Kardeşim bu kadar smiley kullanma yorum yazarken alıntı yaparken çok kasıyor mobilde![]()
- - - Eklendi - - -
![]()
![]()
![]()
![]()
[ENGİN];5596978' Alıntı:Kardeşim bu kadar smiley kullanma yorum yazarken alıntı yaparken çok kasıyor mobilde
[ENGİN];5596978' Alıntı:Kardeşim bu kadar smiley kullanma yorum yazarken alıntı yaparken çok kasıyor mobilde
bi daha olmaz da ben Opera mini kullanıyorum sıkıntı olmuyor vallahi 
opera mini varsa bir de oradan dene.

Gifleri hareket ettirmek için GPU kullanılmıyorsa sıkıntı yaratabilir.Engin'de ki sorunda büyük ihtimal bundan olabilirAslında yapmaması gerekir çünkü resim değil yükleme bakımdan yoğunluk yapsın.
![]()
Bende Smileyler hiçbir tarayıcıda sıkıntı yapmadı![]()
nokia E7'de kasım kasım kasılıyor orjinal tarayıcıda
Gifleri hareket ettirmek için GPU kullanılmıyorsa sıkıntı yaratabilir.Engin'de ki sorunda büyük ihtimal bundan olabilir
doğru ya opera minide smiley'ler oynamıyo ki bende oynamıyorda 
Bir tek bende mi sorun yok![]()

Gifleri hareket ettirmek için GPU kullanılmıyorsa sıkıntı yaratabilir.Engin'de ki sorunda büyük ihtimal bundan olabilir

Tam bende bunu diyecektim zaten operanın avantajı gif oynatmaması![]()

opera mini varsa bir de oradan dene.
nokia E7'de kasım kasım kasılıyor orjinal tarayıcıda
[ENGİN];5597074' Alıntı:
Senin mesajını alıntı yaparken kasıyor smiley fazla olunca şuan iyi az smiley oldugu için

N9 için yok mu operaaaa![]()

