Sizce anılbaran nasıl birisi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Eğlenceli ve aktif bir kardeşimiz . : )
 
KayraBey

KayraBey

Üye
rakibim benim :)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
çok iyi biri :D
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Yeni yeni tanıyorum kendisini baba adamdır, sohbeti iyidir, yamuğunu görmezsiniz...Kendisi sıkı bir Behzat Ç. fanıdır bilindiği üzre :D (Aga cinayet var!) Öyle laçka değildir ama matraktır iyi birisidir daha bişey demiyorum takipte kalın diye :sirit:
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
:bilmm
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
Yeni yeni tanıyorum kendisini baba adamdır, sohbeti iyidir, yamuğunu görmezsiniz...Kendisi sıkı bir Behzat Ç. fanıdır bilindiği üzre :D (Aga cinayet var!) Öyle laçka değildir ama matraktır iyi birisidir daha bişey demiyorum takipte kalın diye :sirit:

Heeaa aferin la :ehe
 
The East

The East

Üye
Milli piyangoyu bekliyoruz :)


Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
He kardeş he :D
 

cukuleaks

Üye
Forumda en en ama en tanımadığım ve hiç ama hiçbi yerde mesajını görmediğim bi kişilik :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: anılbaran
komando04

komando04

Üye
kaliteli paylaşımlar sunan kaliteli bir arkadaşımız teşekkür ediyorum kendisine faydalı bir üye olduğu için
 
  • Beğen
Tepkiler: anılbaran
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt