Sistemimi satacagım ne kadar eder ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
A3rman

A3rman

Üye
400 lira zorlar.
 


HasimSahin

HasimSahin

Üye
400 eder kardeşim.
 
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
ddr 4 ramin 6 çekirdek i7 nin 2.5 milyarlik ekran kartlarinin çiktiği bi ülkede sen

Ekran Kartı : ATİ Radeon HD Series HD4830 512 MB – 575 Mhz GDDR3-bunu kullanmasanda olur strateji oyunlari ve 2006 dan onceki oynlarda sorun çikarmaz..​


ne 2006 sı ben intel pentium dual core e6600 3.06 ghz 2gb ddr3 ve x1650 pes2012yi 1920x1080 high ta crysis warhead medium high arası 1024x768 modern walfare 3 de high te 1366x768 de 35-40 fps arasında oynadım bu arada ddr4 ram yazmışsın ddr4 daha çıkmadı çıktıysa link veya ss atarmısın ?

arkadaşın sorusuna gelirsek pcyi parça parça satarsan daha karlı çıkarsın mesela komple satarsan 300tl parça parça satarsan 350-375tl gibi fiyatlara satarsın
:oke:
 
paradox07

paradox07

Üye
ark sen pc den çok anlıyorsun galiba.şu makineye 100 tl diyorsun ya güldürdün akşam akşam :D

- - - Eklendi - - -

nba2k13 oynuyorsan bende şu an assassins creed 3-nfs most wanted 2012 -hitman absolution- farcry3 rahatlıkla kasmadan oynuyorum.pc bilgin pek güvenilir gelmedi açıkçası

aynen dostum,benim de yaklaşık 6-7 yıllık masaüstü bilgisayarım var ve oyunları çok rahat oynuyorum.laptopları hiç sevmiyorum ama öğrenciyiz,bi tane alıcaz herhalde :(
 

Samet.25

400 450 arasi
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
istanbulda olsaydın nen 250 tl ye elden almak isterdim
 
fk555897

fk555897

Üye
Arkadaşlar çok garip cevaplar yazmış. Yok mario yu oynatır diye falan o sistemle belki gta 4 bile düşük ayarlarda dahi olsa oynatır. Fiyatına gelince rahat 350-400 eder en az sadece ekran kartının değeri ortalama 115 tl ama ben arkadaşa bilgisayarcılara fiyatını sormasını öneririm. Para lazım değilse de satma güzel sistem hiçbir şey yapmazsan internete girersin.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
Arkadaşlar çok garip cevaplar yazmış. Yok mario yu oynatır diye falan o sistemle belki gta 4 bile düşük ayarlarda dahi olsa oynatır. Fiyatına gelince rahat 350-400 eder en az sadece ekran kartının değeri ortalama 115 tl ama ben arkadaşa bilgisayarcılara fiyatını sormasını öneririm. Para lazım değilse de satma güzel sistem hiçbir şey yapmazsan internete girersin.

o ekran kartı 115 tlmi :kop:
millet ddr5 gts450 yi o fiyata satıyor. 130a 5770 gidiyor.
4830 mu o kadar para yapacak :)
 
  • Beğen
Tepkiler: A3rman
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

maskelialbay
Cevap
9
Görüntüleme
935
PALA.
interka
Cevap
4
Görüntüleme
653
interka
hikmet366
Cevap
23
Görüntüleme
2K
hikmet366
Cevap
3
Görüntüleme
800
Mad EagLe


Üst Alt