sebepten konunuz kilitlenebilir. Yine bu durumda haksızlığa uğradığınızı düşünüyorsanız şikayet edin, şikayete tatmin edici cevap alamadıysanız Adminlere bildirin.

Konuyu kilitlemiyorum, sormak istediğiniz başka bir şey varsa belirtiniz cevap vereyim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Reşwan, Nextman ve CanKartaL
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
benim anlamadığım bazı üyelerin biz yönetime karşı artık garezmi diyelim önyargımı diyelim bir durumları var ama anlamadım sonuçta biz burda forum düzeni için uğraşıyoruz şimdi biri gelse size burda küfür etse nolur biz onu banlarız mesajını siler büyümesini önleriz hobi olarakmı yapıyoruz peki bunu ya da karşılığında aldığımız birşey varmı tabiki yok sadece güzel bir ortam var ve biz bunu görevimiz olarak seçtik severekte yapıyoruz amacımız düzeni sağlamak tabiki aksayan yönler olabilir yöneticinin tecrübesizliğine denk gelebilir ya da o an boşluğuna gelir sonuçta hepimiz insanız değil mi eleştirmek tabiki hakkınız ama adminimizin dediği gibi bu konunun cep-genelde ne işi var bakın görmüş gerekli yere taşımış sabahtan beri hep sitedeyim şikayet gelmedi kimse şikayet etmemiş admin kendi bulmuş gerekli yere taşımış. Ama sizin şikayetler listesinde adınızı hiç görmedim belki benden önce görüp gerekli işlemi yapmışlardır arkadaşlar ama ben görmedim. Madem daha önce yöneticilik yaptınız bunları bilmeniz gerekiyor bu kadar gözünüze çarpıyor da neden şikayet etmediniz hadi etmediniz boşverdiniz bu durumdan neden bu kadar rahatsız oldunuz bilmeyebilirsiniz yanlış yere açmış olabilirsiniz biz yanlış yere konu açıyor diye kimseye kızmıyor rencide etmiyor ya da banlamıyoruz sürekli yapıyorsa ona özelden arkadaşça yaklaşıp düzeltmesini istiyoruz beni yanlış anlamayın sadece siz konuları doğru yere açın yanlışsada biz düzeltiriz sorun değil sizde yanlış birşey gördüğünüzde söyleyin bizde düzeltelim keyifli forumlar :)
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
alenkolik

alenkolik

Üye
    Konu Sahibi


Çok haklısınız forum dışarıdan bakıldığında karışık görünüyor. Bunun sebebi, kök kategorilere eklenen alt kategoriler. Tüm forum düzenini burada size açıklayamam ancak sizin bu konu açtığınız Cep Telefonları Genel bölümünden başlayabilirim.

Bu konu Cep Telefonları Genel bölümünü alakadar etmiyor mesela. Bu siteyle ilgili bir konu ve yazmış olduklarınızın muhattabı üyeler değil yöneticiler. Konunuzu bu yüzden Site Hakkında bölümüne taşıdım. Cep Telefonları Genel bölümü, adından da anlaşılacağı üzere tüm kullanıcıları yada çoğunluğu ilgilendiren bilgi, haber veya sorunlar için açılmış bir bölümdür. Değerli üyelerimiz ellerine ne geçerlerse Cep Telefonu Genel bölümüne konu açıyorlar. Tıpkı sizin de bu konuda yaptığınız gibi. Böyle olunca forum daha karışık bir hal alıyor ve aradığınız şeyi bulamaz hale geliyorsunuz. CES 2013 fuarı yaklaşıyor bildiğiniz gibi. Bizlerin Cep Telefonu Genel bölümünde bugünlerde bu fuar hakkında konuşmamız, yeni gelecek cihazlar hakkında dedikoduları değerlendirmemiz gerekirken, siteyle alakalı bir konuyu konuşuyoruz.

Moderatörlerimiz bu tarzda bölüme uygun olmayan konuları arandığında bulunabilecek en uygun bölüme taşıyorlar. Bunu yaparken konu başlığına değil, konuda bahsi geçen içeriğe göre taşıma işlemi yapılıyor. Moderatörleri ve Adminleri şikayet etme hakkınız her zaman var, size karşı haksızlık yapıldığını düşünüyorsanız bizleri şikayet edebilir, yada konunuzun yanlış yere taşındığını bildirebilirsiniz. Şikayet butonuyla gerçekleştirdiğiniz bir moderatör şikayetini asla diğer moderatörler cevaplayamaz onlara sadece Adminler bakabilir. Kimi kime şikayet edecez gibi bir düşünceniz olmasın. Butonu kullanın.

Kilitleme işlemine gelirsek, moderatör konuyu onlarca sebep için kilitleyebilir. Daha önce paylaşılmış olabilir, mevcut konularda aynı durum tartışılıyor olabilir, tartışmanın dozu kaçmış olabilir, farkında olmadan reklam linki paylaşılmış olabilir, bölüm için belirlenen konu açma kriterlerine uygun olmayabilir(her bölümde bu kurallar duyuru olarak belirtilir) vs. çok fazla sebepten konunuz kilitlenebilir. Yine bu durumda haksızlığa uğradığınızı düşünüyorsanız şikayet edin, şikayete tatmin edici cevap alamadıysanız Adminlere bildirin.

Konuyu kilitlemiyorum, sormak istediğiniz başka bir şey varsa belirtiniz cevap vereyim.

Bu güzel ve açıklayıcı cevap icin cok tesekkur ediyorun Erol admin. Ben birseyi merak ettim ve sordum ama buna bazi yonetici arkadaşlar cevap vermek yerine kendilerine hakaret olarak algiladilar ve abuk sabuk cevaplar vermeye başladılar. Yaren yukarida yazdigin cevabi kaile bile almıyorum ve tecrubesizligine veriyorum :) evet Turkiyedeki birçok buyuk forum sitesinde yoneticilik adminlik yaptim ben bu konunun nerde açılmasi gerektigini de biliyordum ama bunu bir tepki olarak yaptim. Bunu hak olarak gormedim kendimde konuyu saçma sapan bi mevzuya tasimaya calistin :) neyse Erol adminin tekrar teşekkür ediyorum. Soguk kanliligindan ve konuyu taşırken izsiz taşımandan ( cogu yonetici bunu yapmiyor ya da yapamiyor) bu işin ehli oldugun belli oluyor :) saygilar.
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
:locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt