komando04
Üye
Rım'den nokia'ya 65milyon dolar
Evet arkadaşlar patent davasını nokianın kazandığını daha önce duyurmuştuk,nokianın kaç para aldığını merak edenler olmuştu işte fiyat: cuma günü patent konularında ikili anlaşma imzalayan Research In Motion ve Nokia'nın patentler için 65 milyon Dolarlık bir ödeme sonucu anlaştığı ortaya çıktı.
Geride bıraktığımız cuma günü Nokia ve Research In Motion yani RIM firmaları arasında bir patent anlaşması imzalanmış ve iki firma artık birbirlerini dava etmeyeceklerini beyan etmişti.
Bu anlaşmanın detayları o günlerde gizli tutulurken artık yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı. Görünüşe göre anlaşma sonucunda RIM, Nokia'ya 65 milyon Dolar ödemek durumunda kalmış.
İki firmanınarasında sona eren patent savaşlarının ardından artık barış rüzgarlarının esmeye başladığını rahatlıkla söyleyebiliriz.
RIM'in bir ay sonra tanıtmayı planladığı BlackBerry 10 OS'un piyasaya sürülmesinden önce patentlerle ilgili bir sorun yaşamamak adına bu hamleyi yaptığı da gelen bilgiler arasında.
Zira BlackBerry 10 OS, Research In Motion'ın iOS ve Android işletim sistemleri karşısında elinde kalan son cephane gibi görünüyor ve işletim sisteminin daha kullanıma sunulmadan patent davaları ile karşılaşması firma için pek de iyi olmayacaktı
Geride bıraktığımız cuma günü Nokia ve Research In Motion yani RIM firmaları arasında bir patent anlaşması imzalanmış ve iki firma artık birbirlerini dava etmeyeceklerini beyan etmişti.
Bu anlaşmanın detayları o günlerde gizli tutulurken artık yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı. Görünüşe göre anlaşma sonucunda RIM, Nokia'ya 65 milyon Dolar ödemek durumunda kalmış.
İki firmanınarasında sona eren patent savaşlarının ardından artık barış rüzgarlarının esmeye başladığını rahatlıkla söyleyebiliriz.
RIM'in bir ay sonra tanıtmayı planladığı BlackBerry 10 OS'un piyasaya sürülmesinden önce patentlerle ilgili bir sorun yaşamamak adına bu hamleyi yaptığı da gelen bilgiler arasında.
Zira BlackBerry 10 OS, Research In Motion'ın iOS ve Android işletim sistemleri karşısında elinde kalan son cephane gibi görünüyor ve işletim sisteminin daha kullanıma sunulmadan patent davaları ile karşılaşması firma için pek de iyi olmayacaktı
65Milyon $ mı hadi yine iyisin Nokia
+ haber için


