açıkçası ben adam gibi çalışmaya 11. Sınıfın 2.dönemi başlamıştım çok zor yetiştirdim konuları.o yüzden 10. Sınıfa giden kardeşimi de çalışmaya yönlendiriyorum ama umrunda değil keratanin
neyse özet şu.zayıf olan konundan başla ve şimdiden yavaş yavaş üniversite sınavlarına hazırlan.hem matematik yazılıların rahat geçer hem de üniversite sınavın.sıfırdan tavsiye ederim dersi kurtarmak için gidersin peki ya üniversite sınavı geldiğinde? Ama derslerin de kötüyse önce zayıf olan dersini düzelt ardından ygs ve lys konularına başla bir an önce.açıkçası ben adam gibi çalışmaya 11. Sınıfın 2.dönemi başlamıştım çok zor yetiştirdim konuları.o yüzden 10. Sınıfa giden kardeşimi de çalışmaya yönlendiriyorum ama umrunda değil keratanin
neyse özet şu.zayıf olan konundan başla ve şimdiden yavaş yavaş üniversite sınavlarına hazırlan.hem matematik yazılıların rahat geçer hem de üniversite sınavın.

sıfırdan tavsiye ederim dersi kurtarmak için gidersin peki ya üniversite sınavı geldiğinde? Ama derslerin de kötüyse önce zayıf olan dersini düzelt ardından ygs ve lys konularına başla bir an önce.açıkçası ben adam gibi çalışmaya 11. Sınıfın 2.dönemi başlamıştım çok zor yetiştirdim konuları.o yüzden 10. Sınıfa giden kardeşimi de çalışmaya yönlendiriyorum ama umrunda değil keratanin
neyse özet şu.zayıf olan konundan başla ve şimdiden yavaş yavaş üniversite sınavlarına hazırlan.hem matematik yazılıların rahat geçer hem de üniversite sınavın.
ozaman ben sıfırdan alayim 

Aynen öyle, kısa ve öz...bence sıfırdan git temelin olmadan bişi yapamazsın
bence sıfırdan git temelin olmadan bişi yapamazsın

ve bu temel eksikliği yüzünden matematikten soğursun e haliyle sınavlardan düşük alırsın ve çalışasin gelmez. o yüzden temeli en başta sıkı oturturmak lazım ..

ta ilkokuldan başlar mesele.orta okulda denklemler konusu vardır onu anlamazsın halbuki temel konusudur matematiğin ..sonra atıyorum pek hatırlamıyorum ama, denklemi anlamazsın fonksiyonlar gelir integral logaritma felan hepsi gelir üstüste .yapamazsın neden? Ta ilkokuldan gelen temel eksikliğin vardırve bu temel eksikliği yüzünden matematikten soğursun e haliyle sınavlardan düşük alırsın ve çalışasin gelmez. o yüzden temeli en başta sıkı oturturmak lazım ..
- - - Eklendi - - -
yani otur temelden başla![]()
yarin gidip kaydimi yapacam teşekkür ederim ilginiz için 
Valla polinomlar basittirsana tavsiyem polinom ve fonksiyonlari bitirmeden karmasik sayilara gecme bisey anlamazsin yoksa

Valla polinomlar basittirsana tavsiyem polinom ve fonksiyonlari bitirmeden karmasik sayilara gecme bisey anlamazsin yoksa
olinomlar
.
Bütün lise hayatım boyunca nefret ettiğim tek konuolinomlar
.
zevkli ama karisik
Denklemleri bilmiyosa fonksyonlara geçmesin böyle böyle gider. Bi hoca tut mat-1'den başla![]()
misal kup acilimi bilmiyorsa bazi polinom ve karmasik sayi sorularini hatta logaritma sorularini cozemez 
