acayip uykum geliyor ya :/

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
acayip uykum geliyor ya :/
dün 6 da yattım 18 de sabah 6 da kalktım öğleden sonra bi uyku bastırdı hergün böyle oluyor

mesela geçen gün gece 2 de yattım tee akşam 6 da kalktım çok uyku isteği var bende çok uyuyorum bu neden olabilir acaba şuan hağla uykum var yatsam şimdi yarın sabah kalkarım 6 7 gibi :hmmm
 


___kaptan___

___kaptan___

Üye
nasıl yaniii 12 saat mi uyumuş oldun yaniiiiii :aha: vay beee ben gece 4'te yatıp 11 de kalkıyorum :kıskıs:
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
yardım et kaptan :dry: çok uykum var hağla |-)

PC başında fazla vakit geçiriyorsanız diycem alakası olamaz/olabilirde, gözlerinizi çok yoruyo olabilirsiniz, yada çok fazla şey düşünüyo olabilirsiniz :bilmm
 
achambo

achambo

Üye
nasıl yaniii 12 saat mi uyumuş oldun yaniiiiii :aha: vay beee ben gece 4'te yatıp 11 de kalkıyorum :kıskıs:

okuldan dolayı 7 saat uyuyorum :D 12.30-7.30

- - - Eklendi - - -

dün 6 da yattım 18 de sabah 6 da kalktım öğleden sonra bi uyku bastırdı hergün böyle oluyor

mesela geçen gün gece 2 de yattım tee akşam 6 da kalktım çok uyku isteği var bende çok uyuyorum bu neden olabilir acaba şuan hağla uykum var yatsam şimdi yarın sabah kalkarım 6 7 gibi :hmmm


ben uyuyamıyorum o kadar ama kendini yoruyosun belli
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Türe

Türe

Üye
alışkanlık olmuş ondandır. Misal bana 6 saat yetiyor. Bazen 00.00 ' da yatıp 7'de kalkıyorum bazen 01.00 de bazen 11.30 da yatıyorum
 
achambo

achambo

Üye
benim rekorum 15 saat o da ramazanda:)

bir de sabah ne yaptığın önemli işte zaten kaptan demiş
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
ya sabaha karşı 5 6 gibi yatıyorum akşam 8 9 gibi uyanıyorum bazı zamanlar sürekli uyku hali gözlerim ağrıyor artık :hmmm
 
achambo

achambo

Üye


buna bak istersen
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
oda güzel de askerlikte sorun al başına belayı :hmmm

:aha: abooo ben onu unuttum valla benim için sorun yok bundan 7-8 ay önce işte çalışıyordum Reklamcıları bilirsini bu tabela falan yapımcıları ben dijital baskıcıydım koca bi makina +küçük bir makinaya bakıyorum baskı basıyoruz yoğun tempo sabah 8'de başladık, akşam 7'de paydos edicez iş yoğun olduğundan ben kalmak zorunda kaldım üstümden kitlediler kapıyı vs gece 12 oldu uyku bastırdı saat 3 oldu gözler bir gidiyor bir geliyor hemen bi elimi yüzümü yıkadım devam baktım gözler gidiyor hemen oyun havası açtım + güvenlik kameraları devredeyken ortada iki döndüm :d: :ehe saat 5 oldu devam tık yok sonra saat 7.30 da gözler gitti bi açtım saat 8'e 5 var + benim yerime gelecek arkadaşta işi ekince iş bana kaldı uyku yok saat öğle 12'ye kadar yardırmaya devam öğle yemeği de yemedim sinirden, saat 3 oldu ama paydos benden bu kadar dedim taa organize'den eve 2 otobüs 1 tramvay ile nasıl geldim bilmiyorum :ehe

kısacası uyku sorunum yok alışkınım uykusuz kalmaya ve de uyumaya :D
 
achambo

achambo

Üye
:aha: abooo ben onu unuttum valla benim için sorun yok bundan 7-8 ay önce işte çalışıyordum Reklamcıları bilirsini bu tabela falan yapımcıları ben dijital baskıcıydım koca bi makina +küçük bir makinaya bakıyorum baskı basıyoruz yoğun tempo sabah 8'de başladık, akşam 7'de paydos edicez iş yoğun olduğundan ben kalmak zorunda kaldım üstümden kitlediler kapıyı vs gece 12 oldu uyku bastırdı saat 3 oldu gözler bir gidiyor bir geliyor hemen bi elimi yüzümü yıkadım devam baktım gözler gidiyor hemen oyun havası açtım + güvenlik kameraları devredeyken ortada iki döndüm :d: :ehe saat 5 oldu devam tık yok sonra saat 7.30 da gözler gitti bi açtım saat 8'e 5 var + benim yerime gelecek arkadaşta işi ekince iş bana kaldı uyku yok saat öğle 12'ye kadar yardırmaya devam öğle yemeği de yemedim sinirden, saat 3 oldu ama paydos benden bu kadar dedim taa organize'den eve 2 otobüs 1 tramvay ile nasıl geldim bilmiyorum :ehe

kısacası uyku sorunum yok alışkınım uykusuz kalmaya ve de uyumaya :D

çok güzel anlatmışsın da kayseriden akrabalarımın evine en fazla 1 tramvay 1 otobüs var demekki uzak senin ev
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
çok güzel anlatmışsın da kayseriden akrabalarımın evine en fazla 1 tramvay 1 otobüs var demekki uzak senin ev

ilçede olduğumdan öyle fabrikanan otobüse binip son durak tramvay durağına varıp tramvaya biniyorum tramvaydan inip bizim ilçenin otobüsüne bindim o gün ama normalde sabah 7 gibi ilçeden organizeye direk otobüs mevcut akşamda aynı yani :)
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
:aha: abooo ben onu unuttum valla benim için sorun yok bundan 7-8 ay önce işte çalışıyordum Reklamcıları bilirsini bu tabela falan yapımcıları ben dijital baskıcıydım koca bi makina +küçük bir makinaya bakıyorum baskı basıyoruz yoğun tempo sabah 8'de başladık, akşam 7'de paydos edicez iş yoğun olduğundan ben kalmak zorunda kaldım üstümden kitlediler kapıyı vs gece 12 oldu uyku bastırdı saat 3 oldu gözler bir gidiyor bir geliyor hemen bi elimi yüzümü yıkadım devam baktım gözler gidiyor hemen oyun havası açtım + güvenlik kameraları devredeyken ortada iki döndüm :d: :ehe saat 5 oldu devam tık yok sonra saat 7.30 da gözler gitti bi açtım saat 8'e 5 var + benim yerime gelecek arkadaşta işi ekince iş bana kaldı uyku yok saat öğle 12'ye kadar yardırmaya devam öğle yemeği de yemedim sinirden, saat 3 oldu ama paydos benden bu kadar dedim taa organize'den eve 2 otobüs 1 tramvay ile nasıl geldim bilmiyorum :ehe

kısacası uyku sorunum yok alışkınım uykusuz kalmaya ve de uyumaya :D

:kop:

sıkıntılı ve sitresli kişiler daha fazla uyuyormuş :hmmm
 
achambo

achambo

Üye
ilçede olduğumdan öyle fabrikanan otobüse binip son durak tramvay durağına varıp tramvaya biniyorum tramvaydan inip bizim ilçenin otobüsüne bindim o gün ama normalde sabah 7 gibi ilçeden organizeye direk otobüs mevcut akşamda aynı yani :)


ilçedesin tmm:) o zaman normal
 
achambo

achambo

Üye
ben gece 2 ye kadar oyun oynadım sabah 5 te kalktım hiç uykum yoktu:) inanamadım ama oyunsardı:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt