Burakkk250
Üye
Windows phone 8 gördüğüm eksiklikler...
Merhaba arkadaşlar. Kısa bir süre önce Lumia920 alarak ben de windows phone'a geçtim. Bu işletim sisteminde gördüğüm eksiklikleri sizinle paylaşmak istiyorum. Bazıları belki de eksik değil ben bilmiyorumdur. Yardım ederseniz de sevinirim.Ayrıca kimse bunu bir karalama olarak görmesin, çoğu güncellemerle giderilecektşr ama ben paylaşmak istedim sadece.
1) Görev yöneticisinde toplu kapatma diye bir seçenek yok.
2)Bildirim sistemi yok uzun uzun uğraşmak zorunda kalıyoruz ( wi-fi bluetooth vs..)
3)Bluetooth'u açmayınca herhangi bir dosya gönderemiyorum, manuel olarak açmam lazım.
4)NFC ile nasıl dosya gönderiliyor ben daha çözemedim.
5)Bazen aradığım dosyaları zor buluyorum. Dosya Yöneticisi diye bir seçenek olsaydı iyi olurdu
6)Müzikçalarda anca ileri butonuna basılı tutarak parçayı ileriye alabiliyoruz uğraştırıcı oluyor, symbiandaki gibi olaydı iyiydi.
7) Bluetooth ile video gönderemiyorum
8) Mesajlar bölümünde iletim onayını açık yapınca "iletildi" diye mesaj geliyor, bildirim şeklinde olaydı iyiydi.
9)Sms attıktan sonra "kullanım tutarı, kalan sms" gibi bilgiler yine bildirim şeklinde değil de mesaj olarak geliyor ses çıkıyor hep.
10) Ekran döndürme sensörlerini kapatamadım bir türlü. Yan yatarken telefonu kullanamıyorum
11) FM Radyo yok
12)Telefonu kapatınca "güle güle" yazısı çıkınca mesaj sesi geliyor, ama mesaj filan yok ortada.
1) Görev yöneticisinde toplu kapatma diye bir seçenek yok.
2)Bildirim sistemi yok uzun uzun uğraşmak zorunda kalıyoruz ( wi-fi bluetooth vs..)
3)Bluetooth'u açmayınca herhangi bir dosya gönderemiyorum, manuel olarak açmam lazım.
4)NFC ile nasıl dosya gönderiliyor ben daha çözemedim.
5)Bazen aradığım dosyaları zor buluyorum. Dosya Yöneticisi diye bir seçenek olsaydı iyi olurdu
6)Müzikçalarda anca ileri butonuna basılı tutarak parçayı ileriye alabiliyoruz uğraştırıcı oluyor, symbiandaki gibi olaydı iyiydi.
7) Bluetooth ile video gönderemiyorum
8) Mesajlar bölümünde iletim onayını açık yapınca "iletildi" diye mesaj geliyor, bildirim şeklinde olaydı iyiydi.
9)Sms attıktan sonra "kullanım tutarı, kalan sms" gibi bilgiler yine bildirim şeklinde değil de mesaj olarak geliyor ses çıkıyor hep.
10) Ekran döndürme sensörlerini kapatamadım bir türlü. Yan yatarken telefonu kullanamıyorum

11) FM Radyo yok
12)Telefonu kapatınca "güle güle" yazısı çıkınca mesaj sesi geliyor, ama mesaj filan yok ortada.



