Assasins Creed Reveleations SON OYUN

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mstery60

mstery60

Üye
    Konu Sahibi
Assasins Creed Reveleations SON OYUN
Assasins Creed REVELATION
















Assasins Creed Revelation Karşınızda Arkadaşlar.

HD Değildir


Çünkü Gameloft ASSASİNS CREED 3 İçin Hazırlanıyor.Çıktığı Gün Karşınızda Olacaktır.

Bir Teşekkürü Eksik Görmeyin




İNDİR














Hızlı İndirmek İçin Bunu Kullanın(Reklam amaçlı değildir sadece hızlı indirmeniz için)





TIKLAYIN



 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman


Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Teşekkürler
 
mstery60

mstery60

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
3mü geliyor hd mi
 
mstery60

mstery60

Üye
    Konu Sahibi
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Arkadaşlar beğeni ve teşekkürlerinizi bekliyorum

- - - Eklendi - - -



Evet gameloft HAzırlıyor ama nokia için jar. uzantılı olabilir.umarım hd dir

yok hd değildir fazla umutlanırsak kafa yapar :)
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Nokia symbian için hd oyun çıkaracak biz de bunu görecez haa... Yok kardeşim hiç zannetmiyorum ben...
 
rapman

rapman

Üye
3ün jarı çıktı zaten arkadaşım
 
Silinen Üye 2392690

Silinen Üye 2392690

Kapalı Hesap
Nokıa için neden çıkarmasın kardeşim.Geç olacak gelmesi ama mutlaka olacak.Türkiye'yi kaybetmesi Nokıa'ya bu yıl android ve İOS'dan yediği darbeyi bir kenara bırak kaleyi kaybetmesi daha fazla hisse kaybetmesine neden olur.Diğer ülkeler koyun sürüsü mü diyebilirsin fakat Avrupa rüzgar gibidir bir akıma kapılır ya üzerine düşer yada çökertir.Türkiye Nokıa'ya fazlasıyla yeşerten olmuşdur.En azından bunu düşünecekdir.Mağlum artık kalede sarsılmalar yaşanmaya başladı symbiandan ayrılan bir çok insan gördüm.Yeniliklere mutlaka ihtiyaç var ve duyulacakdır.2016'ya kadar destek vermesi kesindir artık mantıkende olması gereken bu.Kısa deyimimle biraz uzun olacak ama yaza doğru harita güncellemeleri ve oyunlarla ya son yada bir parçası desteği mutlaka olacakdır.Henüz N8,E7 gibi telefonlar 2 sene öncesi gibi gözüksede şu an itibariyle symbianın yeni telefonları hala Türkiye'ye fazlasıyla gelecek N8 var.Kendi görüşlerim ve takip ederek ve yanında bilgileri okuyarak elde ettiklerimle bunları söylüyorum.Fakat siz ne yönlü düşünürsünüz bilemem.Symbiana karşı fazlasıyla umudum var sadece bunu söyliyebilirim şimdilik.
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Ehh hayal kırıklığına uğrayacaksın
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
siz neyin kafasini yasiyonuz ac 3 ciktita bitiresi oldum
 
mstery60

mstery60

Üye
    Konu Sahibi
bakın farkındaysanız sadece 25 hd oyun var
 
rosedaled3

rosedaled3

Üye
:tşk:
 
Silinen Üye 2392690

Silinen Üye 2392690

Kapalı Hesap


Gördüğün gibi kayahan umutları söndüren atılımlardan bir kaçı.İnsanı umutsuzluğa sürükler bunlar.Dert yanan biz oluruz neden devamı yok misali.Umudum var diyorsam bunlara inattır bir anlamda gel sende umut ver. :) Sürekli güncellediğini görüyorum 3d ve hd yeni oyunlara şahit oldum umarım devamını getirsin.
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Gördüğün gibi kayahan umutları söndüren atılımlardan bir kaçı.İnsanı umutsuzluğa sürükler bunlar.Dert yanan biz oluruz neden devamı yok misali.Umudum var diyorsam bunlara inattır bir anlamda gel sende umut ver. :) Sürekli güncellediğini görüyorum 3d ve hd yeni oyunlara şahit oldum umarım devamını getirsin.

tabi :)
paylaşacak tonlarca oyun var ama hd deil ve jar symbian 3 oyunları bölümünü ele geçirdim zaten oyun bulursam kurmadan forumla paylaşıyorum zaten bu yüzden bazı sorunlar olabiliyor :)
 
Silinen Üye 2392690

Silinen Üye 2392690

Kapalı Hesap


tabi :)
paylaşacak tonlarca oyun var ama hd deil ve jar symbian 3 oyunları bölümünü ele geçirdim zaten oyun bulursam kurmadan forumla paylaşıyorum zaten bu yüzden bazı sorunlar olabiliyor :)

Başka bir konuda değindim yine tekrarlamak isterim.Açıkcası oyunların tamamını senin paylaşımlarından elde ettim en ufak bir sorunla karşılaşmadım yani o konuda bir sıkıntım yok veya güvensizliğim yok bir çok insan bu doğrultuda aksi bir durum olmadı gördüğüm kadarıyla .Sıkıntı yanı jar oyunlar inan hiç ama hiç sarmıyo.Elde yoksa mecburuz bir yandan fakat hd oyunlarda ara ara çıkacakdır.O anı görene denk şimdilik bilgisayar üzerinden oyunlara yönelmek daha makul.Sen nasıl düşünürsün bilemem fakat jar yerine şu anda en mantıklı olanı.Sanma ki emeğine gölge düşürüyorum.Allah razı olsun 100 kadar hd oyun arada ufak tefek hd'yi anımsatmayan oyunlar olsada önemi yok.20-25 oyun yok diyenlere iyi bir cevap olduğu kanaatindeyim.Hd oyunlarla sert bir giriş yapmanı şimdilik bekliyor olacağım.Jar la aramda baya bi mesafe var fazlasıyla ırağız :)
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Başka bir konuda değindim yine tekrarlamak isterim.Açıkcası oyunların tamamını senin paylaşımlarından elde ettim en ufak bir sorunla karşılaşmadım yani o konuda bir sıkıntım yok veya güvensizliğim yok bir çok insan bu doğrultuda aksi bir durum olmadı gördüğüm kadarıyla .Sıkıntı yanı jar oyunlar inan hiç ama hiç sarmıyo.Elde yoksa mecburuz bir yandan fakat hd oyunlarda ara ara çıkacakdır.O anı görene denk şimdilik bilgisayar üzerinden oyunlara yönelmek daha makul.Sen nasıl düşünürsün bilemem fakat jar yerine şu anda en mantıklı olanı.Sanma ki emeğine gölge düşürüyorum.Allah razı olsun 100 kadar hd oyun arada ufak tefek hd'yi anımsatmayan oyunlar olsada önemi yok.20-25 oyun yok diyenlere iyi bir cevap olduğu kanaatindeyim.Hd oyunlarla sert bir giriş yapmanı şimdilik bekliyor olacağım.Jar la aramda baya bi mesafe var fazlasıyla ırağız :)

haklısın mesajlarımda dedim 4–5 tanesi hd deil sadecede 1 tanecik jar var oda doodle jump
 
larten123

larten123

Üye
hikaye bence ama teşekkürler
 

ferhat1983

Üye
teşekkürler...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt