Türkiye Nokia’yı Çok Seviyor !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Savaş çıksa Symbiancılar her türlü alır çünkü Symbian cihazlar telefon dışında silah olarakta kullanılabilir. Fiziksel açıdan tam bir Bazuka :ehe
 


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];5596978' Alıntı:
Kardeşim bu kadar smiley kullanma yorum yazarken alıntı yaparken çok kasıyor mobilde

Tarayıcı ne ?
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
[ENGİN];5596978' Alıntı:
Kardeşim bu kadar smiley kullanma yorum yazarken alıntı yaparken çok kasıyor mobilde

:oke: bi daha olmaz da ben Opera mini kullanıyorum sıkıntı olmuyor vallahi :bilmm
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
N9 orjinal tarayıcı
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
:allalla: opera mini varsa bir de oradan dene.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
:allalla: opera mini varsa bir de oradan dene.

Normal tarayıcılar her nokia cihazda sıkıntılı yaa ondan da olabilir, şuana dek Opera mini ile ne kadar siteye girdiysem, ne kadar çok smiley olan sayfa açıldıysa sorun olmadı yani :allalla:
 
PriZm

PriZm

Üye
Bende Smileyler hiçbir tarayıcıda sıkıntı yapmadı :hmmm
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Aslında yapmaması gerekir çünkü resim değil yükleme bakımdan yoğunluk yapsın.

:allalla:
 
PriZm

PriZm

Üye
Aslında yapmaması gerekir çünkü resim değil yükleme bakımdan yoğunluk yapsın.

:allalla:
Gifleri hareket ettirmek için GPU kullanılmıyorsa sıkıntı yaratabilir.Engin'de ki sorunda büyük ihtimal bundan olabilir
 
PriZm

PriZm

Üye
Bir tek bende mi sorun yok :D
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi

Gifleri hareket ettirmek için GPU kullanılmıyorsa sıkıntı yaratabilir.Engin'de ki sorunda büyük ihtimal bundan olabilir

Tam bende bunu diyecektim zaten operanın avantajı gif oynatmaması :ehe
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
[ENGİN];5597074' Alıntı:


Senin mesajını alıntı yaparken kasıyor smiley fazla olunca şuan iyi az smiley oldugu için

hmm anladım :tebessüm:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt