İos Android karşılıklı multiplayer (online) oynanabiliecek bir oyun

Sponsorlu Bağlantılar

kmesne

kmesne

Üye
    Konu Sahibi
İos Android karşılıklı multiplayer (online) oynanabiliecek bir oyun
Merhabalar arkadaşlar öncellikle konuyu nereye açacağımı bilemediğimden buraya açtığımı söyleyeyim

Arkadaşımda android bende ios var karşılıklı bir oyunu online oynamak istiyoruz fakat bir türlü öyle bir oyun bulamadık

Real Racing modern combat tarzı

İos Android karşılıklı multiplayer (online) oynanabiliecek bir oyun biliyorsanız yazarmısınız
 


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Online Baseball oyunu ama çok güzel. Karşılıklı oynayabilirsiniz. Homerun Battle.
 
kmesne

kmesne

Üye
    Konu Sahibi
Başka ?
 
aleranol

aleranol

Üye
Shadowhun deadzone var birde yanilmiyirsam gamleftun tum online olan oyunlari. Mesela order and chaos yada bunun heroes of order and chaos olanı. Markette gamelofta bakin.
 
61semih

61semih

Üye
Shadowhun deadzone kesinlikle fakat millet deli gibi oynuyor acemiliği offonline i yükleyerek antramanlı cık derim haşat olursun yoksa :D
 
aleranol

aleranol

Üye
Shadowhun deadzone kesinlikle fakat millet deli gibi oynuyor acemiliği offonline i yükleyerek antramanlı cık derim haşat olursun yoksa :D

Ben offline oynamadan sg online oynadim ilk macta yenildim birde takimin mal oldugu maclarda. Ama herzaman ya 1. Yada 2. Olurum. Birazda yetenek:sirit:
 
amcalu1

amcalu1

Üye
Lol oynuyorsan heroes of order&chaos online tavsiye ederim dehşet oyun
 
kmesne

kmesne

Üye
    Konu Sahibi
Güncel
 
kmesne

kmesne

Üye
    Konu Sahibi
GÜncel :bilmm
 
Türe

Türe

Üye
asphalt 7
 
kmesne

kmesne

Üye
    Konu Sahibi
Güncel
 
aleranol

aleranol

Üye
Battle bears royale var ama herkes iphone ve cydia hack ile fullemisler hic zevkli değil.
 
kmesne

kmesne

Üye
    Konu Sahibi
battle bears kesin ios X android oluyormu
 
aleranol

aleranol

Üye
Evet. Çünkü ios kullananlar hayvan gibi hile yaparkenbenim gibi androidciler anxa yetenekle 1. Oluyor
 
Türe

Türe

Üye
Evet. Çünkü ios kullananlar hayvan gibi hile yaparkenbenim gibi androidciler anxa yetenekle 1. Oluyor

Ben geçen deadzone da 17 öldürme fark atmıştım ios lara ve en yakın takipçime :ehe
 
aleranol

aleranol

Üye


Ben geçen deadzone da 17 öldürme fark atmıştım ios lara ve en yakın takipçime :ehe

Deadzone uzmanlık alanım son 2 dkda girdiğim deathmatchlerde 1.veya 2. Olurum 2000 puan kadar. Ama ctflerde pusucular olmasa. Tabi ios herzaman iyidir dikkat et siralamalara 1 oyunda yoksa 5 oyunda iyi bir ioscu mutlaka vardır.
 
Türe

Türe

Üye


Deadzone uzmanlık alanım son 2 dkda girdiğim deathmatchlerde 1.veya 2. Olurum 2000 puan kadar. Ama ctflerde pusucular olmasa. Tabi ios herzaman iyidir dikkat et siralamalara 1 oyunda yoksa 5 oyunda iyi bir ioscu mutlaka vardır.

hayır o kadar küçük ekranda parmakları nasıl oynatıyolar anlayamıyorum yani :ehe
 
kmesne

kmesne

Üye
    Konu Sahibi
Deadzone sadece tegralıymış :S

Güncel
 
enterneoll

enterneoll

Üye
Blitz britgate olmsdi lazim cok iyi oyundur
 


Üst Alt