Kingmortall
Üye
acayip uykum geliyor ya :/
dün 6 da yattım 18 de sabah 6 da kalktım öğleden sonra bi uyku bastırdı hergün böyle oluyor
mesela geçen gün gece 2 de yattım tee akşam 6 da kalktım çok uyku isteği var bende çok uyuyorum bu neden olabilir acaba şuan hağla uykum var yatsam şimdi yarın sabah kalkarım 6 7 gibi
mesela geçen gün gece 2 de yattım tee akşam 6 da kalktım çok uyku isteği var bende çok uyuyorum bu neden olabilir acaba şuan hağla uykum var yatsam şimdi yarın sabah kalkarım 6 7 gibi

vay beee ben gece 4'te yatıp 11 de kalkıyorum 
çok uykum var hağla 

12.30-7.30
saat 5 oldu devam tık yok sonra saat 7.30 da gözler gitti bi açtım saat 8'e 5 var + benim yerime gelecek arkadaşta işi ekince iş bana kaldı uyku yok saat öğle 12'ye kadar yardırmaya devam öğle yemeği de yemedim sinirden, saat 3 oldu ama paydos benden bu kadar dedim taa organize'den eve 2 otobüs 1 tramvay ile nasıl geldim bilmiyorum 

