oska1989
Üye
Turkcell telsiz kullanım bedeli kazığı
30 tl.lik turkcell kampanyalarına geçmek için ilk önce cepten 12 tl yükledim.(dedim ki zaten 1 küsur tl sini T.K.B.olarak kesiyor.üstüne de 20 tl yüklerim tam denk gelir)Bir baktım ilk yüklediğim 12 tl 9.47 ye düşmüş yani 2.53 tl kesmiş.öyle olunca tabi 20 yüklesem bile 30 tl etmiyo.yani nar yapamadım.bende 3 tane daha 7 yükledim.nasıl iş anlamadım arkadaş ya.enayimiyiz biz 13 yıldır turkcelliyim ilk defa böyle bişey gördüm artık değiştircem operatörü ya.vodafone tavsiye edermisiniz ayrıca konu hakkında yorumlarınız...


