Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Yaklaşık 15 20 günde bir güncelleme yayınlanıyor şimdiye kadarki güncellemelerin periyoduna bakarsak.Ve cm10 sonrasını incelersek önce cm9 güncelleniyor 15 20 gün sonra benzer değişimler cm10da yapılıyor.Yani cm10 ve 9 paralel gidiyor gibi.Buna dayanarak bir sonraki güncelleme ile cm9 yeni kerneline kesin kavuşacak diyebilirim.Yeni yıl hediyesi olabilir belki cm9 nightly sürümü :)
 
  • Beğen
Tepkiler: erdi_s


Dejavuex

Dejavuex

Üye
Yaklaşık 15 20 günde bir güncelleme yayınlanıyor şimdiye kadarki güncellemelerin periyoduna bakarsak.Ve cm10 sonrasını incelersek önce cm9 güncelleniyor 15 20 gün sonra benzer değişimler cm10da yapılıyor.Yani cm10 ve 9 paralel gidiyor gibi.Buna dayanarak bir sonraki güncelleme ile cm9 yeni kerneline kesin kavuşacak diyebilirim.Yeni yıl hediyesi olabilir belki cm9 nightly sürümü :)

ağzından bal damlıyor bal :D inşallah dediğin gibi olur yeniyıl öncesi gerçekten güzel bi hediye olur bizede :))
 

loley00

Üye
ya arkadaşlar deli olucam hiç bi oyun doğru dürüts çalışmıyo sizdede bölmemi shodowgun deadzone yi yükledim oyundan atıyo batmande de öle spiderman önceki sürümlerde ve stock romda düzgün çalışıyodu oda olmuyo napcam ben :D
 

Jok3rxl

Üye
ağzından bal damlıyor bal :D inşallah dediğin gibi olur yeniyıl öncesi gerçekten güzel bi hediye olur bizede :))
Dostum mesaj kutunu boşalt mesaj atamıyorum sana :)

- - - Eklendi - - -

ya arkadaşlar deli olucam hiç bi oyun doğru dürüts çalışmıyo sizdede bölmemi shodowgun deadzone yi yükledim oyundan atıyo batmande de öle spiderman önceki sürümlerde ve stock romda düzgün çalışıyodu oda olmuyo napcam ben :D

bu işte bi gariplik var. Bence rom'u baştan kurmayı dene. Sorunsuz çoğu oyunu çalıştırmıştım CM9'da
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Cm9 beta4 e özgü bir durum bu.CM kaynağındaki bazı güncellemelerden kaynaklı sanırım.beta3 ten güncelleyince sorun yapıyor.Baştan yeni rom kurar gibi kurmak gerekli.Bu sanırım beta4 için istisna bir durum.

- - - Eklendi - - -

Birde yılbaşında cm9 nightly dedik ama yalancı olmayalım eğer kernel konusunda sıkıntılar çıkarsa beta5te olabilir :)

- - - Eklendi - - -

Birde yılbaşında cm9 nightly dedik ama yalancı olmayalım eğer kernel konusunda sıkıntılar çıkarsa beta5te olabilir :)
 
  • Beğen
Tepkiler: loley00
erdi_s

erdi_s

Üye
Allahim nolur nightly gelsin...
Amin deyin wonderbrolar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dejavuex
knight97

knight97

Üye
Allahim nolur nightly gelsin...
Amin deyin wonderbrolar :D

Amin :) İyi ki almısım su wonderı custom romlar sayesinde cok iyi yerlere ilerliyor telefon ve ilerlemekte :) Gelistirenler ve Destek verenler sağolsun.
 

ayhanbolat

Üye
sadık beyin çalışması ilgilenmesi çok güzel bi wonder kullancısı olarak çok memnun kaldım yardımlardan dolayı .. fakat bu farklı rom olarak değerlendirmem gerekirse ben beğenmedim . bikere rehber simcardda olmuyor 2 . görüntülü arama özelliği çalışmıyor. 3 üncüsüde ram gene 150 170 civarında kullanıyor sistem ben oyunlardada kayda değer bi hızlanma ben anlamadım . eski haline geri aldım + ları daha fazla bence he sadece root yapılırsa daha avantajlı orjinal sürüm bikere kies ile şarjdayken mesaj atabiliyorum . menuler daha basit belkide alıştıgımdandır .simkard ozellikleri çalışıyor. kamerası radyosu daha guzel calısıyor root layıp gereksiz uygulamarı kendim kaldırdığımda daha hızlı oluyor ram

- - - Eklendi - - -

bilemiyorum acaba kernel yüklemedim ondan olabilirmi ? kernel nasıl yükleniyor bilen varmı arkadaşlar extra birşeyler yapılıyormu ?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Cm9un asıl patlama noktası zaten performansı değil.Android 4 olması.Stock rom ile evet birçok oyun kasmadan oynanabiliyor ama nova3 modern combat4 asphalt7 yada vice city gibi oyunlar söz konusu olunca telefondaki ısınmalar kasmaya sebeb olabiliyor.CM9 ile ısınmadan yada diğer etkenlerden dolayı yaşanan performans düşüşleri daha az oluyor.
Kernel yüklemek şart değil ama ali_58 in forumda paylaştığı castagnaIT kerneli işinize yarayabilir.Kernel yüklemek için sadece zıp dosyasını cwm recovery kullanarak yüklemeniz yeterli olacaktır.
 
f_conq

f_conq

Üye
Bu modda AVEA kullanıpta MMS gönderebilen var mı? AVEA'nın sitesi dahil nerde ayar görsem hepsini denedim ama sonuç olumsuz, nedense MMS gönderemiyorum. Ayarları doğru olan bir arkadaş, APN nin ekran görüntüsünü yüklerse sevinirim...

Yardimci olacak yok mu?
 

bensukru

Üye
Konuda anlatilan sistemi yukledim. Tereddut.eden.arkadaslar varsa kesinlikle yukleyin hic tereddut etmeyin. Gingerbread de oyun internet yada face den cikmak istedigimde ana ekranin gelmesi 3+5 saniye arasi bekletiuordu yani kasiyordu. Simdi oyundayken menu tusuna basmamla ana ekrana.gitmesi bir oluyor.:) ayrica bisey soracam arkadaslar.burda guncelleme yazan yerden guncelleme geliyormu telwfon yazilimi icin? Son olarak bu sistemi kim wonder icin gelistirdyse ellerine saglik anck Samsung muhendisleri bunu neden yapmiyor anlam veremedim o kadar acizlermi yoksa wonderi adam yerine mi koymuyorlar. Herkese iyi forumlar.
 
knight97

knight97

Üye
Konuda anlatilan sistemi yukledim. Tereddut.eden.arkadaslar varsa kesinlikle yukleyin hic tereddut etmeyin. Gingerbread de oyun internet yada face den cikmak istedigimde ana ekranin gelmesi 3+5 saniye arasi bekletiuordu yani kasiyordu. Simdi oyundayken menu tusuna basmamla ana ekrana.gitmesi bir oluyor.:) ayrica bisey soracam arkadaslar.burda guncelleme yazan yerden guncelleme geliyormu telwfon yazilimi icin? Son olarak bu sistemi kim wonder icin gelistirdyse ellerine saglik anck Samsung muhendisleri bunu neden yapmiyor anlam veremedim o kadar acizlermi yoksa wonderi adam yerine mi koymuyorlar. Herkese iyi forumlar.
Dogru soyluyorsun ana ekrana gitme hizi gibi seyler daha akıcı calisiyor. Ayrica telefonun ayarlarindaki cyanogenmod guncellemelerini soruyorsan onlar resmi cyanogenmod telefonlar
i icin yapilmis bir guncelleme yani alpha ve beta surumlerde hic ise yaramaz. samsung muhendisleri konusunda haklısın Samsung firma olarak Yazılım destegine pek onem vermiyor hele de wonder gibi dusuk butceli telefonlarda.
Arkadaslar yanlısım varsa duzeltin lutfen :)
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Dogru soyluyorsun ana ekrana gitme hizi gibj seyler daha akıcı calisiyor. Ayrica telefonun ayarlarindaki cyanogenmod guncellemelerinj soruyorsan onlar resmi cyanogenmod telefonlaei icin yapilmis bir guncelleme yani alpha ve beta surumlerde hic ise yaramaz. samsung muhendisleri konusunda haklısın Samsung firma olarak Yazılım destegine pek onem vermiyor hele de wonder gibi dusuk butceli telefonlarda.
Arkadaslar yanlısım varsa duzeltin lutfen :)

Haklisin kardesim. Bu telefona guncelleme verse ace, s , ace 2 hic satmaz. Adamlar bizi dusunmuyoki. Ama olsun. Bizim CMmiz var cok sukur :D
 
knight97

knight97

Üye
Haklisin kardesim. Bu telefona guncelleme verse ace, s , ace 2 hic satmaz. Adamlar bizi dusunmuyoki. Ama olsun. Bizim CMmiz var cok sukur :D

Birde 3.0 kerneli sorunsu bir sekilde cm9 a gelae cok iyi olacak :)
 
  • Beğen
Tepkiler: erdi_s

calbudak

Üye
Arkadaşlar video anlatımda root olmak gerekli başlangıçta diyor.
Ancak yazılı anlatımda bu bilgi yok.
root olmam gerekli mi...
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Hayır root gerekli değil videoları bende inceledim ve bunun gibi bazı hatalara rastladım.Aslında yanlış sonuçlar doğurmayan hatalar ama yinede hatalı.Ancak barındırdığı ufak hatalara rağmen ilk kez rom yükleyenlerde olduğu için gerekli bir anlatım.Kendim daha iyisini yapacak imkanım olmadığı için buna şükür diyorum.Videodaki hatalar kritik değil.Root gerekli değil ama öncesinde root atmış olmak birşeyi değiştirmiyor.Yani videodaki anlatımı uygularsanız sorun olmaz.
 
kral_board

kral_board

Üye
kardeşim ben olaki birşeyleri yanlış yaptım sd karta cm9 gaps yüklemeden yaptım sonra telefon ekrarnında sadece samsun galaxy wonder gt-I8150 yazıyor ve kendi basıan 4 dk bekledikten sonra tekrar başlatıyor aynı yazı devam edip duruyor bu 4üncü oldu kapanıp acılması
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Sadece recovery modu açın ve yeniden yükleyin sonu önemli bir sorun değil.System formatladıktan sonra yükleme yapılmadığı için açılmıyor.Odin ile yada recovery den flash atarsanız düzelir

- - - Eklendi - - -

Yardimci olacak yok mu?

APN ayarlarıyla ilgili değil.Romdan kaynaklı bir sorun sanırım cm9 ile mms sorunu yaşayan birçok kişi var.
 
f_conq

f_conq

Üye
demek radio, goruntulu gorusmeden sonra mmsten de vagecmemiz gerekiyor. varsin olsun skinti yok cm9a devam
 


Üst Alt