Galaks s2 için önemli haber

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
komando04

komando04

Üye
    Konu Sahibi
Galaks s2 için önemli haber
Arkadaşlar ilk olarak s2kullananlar için bu haber ve onlara gözünüz aydın diyorum.Samsung'un Galaxy S2 için hazırladığı ve daha önceden test sürümlerinin sızdırıldığı Android 4.1.2 Jelly Bean tabanlı güncelleştirmesinin dağıtımı ne zaman yapılacağı belli oldu.

Samsung, Android 4.1.2 Jelly Bean ve en son nesil TouchWiz Nature güncellemelerini pek çok telefona duyurdu. Galaxy Note 2 ve Galaxy S3 için dağıtılan güncellemeler, Galaxy Note ve Galaxy S2 modellerine de gelecek.

Galaxy Note ve Galaxy S2 için çıkan güncellemelerin test versiyonları sızdırılmıştı. Galaxy S2 için gelecek güncellemenin detaylarına buradan bakabilirsiniz.

Kasım ayında test yazılımlarının sızdırıldığı Galaxy S2 için güncelleme Kasım, Aralık ayı içerisinde bekleniyordu. Fakat Samsung İsveç'e göre Galaxy S2 için güncelleme Aralık sonu ya da Ocak ayının başlarına doğru sarkmış durumda

Samsung'un geçtiğimiz gün buradaki haberde sizlere aktardığımız Exynos işlemcilerindeki güvenlik açığı ile ilgili geliştirmeleri de kapsaması muhtemel olan güncelleme, eklenecek yenilikler ve güvenlik önemleri yüzünden biraz daha bekletiliyor.

Burada Galaxy Note için Android 4.1.2 test yazılımını kurduğumuz içeriği sizlerle paylaşmıştık. Galaxy Note ve S2'nin alacağı güncellemelerin ardından her iki cihaz da yepyeni bir deneyimi bizlere sunacak. Galaxy Note için de bu güncellemenin Ocak ayı gibi gelmesi bekleniyor
 


osicik

Üye
çok güzel haber ama sevinemiyorum ben epeydir sızıntıyı kullanıyorum yani gelecek olan aynı :ehe
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Hep Sızıntı Hep Sızıntı Damlaya Damlaya Göl Oldu Artık Bu Arada Haber için :tşk:
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Haber için :tşk:
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Güzel haberr :)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye


bu konu işinize yarar sanırım
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Hadi hayirli olsun :D darisi basimiza dicem ama oyle bi dunya yok :banghead:
 
serinaga

serinaga

Üye
Bekliyoruz dört gözle, haber için teşekkürler ...
 
aşikar53

aşikar53

Üye
yarin ocak herkez jb li olacak :) .
Insallh
 
Dampierre

Dampierre

Üye
çok güzel haber ama sevinemiyorum ben epeydir sızıntıyı kullanıyorum yani gelecek olan aynı :ehe

Ayni falan degil. Cok eksigi olan ve bug li bir rom. Gunluk kullanim icin uygun ama cyanogen mod 10.1 bile daha stabil ve sorunsuz su an icin.
 

E_yedi

Üye
hani ya ocakta geldi daha güncelleme yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt