avcitalip
Üye
Samsung Galaxy SIII'ten Gerçek Zamanlı Bilgisayara Ekran Görüntüsünü Aktarma Nasıl Yapılır ?
arkadaşlar cihazı otg ile kafama göre yönetebiliyorum fakat ne yaptığımı ben bile bilmiyorum
çünkü ekran kırık 
aradığım şey telefonun ekranındaki görüntüyü gerçek zamanlı olarak bana izletebilecek bir program tarzında birşey şuanda SS çekiyorum sonra ne yapmışım diye bakıyorum ama bu videolu olsa daha iyi olur gibi
yanlış anlamayın videoya çekmek istemiyorum ekranı görebilmek istiyorum
yorumlarınızı bekliyorum...
Ekranı Kırık SIII'ten Sağlam Çalıştığına Dair SS(Uçuş Moduna Ben Almıştım Ayıptır Söylemesi Fatura Eve Gelmiyor Hat Kapanınca Ödüyorum şebeke şarj yemesin diye uçuş moduna almıştım...
)
çünkü ekran kırık 
aradığım şey telefonun ekranındaki görüntüyü gerçek zamanlı olarak bana izletebilecek bir program tarzında birşey şuanda SS çekiyorum sonra ne yapmışım diye bakıyorum ama bu videolu olsa daha iyi olur gibi
yanlış anlamayın videoya çekmek istemiyorum ekranı görebilmek istiyorum

yorumlarınızı bekliyorum...
Ekranı Kırık SIII'ten Sağlam Çalıştığına Dair SS(Uçuş Moduna Ben Almıştım Ayıptır Söylemesi Fatura Eve Gelmiyor Hat Kapanınca Ödüyorum şebeke şarj yemesin diye uçuş moduna almıştım...
)


farklı bir giriş yöntemi ama olsun,ss çekiyorum kabloları değiştiriyorum pc den ss ye bakıyorum ona göre kullanıyorum hadi hayırlısı
çalışmazken hemde 
