Windows phone 8 gördüğüm eksiklikler...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Burakkk250

Üye
    Konu Sahibi
Windows phone 8 gördüğüm eksiklikler...
Merhaba arkadaşlar. Kısa bir süre önce Lumia920 alarak ben de windows phone'a geçtim. Bu işletim sisteminde gördüğüm eksiklikleri sizinle paylaşmak istiyorum. Bazıları belki de eksik değil ben bilmiyorumdur. Yardım ederseniz de sevinirim.Ayrıca kimse bunu bir karalama olarak görmesin, çoğu güncellemerle giderilecektşr ama ben paylaşmak istedim sadece.

1) Görev yöneticisinde toplu kapatma diye bir seçenek yok.
2)Bildirim sistemi yok uzun uzun uğraşmak zorunda kalıyoruz ( wi-fi bluetooth vs..)
3)Bluetooth'u açmayınca herhangi bir dosya gönderemiyorum, manuel olarak açmam lazım.
4)NFC ile nasıl dosya gönderiliyor ben daha çözemedim.
5)Bazen aradığım dosyaları zor buluyorum. Dosya Yöneticisi diye bir seçenek olsaydı iyi olurdu
6)Müzikçalarda anca ileri butonuna basılı tutarak parçayı ileriye alabiliyoruz uğraştırıcı oluyor, symbiandaki gibi olaydı iyiydi.
7) Bluetooth ile video gönderemiyorum
8) Mesajlar bölümünde iletim onayını açık yapınca "iletildi" diye mesaj geliyor, bildirim şeklinde olaydı iyiydi.
9)Sms attıktan sonra "kullanım tutarı, kalan sms" gibi bilgiler yine bildirim şeklinde değil de mesaj olarak geliyor ses çıkıyor hep.
10) Ekran döndürme sensörlerini kapatamadım bir türlü. Yan yatarken telefonu kullanamıyorum :)
11) FM Radyo yok
12)Telefonu kapatınca "güle güle" yazısı çıkınca mesaj sesi geliyor, ama mesaj filan yok ortada.
 
  • Beğen
Tepkiler: phantomddl ve uMTOku


phantomddl

Üye
Haklı ve yerinde eleştiriler, fakat o son dediğin telefonu kapatırken ki mesaj sesi bende gelmiyor.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Ooo bayağı bir eksik varmış.
 

MücahitTokgöz

Ben bunlarin hicbirini bilmiyordum heleki bluetoothu manuel olarak acma olayi.. Guncelleme şart.
 

Burakkk250

Üye
    Konu Sahibi
Listemin böyle kabarık olduğuna bakmayın wp8 den çok memnunum çok da stabil çalışıyor. Ama şu saydığım sorunlar giderilirse çok güzel olur
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
Bunların hepsi giderilecektir ilerde acele etmeyelim arkadaşlar şimdilik telefonlarımız dan zevk almaya bakalım
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
12-oyle bir ses bende yok
11-fm radyo alıcı-vericisi msm8960 chipsetinde var. Fakat aktifleştirilmemiş. Bunun sebebi hem yurda girişteki %6 trt bandrol ucreti hem de operatorlerin internet radyolarina yonlendirmek istemesi. Fakat 2013 balarinda gelecegi soylenen wp8+ (portico) guncellemesinde radyo uygulamasinin wp8'e entegre edilecegi iddialari var.
10-oryantasyon kilidi henuz acilmadi. Unlock romlarda bu sorun aşilmiş.
9-bana mesaj olarak degil ekrana bildirim olarak geliyor
8-hic mesaj yazmadim:(
7-hic denemedim
6-farkli bir arayuz kullaniyoruz bazi farklar mutlaka olucaktir bence bu bir eksiklik veya kusur degil.
5-tam anlamiyla istedigimiz bir dosya yoneticisi olsaydi sistemi hacklemek cok daha kolay olurdu.
4-iki nfc chipli cihazda da bluetooth acilip gonderiliyor galiba henuz ikincisini bulamadigim icin deneme şansim da olmadi.
3-ileriki guncellemelerde paylaş sekmesinde bt ac secenegi eklenecektir.
2-bildirim merkezi konusunda microsoft wp bolumu başkani aciklama yapmişti ileriki guncellemelerde gelicek.
1-gorev yoneticisinde kapatma yok ki toplusu olsun bu mutlaka giderilmesi gereken bir eksiklik. Acik uygulamalar performansi etkilemese de şarji kullaniyor.
 
gdervisoglu

gdervisoglu

Üye
12-oyle bir ses bende yok
11-fm radyo alıcı-vericisi msm8960 chipsetinde var. Fakat aktifleştirilmemiş. Bunun sebebi hem yurda girişteki %6 trt bandrol ucreti hem de operatorlerin internet radyolarina yonlendirmek istemesi. Fakat 2013 balarinda gelecegi soylenen wp8+ (portico) guncellemesinde radyo uygulamasinin wp8'e entegre edilecegi iddialari var.
10-oryantasyon kilidi henuz acilmadi. Unlock romlarda bu sorun aşilmiş.
9-bana mesaj olarak degil ekrana bildirim olarak geliyor
8-hic mesaj yazmadim:(
7-hic denemedim
6-farkli bir arayuz kullaniyoruz bazi farklar mutlaka olucaktir bence bu bir eksiklik veya kusur degil.
5-tam anlamiyla istedigimiz bir dosya yoneticisi olsaydi sistemi hacklemek cok daha kolay olurdu.
4-iki nfc chipli cihazda da bluetooth acilip gonderiliyor galiba henuz ikincisini bulamadigim icin deneme şansim da olmadi.
3-ileriki guncellemelerde paylaş sekmesinde bt ac secenegi eklenecektir.
2-bildirim merkezi konusunda microsoft wp bolumu başkani aciklama yapmişti ileriki guncellemelerde gelicek.
1-gorev yoneticisinde kapatma yok ki toplusu olsun bu mutlaka giderilmesi gereken bir eksiklik. Acik uygulamalar performansi etkilemese de şarji kullaniyor.

Şu fm radyo'nun aktif edilmemesinin sebebi bandrol trt bandrolü olmayabilir zira, bir trt bandrolü için tüm dünya da radyoyu kısıtlamazlar herhalde.
o değil, işin garibi zaten kutularda trt bandrolü varmış..
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Şu fm radyo'nun aktif edilmemesinin sebebi bandrol trt bandrolü olmayabilir zira, bir trt bandrolü için tüm dünya da radyoyu kısıtlamazlar herhalde.
o değil, işin garibi zaten kutularda trt bandrolü varmış..

o bandrol telsiz telefon kullanım bandrolü. Radyo için proforma fatura bedeli üzerinden %6 extra vergi alınır.
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Radyo Icinde Vergi Mi Alinirmiss :S
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Valla Kac Telefon Degistirdim Ilk Senden Duydum Abi .. Bilgi Icin Tesekkurler .. :]
 

alo123

Üye
Güzel noktalara değişmişsin. Bende listeye 2 tane ekleyim. Böyle bir kamerada oto çekim yok sanırım yada ben bulamadım? Birde menüdeki bazı kutucukların rengi değişmiyor. Oyunlar & müzik & videolar & office gibi. Temayı farklı bir renk yaptığımda bence çok kötü görünüyor kaldırmak zorunda kalıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Burakkk250
mkryvz

mkryvz

Üye
Demek ki neymiş; Henüz WP8 platformlu Nokia'yı almamalıymışız. Bekleyip biraz daha gelişmesini izlemeliymişiz. Nasıl olsa 6 ay içinde fiyatı ortalama 1/3 oranında ucuzlayacaktır ve hatalar giderilecektir. Diye düşünüyorum :D
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Demek ki neymiş; Henüz WP8 platformlu Nokia'yı almamalıymışız. Bekleyip biraz daha gelişmesini izlemeliymişiz. Nasıl olsa 6 ay içinde fiyatı ortalama 1/3 oranında ucuzlayacaktır ve hatalar giderilecektir. Diye düşünüyorum :D
Saygı duyarız. :)
 
mkryvz

mkryvz

Üye

Ne demek, asıl ben sizlere saygı duyarım. Çok ilgimi çekmesine rağmen WP8 beni bir o kadar da ürkütüyor. Çünkü; Symbian'daki esnekliğin yarısını bile henüz wp8'de görebilmiş değilim. Kaldı ki piyasada çok daha iyi donanıma sahip cihazlar; wp8'li cihazlardan daha ucuza bulunabilirken, sırf içinde Windows var diye (tıpkı bilgisayar fiyatları gibi) daha pahalıya satılması, oldukça üzücü bir durum. Sırf bu nedenle bile, yeni şeyleri denemeyi sevmeme rağmen, wp konusunda endişeliyim. Lütfen sözlerimi yanlış anlamayın, sadece duygu ve düşüncelerimi okuduğum sayfalarca yorumdan sonra paylaşmak istedim.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Ne demek, asıl ben sizlere saygı duyarım. Çok ilgimi çekmesine rağmen WP8 beni bir o kadar da ürkütüyor. Çünkü; Symbian'daki esnekliğin yarısını bile henüz wp8'de görebilmiş değilim. Kaldı ki piyasada çok daha iyi donanıma sahip cihazlar; wp8'li cihazlardan daha ucuza bulunabilirken, sırf içinde Windows var diye (tıpkı bilgisayar fiyatları gibi) daha pahalıya satılması, oldukça üzücü bir durum. Sırf bu nedenle bile, yeni şeyleri denemeyi sevmeme rağmen, wp konusunda endişeliyim. Lütfen sözlerimi yanlış anlamayın, sadece duygu ve düşüncelerimi okuduğum sayfalarca yorumdan sonra paylaşmak istedim.
Estağfurullah yanlış anlamak ne demek, elbette herkes düşüncesini paylaşmakta özgürdür. :) Konuya dönersek biliyorsunuz ki sistemin henüz yeni ve yeni olmasının eksileri var tabi yok demek yalan söylemek olur. Ama wp8 için 18 aylık bir geliştirme programı (desteği) mevcut bu zaman zarfında eksikliklerin güncellemeler ile giderileceği de aşikar. Sistem olarak wp8 şuana kadar bana herhangi bir sıkıntı çıkarmadığı gibi inanılmaz derecede stabil çalışmakta. Eski bir Symbian kullanıcısı olarak şunu söyleyebilirim Lumianın donanımı ile wp8 sistemi inanın beni ciddi derecede etkiledi.
 
mkryvz

mkryvz

Üye
Gözlemlerimden anladığım kadarıyla bana da öyle geliyor. Fakat 2 cihaz arasında gidip geliyorum; 1. Lumia 920, 2. Htc One x Plus
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt