internetten oynanan bi oyun varmı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tggs

Üye
    Konu Sahibi
internetten oynanan bi oyun varmı
bildiğiniz gibi anroidde oynanıyor internetten oynanan oyun varmı
 


tass_co1983

tass_co1983

Üye
online oynanan oyunların çoğu flash tabanlı yada java tabanlıdır. nokia da en gıcık kaptığım olayda budur: nokia (belle, anna) için flash player desteği olmadığından flash destekli oyunları oynayamıyoruz. java oyunları denemedim ama onları oynayabilirsin sanırım. google a girip online java oyunları diye aratıp birkaç site deneyebilirsin :oke:
 
najanaja

najanaja

Üye
Bildiğim Asfalt ve dungeon hunter var HD oyun hem, çoğu ise tass_co nun dediği gibi java oyun. ama bikaç HD oyunda olması lazım online, sen oyun bölümüne girip HD oyunlara bi bak.
 
  • Beğen
Tepkiler: tass_co1983
tass_co1983

tass_co1983

Üye
unutmuşum, tabi telefona kurulup da oynanan online oyunlar da var :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
unutmuşum, tabi telefona kurulup da oynanan online oyunlar da var :oke:

zaten telefona kurulupta oynanacak nereye kurulacak ki :) sen pc için mi tarif etmiştin :kop:artı flash oyunları pc de de oynayabilirsin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: tass_co1983
tass_co1983

tass_co1983

Üye
:D abi yanlış anladın. şimdi bir tarayıcıdan kurulmadan oynanabilenler var birde mybrute gibi telefona kurulup internet ile oynanabilenler. arkadaş onu belirtmemiş :oke: cahiliz de o kadarda değil :aha:
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja

tggs

Üye
    Konu Sahibi
eyw saolun arkadaşlar bu gidişle satacam telefonu
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
eyw saolun arkadaşlar bu gidişle satacam telefonu


Al bak bunlari buldum menegerlikde vardi da bulamadim



 
tass_co1983

tass_co1983

Üye
hayır, birde nokia lumia 920 çıkartıyor phone 8 li, onda da flash player desteği yok :vur yakındır bende nokia yı komple afaroz edip android e dönecem :off:
 
najanaja

najanaja

Üye
:D abi yanlış anladın. şimdi bir tarayıcıdan kurulmadan oynanabilenler var birde mybrute gibi telefona kurulup internet ile oynanabilenler. arkadaş onu belirtmemiş :oke: cahiliz de o kadarda değil :aha:

benimde o dediklerinden haberim yok :) estağfurullah cahilsin dien yok zaten :) bak ben senden daha cahilmişim :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: tass_co1983
tass_co1983

tass_co1983

Üye


benimde o dediklerinden haberim yok :) estağfurullah cahilsin dien yok zaten :) bak ben senden daha cahilmişim :kop:

estafurullah abim, cahili geyiğine dedim ben ;) şaka bir yana artık nokia dan geçme zamanı geldi
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
estafurullah abim, cahili geyiğine dedim ben ;) şaka bir yana artık nokia dan geçme zamanı geldi

farkındayız canım bizde geyijkledik zaten :) walla geç bile kaldın android derim bence on numara bi sistem beni htc kesmedi şimdi de tablet aldım :) bu daha güzel hem büyük ekran hem htc nin desteklemediği biçok hd oyunu destekliyo hemen oyunla doldurdum cihazı :) yalnız ben bunun pilini kısa zamanda harcarım gibi geliyo :) telefondan farksız bu yaa pil dayanmıyo walla :)
 
  • Beğen
Tepkiler: tass_co1983
tass_co1983

tass_co1983

Üye


farkındayız canım bizde geyijkledik zaten :) walla geç bile kaldın android derim bence on numara bi sistem beni htc kesmedi şimdi de tablet aldım :) bu daha güzel hem büyük ekran hem htc nin desteklemediği biçok hd oyunu destekliyo hemen oyunla doldurdum cihazı :) yalnız ben bunun pilini kısa zamanda harcarım gibi geliyo :) telefondan farksız bu yaa pil dayanmıyo walla :)

benim canımı sıkan nokia nın hepten işini boşlaması abi. tamam, donanım olarak diğeriyle yarışıyorsun ama hiç mi yazılıma bakmıyorsun arkadaş! o kadar kişi sana mail, istek vs göndermiyor mu? hiç mi pc kullanmıyor bu telefonun yazılımını yapanlar? flash player desteklemiyor ne demek abi ya :kop:

tablet bende düşündüm abi, ama benim bir işime yaramaz. öyle havadan bir notebook geldi, benim masaüstünden iyi ama pek işime yaramıyor :D pc de dizi film takılıyorum sadece. tablet ve notebook un ekranı küçük, dizi film zevkli olmuyor :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
senin telin tarayıcısında flash desteği yokmu yani :) N8 de bile var 701 de nasıl olmaz yahu :) walla ben film denedim bi gayette zevkli izleniyo ekran küçük olduğu için görüntü daha net oluyo :) mesela online film izlicen pc de ekran büyük olduğundan görüntü kötü oluyo anca hd film izlemen gerekiyo ama bunda net görünüyo :)
 
tass_co1983

tass_co1983

Üye
tamam flash player var nokia ama tarayıcıdan twinoid gibi online oyunları oynayamıyoruz. gir bir dene abim. ios ve android de millet çatır çatır oynuyor, bizde bizim telefon internete giriyor diye seviniyoruz :D

pc den hd izliyorum abi, söylemesi ayıp 102 led bağlı pcye. notebookta anca şehir dışına çıktığım zaman dizi izliyorum.
notebook ve tablette 2 dizi izle pil mafiş dediğin gibi
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
tamam flash player var nokia ama tarayıcıdan twinoid gibi online oyunları oynayamıyoruz. gir bir dene abim. ios ve android de millet çatır çatır oynuyor, bizde bizim telefon internete giriyor diye seviniyoruz :D

pc den hd izliyorum abi, söylemesi ayıp 102 led bağlı pcye. notebookta anca şehir dışına çıktığım zaman dizi izliyorum.
notebook ve tablette 2 dizi izle pil mafiş dediğin gibi

ha sen oyun için flash desteği dion ben onu denemedim hiç bende film izlemek için dion sandım :) N8 de oynatmıyodur heralde ama merak ettim bi deniyem ben :) bende bazan tv yi pc ye bağlıyom 106 led le sölemesi ayıp :islik :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: tass_co1983
Kayahan14

Kayahan14

Üye
şu telefonları güzelce bi bozup işini bitirelim de bi android alalım oyunlarını görünce içim gidiyo :)
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
Haha işte N8 farkı budur :) şimdi denedim google dan araba oyunu dedim ilk siteden bi tane polis arabası oyunu seçtim oyun açıldı ekranı çift tıkladım tam ekran oldu :D Hiç takılma bişey olmadan oynatıyo ama tek sorun klavye olmadığı için arabayı yönlendiremedim :kop:bi tane de sanal klavye kurduk oynanacak yani :D
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Haha işte N8 farkı budur :) şimdi denedim google dan araba oyunu dedim ilk siteden bi tane polis arabası oyunu seçtim oyun açıldı ekranı çift tıkladım tam ekran oldu :D Hiç takılma bişey olmadan oynatıyo ama tek sorun klavye olmadığı için arabayı yönlendiremedim :kop:bi tane de sanal klavye kurduk oynanacak yani :D

haha :zuhaha:
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja

herocom

Üye
ünzügün kardes sana yardımcı olamayacağım :'(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt