evet ekran çözünürlüğü baya düşük yeni nesil telefonlara göre aslında görmek lazım tatmin edici ise 920 almaya gerek yok kamerada çok fazla fark olcanı sanmıyorum batarya çok önemli bir konu değil benim için hafıza kartıda 920 nin yerleşik hafızası yeterli bence gene arada kalacaz bu gidişle...