
unutmuşum, tabi telefona kurulup da oynanan online oyunlar da var![]()
sen pc için mi tarif etmiştin
artı flash oyunları pc de de oynayabilirsin 
eyw saolun arkadaşlar bu gidişle satacam telefonu
abi yanlış anladın. şimdi bir tarayıcıdan kurulmadan oynanabilenler var birde mybrute gibi telefona kurulup internet ile oynanabilenler. arkadaş onu belirtmemiş
cahiliz de o kadarda değil
![]()
estağfurullah cahilsin dien yok zaten
bak ben senden daha cahilmişim 
benimde o dediklerinden haberim yokestağfurullah cahilsin dien yok zaten
bak ben senden daha cahilmişim
![]()
estafurullah abim, cahili geyiğine dedim benşaka bir yana artık nokia dan geçme zamanı geldi
walla geç bile kaldın android derim bence on numara bi sistem beni htc kesmedi şimdi de tablet aldım
bu daha güzel hem büyük ekran hem htc nin desteklemediği biçok hd oyunu destekliyo hemen oyunla doldurdum cihazı
yalnız ben bunun pilini kısa zamanda harcarım gibi geliyo
telefondan farksız bu yaa pil dayanmıyo walla 
farkındayız canım bizde geyijkledik zatenwalla geç bile kaldın android derim bence on numara bi sistem beni htc kesmedi şimdi de tablet aldım
bu daha güzel hem büyük ekran hem htc nin desteklemediği biçok hd oyunu destekliyo hemen oyunla doldurdum cihazı
yalnız ben bunun pilini kısa zamanda harcarım gibi geliyo
telefondan farksız bu yaa pil dayanmıyo walla
![]()
pc de dizi film takılıyorum sadece. tablet ve notebook un ekranı küçük, dizi film zevkli olmuyor 
N8 de bile var 701 de nasıl olmaz yahu
walla ben film denedim bi gayette zevkli izleniyo ekran küçük olduğu için görüntü daha net oluyo
mesela online film izlicen pc de ekran büyük olduğundan görüntü kötü oluyo anca hd film izlemen gerekiyo ama bunda net görünüyo 

tamam flash player var nokia ama tarayıcıdan twinoid gibi online oyunları oynayamıyoruz. gir bir dene abim. ios ve android de millet çatır çatır oynuyor, bizde bizim telefon internete giriyor diye seviniyoruz
pc den hd izliyorum abi, söylemesi ayıp 102 led bağlı pcye. notebookta anca şehir dışına çıktığım zaman dizi izliyorum. notebook ve tablette 2 dizi izle pil mafiş dediğin gibi
N8 de oynatmıyodur heralde ama merak ettim bi deniyem ben
bende bazan tv yi pc ye bağlıyom 106 led le sölemesi ayıp

şimdi denedim google dan araba oyunu dedim ilk siteden bi tane polis arabası oyunu seçtim oyun açıldı ekranı çift tıkladım tam ekran oldu
Hiç takılma bişey olmadan oynatıyo ama tek sorun klavye olmadığı için arabayı yönlendiremedim
bi tane de sanal klavye kurduk oynanacak yani 
Haha işte N8 farkı budurşimdi denedim google dan araba oyunu dedim ilk siteden bi tane polis arabası oyunu seçtim oyun açıldı ekranı çift tıkladım tam ekran oldu
Hiç takılma bişey olmadan oynatıyo ama tek sorun klavye olmadığı için arabayı yönlendiremedim
bi tane de sanal klavye kurduk oynanacak yani
![]()

