Gangnam Dansı Yapıyordu...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Gangnam Dansı Yapıyordu...


Bu yıl tüm dünyada popüler olan Gangnam
dansı bir kişinin ölümüne neden oldu. İngiltere'de yaşayan 46 yaşındaki Eamonn
Kilbride Gangnam dansı yaptıktan sonra bir
göğüs ağrısı hissettiğini söyledi ve daha
sonra kalp krizi geçirdi. 3 çocuk babası Kilbride, ofiste gerçekleştirdikleri
yeni yıl partisinden sonra öldü. Hastaneye
getirildiğinde ölmüş olduğu belirlenen Kilbride'ın
akut kalp yetmezliği çektiği ortaya çıktı.
Kilbride'ın eşi Julie, eşinin dans etmeyi ve partileri
çok sevdiğini, o gece de sahneye çıkıp herkesi eğlendirdiğini söyledi.
 


Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
hayretlik
 
Enes

Enes

Üye
saçma sapan bi şarkı yaptı dünya peşinden koşuyor ! kıyamet alameti değil de nedir ?
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Fiziksel özelliklerle dalga geçilmez Öyle dememek lazım ama şarkı için katılıyorum.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Peki bu Kore'liler için mi geçerli ?
 
Enes

Enes

Üye
Milliyet olarak ayıramazsın. tarif bu kısa boylu çekik gözlü geniş yüzlü şeklinde. görüldüğü üzere de dünya peşinden gidiyor bu şahsi yorumum
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Şahsi bir görüş saygı duyuyorum.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Anladım zaten birşey demedim ama bunu Herkes kendince yorumlayabilir.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
;) ;)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Okumuş muydunuz? Youtube tarihinin en çok izlenen klibinin sahibi Güney Koreli şarkıcı PSY, kendisini fenomene dönüştüren `Gangnam Style` şarkısından sıkıldığını söyledi.
 
Enes

Enes

Üye
Okumuş muydunuz? Youtube tarihinin en çok izlenen klibinin sahibi Güney Koreli şarkıcı PSY, kendisini fenomene dönüştüren `Gangnam Style` şarkısından sıkıldığını söyledi.
Yani tam olarak sonuç ne abi ?
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Açıkcası TheFenomen kardeş yazmış olduğun şahsi yorumunu kınıyorum :ünlem: :nono:

her ne kadar şarkıyı beğenmeseniz de, insanların ki bu insanlar 3-5 kişi değil Çin+Japonya+Güney/Kuzey Kore+Tayvan+Vietnam vs vs bu milletlerin hepsinin gözleri gerek çekik gerekse farklı görünümdeler, bu bizim onlara bu şekilde hitabedebileceğimiz anlamına gelmiyor ki, ben Güney Kore aşığı biri olarak yorumunu kınıyorum, görünüşleri isterse yaratık olsun bu bizim onları görünüşleri ile yargılayacağımız anlamına gelmez :ünlem:

bu da benim şahsi yorumum + iyi forumlar + O yaşta birinin bu denli hareketli bir dans yapması kötü bir sonuç doğurmuş :(
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
Dayı o yaşta o dans yapılırmı hiç
 
Enes

Enes

Üye
Açıkcası TheFenomen kardeş yazmış olduğun şahsi yorumunu kınıyorum :ünlem: :nono:

her ne kadar şarkıyı beğenmeseniz de, insanların ki bu insanlar 3-5 kişi değil Çin+Japonya+Güney/Kuzey Kore+Tayvan+Vietnam vs vs bu milletlerin hepsinin gözleri gerek çekik gerekse farklı görünümdeler, bu bizim onlara bu şekilde hitabedebileceğimiz anlamına gelmiyor ki, ben Güney Kore aşığı biri olarak yorumunu kınıyorum, görünüşleri isterse yaratık olsun bu bizim onları görünüşleri ile yargılayacağımız anlamına gelmez :ünlem:

bu da benim şahsi yorumum + iyi forumlar + O yaşta birinin bu denli hareketli bir dans yapması kötü bir sonuç doğurmuş :(
ben hakaret etmedim tekrar okumanı tavsiye ediyorum. yargılamıyorum ayrıca. sadece kurandaki yoruma uyan milletler bunlar sadece bunu söyledim bu kesinlikle öyle olmak zorunda değil belki değildir net bişey söylemek çok zor. yanlış anlaşılıyorum sanırım
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye

ben hakaret etmedim tekrar okumanı tavsiye ediyorum. yargılamıyorum ayrıca. sadece kurandaki yoruma uyan milletler bunlar sadece bunu söyledim bu kesinlikle öyle olmak zorunda değil belki değildir net bişey söylemek çok zor. yanlış anlaşılıyorum sanırım

Yanlış anlamış isem kusuruma bakma kardeşim, ama o yorumunu hoş bulmadığım için bu mesajı yazma gereği duydum, kusuruma bakma ama o tabiri hangi ırktan olursa olsun insanlar için uygun değil yani, kim bilir belki onlar da bizler için başka tabirler kullanıyorlardır, bilemeyiz ama yine de yanlış bir benzetme olmuş kardeşim :tebessüm:
 
Enes

Enes

Üye
Yanlış anlamış isem kusuruma bakma kardeşim, ama o yorumunu hoş bulmadığım için bu mesajı yazma gereği duydum, kusuruma bakma ama o tabiri hangi ırktan olursa olsun insanlar için uygun değil yani, kim bilir belki onlar da bizler için başka tabirler kullanıyorlardır, bilemeyiz ama yine de yanlış bir benzetme olmuş kardeşim :tebessüm:

burdaki benzetme kötü amaçlı degil sadece betimleme amaçlı bunun da altını çizmek istiyorum. Bu konu tartışmaya çok açık bence uzamasın kapatalım. :)
 

freeman999

Üye
Herşeyi kurana göre yorumlamak saçma değilmi 2000 yıl önce yazılmış bir şeye hiç bir kanıt olmadan onaylamak çok yanllış
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt