vlc media player için son 16 gün

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
vlc media player için son 16 gün

vlc Media Player kodek destekleriyle oldukça kullanışlı ve çoğumuzun vazgeçemediği bir oynatıcıdır. Şimdi bir çalışma bu Media player'ı windows8 ve windowsphone8'e getirmek için devam ediyor. Siz de bu çalışmaya destek vermek ve uygulamaya ilk sahip olanlar arasında yer almak isterseniz kickstarter'a destek olabilirsiniz.
 


gdervisoglu

gdervisoglu

Üye
O para toplanmaz :ehe
Umarım topladıklarıyla yetinmesini bilirler :P:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
O para toplanmaz :ehe
Umarım topladıklarıyla yetinmesini bilirler :P:

toplanmaz gibi gözüküyor ama uç gün falan oldu başlayalı 20.000£'u geçmiş bağışlar. Bence çok rahat toplanır. Çünkü en unlu wp forum ve portallarında reklamları yapılıyor.
 
gdervisoglu

gdervisoglu

Üye


toplanmaz gibi gözüküyor ama uç gün falan oldu başlayalı 20.000£'u geçmiş bağışlar. Bence çok rahat toplanır. Çünkü en unlu wp forum ve portallarında reklamları yapılıyor.

Para toplanmazsa, proje yatıyor mu?
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
1458 kişi bağış yapmış, 18.928 euro kaldı ha gençler hadi pamuk eller cebe.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bir günde 90 kişi çok iyi.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Abi sonra tüymesinler... :hmmm
 
hidayet02

hidayet02

Üye
Merak Ediyorum Acaba rtsp'leri Wp8 Açıyormu? Örneğin Bunları Deneyip Hangisinin Çalışıp Hangisinin Çalışmadığı Hakkında Bilgi Verebilecek Varmı?

Galatasaray Tv





Alternatif





Alternatif-1



 

egemen1903

Üye
para verdik marketteki uygulamasına yetmez mi :D daha ne yapayım ben :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
uygulama windows8 ,windowsRT ve wp8 için aynı anda geliştiriliyor ve Microsoft da desteğini açıkladı. Fakat bu destek kesinlikle maddi değil. Teknik,yazılım,donanım ve bilgi konularında olucak. Son olarak uygulama hazır olduğunda windows'un tüm mağazalarında ücretsiz olucak. Tabi mağazaya girmeyi başarabilirse. Firma mağaza kriterleri konusunda microsofttan bir garanti almamış bu arada
 
gdervisoglu

gdervisoglu

Üye
VideoLan şirketi neden Windows 8 de bu olayı bu kadar büyüttü. Windows 7'de böyle para toplama işleri falan olmadı sanırım ya da biz mi duymadık? Her şirket böyle zorlama uygulama yazacaksa işimiz var..
 
m542tf

m542tf

Üye
şimdiden hayırlı olsun
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
VideoLan şirketi neden Windows 8 de bu olayı bu kadar büyüttü. Windows 7'de böyle para toplama işleri falan olmadı sanırım ya da biz mi duymadık? Her şirket böyle zorlama uygulama yazacaksa işimiz var..

bütün medya kodeklerini destekliyecek ve tamamen ücretsiz olucak. Bu yüzden 40.000£ bedeli bağış olarak topluyorlar.
 
komando04

komando04

Üye
süper valla iki hafta var daha
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
uygulamanin windowsRT icin arayuz gorselleri yayinlandi. Ve bugun itibariyle yapilan bagişlar toplam olarak %70'e ulaşmiş.
 
gdervisoglu

gdervisoglu

Üye
Son 9 gün.. olacak gibi :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt