ben 808 e windows 7 kurmuştum. madem siz değişik şeyler yapıyorsunuz windows 8 kurayım bari![]()

Ateş etmeyi özlemişim

Ateş etmeyi özlemişim![]()
![]()
![]()

sen sakarya da mı oturuyorsun? bende oralıyım.
ben de oralıyım
Ve sakarya üniversitesindeyim şu an 
ben de oralıyım
Ve sakarya üniversitesindeyim şu an
![]()
kocaali ilçesindenim ben 
Pamukova ilçesindenim ben
kocaali ilçesindenim ben
![]()

Pamukova ilçesindenim ben![]()

sonuç
mükemmel![]()
? 
sonuç?
![]()

sonuç: ne güzel hemşeri buldum

sonuç: ne güzel hemşeri buldum
![]()
![]()

evet bu duruma haklısın![]()
![]()
![]()

o zaman
bencede![]()

o zaman![]()
ateşe devam 
tabiiii
ateşe devam
![]()

