Sistemimi satacagım ne kadar eder ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cacotr

Üye
    Konu Sahibi
Sistemimi satacagım ne kadar eder ?
merhaba arkadaşlar aşağıda pc ime ait parçaların isimleri var.en az ve en çok ne kadar eder?yardımlarınızı bekliyorum

Ekran Kartı : ATİ Radeon HD Series HD4830 512 MB – 575 Mhz GDDR3
Anakart : MSI P45 Neo 2 (MSI 7512) 2.67 Ghz – DDR2 – 6 adet USB 2.0 girişi – 6 adet SATA girişi – 4 adet RAM girişi – 2 adet ekran kartı girişi
Ram : OCZ 2 adet 2 GB High Performance DDR2 Memory (ocz2v8002g)
İşlemci : İntel Core 2 Duo E7300 2.66 Ghz
Klavye : Everest KB690
Sürücü : LG GH22NS30 Super Multi ReWriter
Kasa : Cooler Master Centurion 5
Güç Kaynağı : everest atx 400 w
 


Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Para etmez 2.elde değmez en azından internete falan girersin film izler basit işlerde kullanırsın.
 

cacotr

Üye
    Konu Sahibi
para etmez den kastın nedir?
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Baktığın zaman bu özellikte bir laptop almaya kalksan bile 1000 tl'yi bulmaz fiyatı ayrıca 0 olma avantajı var örneğin senin bilgisayarının değeri 500'se 300'e satarsın yani değerinde satamazsın bilgisayarlar ikinci elde para etmiyor malesef yanlış anlama para etmez dedim diye demek istediğim bu.
 

cacotr

Üye
    Konu Sahibi
kesin bir fiyat söyleyebilecek birisi var mı?
 
everest22

everest22

Üye
100 liraya satmaya çalişsanda alan olmaz satabilirsen helal olsun alan kişide marioyu kasmadan oynar hd filmdede kasmayabilir belki
 

cacotr

Üye
    Konu Sahibi
100 tl ye almak ister misin?
 
everest22

everest22

Üye
istemem

- - - Eklendi - - -

çok iyi sistemler çiktiği için iyi olarak nitelendirilen işletim sistemleri ekran akrtlari ucuzladi buda eski sistemleri çöp yapiyor ben 840a topladiğim pcle çok rahat ac3 nba2k13 gibi oyunlari ultra ayarlarda takılmadan oynayabiliyorum bu senin bu pcyi satamaman anlamina gelir az buz 900-1000 tlsi olan ortalamanin çok ustunde bi pc alabilir satabiliceğini sanmiyorum yha çok bilmiş gibi oldum ama yani gerçek bu :/ tabi hiç bilmiyene 600 e kakalayabilirsin köyde biraz gez bilgisayar satmaya çaliş alsa alsa koydeki birileri alabilir
 

cacotr

Üye
    Konu Sahibi
ark sen pc den çok anlıyorsun galiba.şu makineye 100 tl diyorsun ya güldürdün akşam akşam :D

- - - Eklendi - - -

nba2k13 oynuyorsan bende şu an assassins creed 3-nfs most wanted 2012 -hitman absolution- farcry3 rahatlıkla kasmadan oynuyorum.pc bilgin pek güvenilir gelmedi açıkçası
 
everest22

everest22

Üye
ddr 4 ramin 6 çekirdek i7 nin 2.5 milyarlik ekran kartlarinin çiktiği bi ülkede sen

Ekran Kartı : ATİ Radeon HD Series HD4830 512 MB – 575 Mhz GDDR3-bunu kullanmasanda olur strateji oyunlari ve 2006 dan onceki oynlarda sorun çikarmaz..
Anakart : MSI P45 Neo 2 (MSI 7512) 2.67 Ghz – DDR2 – 6 adet USB 2.0 girişi – 6 adet SATA girişi – 4 adet RAM girişi – 2 adet ekran kartı girişi eh işte
Ram : OCZ 2 adet 2 GB High Performance DDR2 Memory (ocz2v8002g) - olmasada olurmuş.
İşlemci : İntel Core 2 Duo E7300 2.66 Ghz hiç değilse O/C YAPSAYDİN BARİ 120 LİRAYA 3 ÇEKİRDEK Bİ AMD İŞLEMCİ ALSAYDN...
Klavye : Everest KB690 HİÇBİ FİKRİM YOK...
Sürücü : LG GH22NS30 Super Multi ReWriter yine fikrim yok...
Kasa : Cooler Master Centurion 5 ...
Güç Kaynağı : everest atx 400 w iyi..

100 lira çok abarti oldu ama 350 lira ve 400 lira araliği​



- - - Eklendi - - -

sen bu işlemciyle dediklerini oynaman banada inandirici gelmedi

- - - Eklendi - - -

ark sen pc den çok anlıyorsun galiba.şu makineye 100 tl diyorsun ya güldürdün akşam akşam :D

- - - Eklendi - - -

nba2k13 oynuyorsan bende şu an assassins creed 3-nfs most wanted 2012 -hitman absolution- farcry3 rahatlıkla kasmadan oynuyorum.pc bilgin pek güvenilir gelmedi açıkçası

bilmiyorum belki bana az geldi
 

cacotr

Üye
    Konu Sahibi
emin olabilirsin oynadığıma
 
nalcam22

nalcam22

Üye
ark sen pc den çok anlıyorsun galiba.şu makineye 100 tl diyorsun ya güldürdün akşam akşam :D

- - - Eklendi - - -

nba2k13 oynuyorsan bende şu an assassins creed 3-nfs most wanted 2012 -hitman absolution- farcry3 rahatlıkla kasmadan oynuyorum.pc bilgin pek güvenilir gelmedi açıkçası

kardeş haklı olabilirsin ama oynamaktan oynamaya fark var, arkadasta haklı eskidi bunlar ama senin işini görüyorsa ne güzel
 
alemci_09

alemci_09

Üye
kardesim parca parca sat koy nete bukadar fiyatlara bak parcaların 2. el koy 5 lira eksine satarsın
 

CrazyJeRvu34

Üye
700 tl cıvarı eder gta4 orta seviyelerde rahat oynarsın crysis 2 icinde gecerli.

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
amma kötülemişsiniz sistemi.. bir arkadaşta 700 lira demiş olmaz o kadar.

işlemcin max 100tl.
ramlerin max 80 tl.
ekran kartın max 80tl.
anakart max 100TL
power kasa dvdrom klavye mouse falan. düz 100 TL.

toplamda max 460 TL yapar. hazır sistem temiz satarsan harddiski yazmamışsın. 250GB ve üzeri harddisk varsa
max 500 TL civarı ederi var.
 
MrExpert

MrExpert

Üye
100 liraya satmaya çalişsanda alan olmaz satabilirsen helal olsun alan kişide marioyu kasmadan oynar hd filmdede kasmayabilir belki



Bu sistem enaz 350tl eder kardeşim Param olsa ben bile alırdım.
 

Software95

100 TL 'ye bu sistem verilir mi=? Bu sistem az çok adam olabilir, ayrıca Lumiere'ninde dediği gibi max. 450-500 edebilir.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
arkadaşlar mesajlarınızı düzenledim lütfen üslubumuza dikkat edelim iyi forumlar.
 
Archonn

Archonn

Üye
Mario demiş birisi eheheh :)

4850 efsanevi ekran kartıdır güncel oyunları bile orta - üst ayarlarda oynatabilir. 4830 da ondan 5-6 fps daha az verir işte.;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

maskelialbay
Cevap
9
Görüntüleme
934
PALA.
interka
Cevap
4
Görüntüleme
652
interka
hikmet366
Cevap
23
Görüntüleme
2K
hikmet366
Cevap
3
Görüntüleme
800
Mad EagLe


Üst Alt