Lumia Alanlar Ve Alcaklar

Sponsorlu Bağlantılar



n000k

n000k

Üye
benim bildiğim sadece WP8 de türkçe var.. L900 ve L800 e yeni güncelleme ile türkçe gelip gelmeyeceğide belli değil.. o yüzden şuan için yapamazsın..
 
matchless

matchless

Üye
e gelmeme gıbı bı durumda var he.. haydaa bu olmadı ısde
 
n000k

n000k

Üye
e gelmeme gıbı bı durumda var he.. haydaa bu olmadı ısde
maalesef oyle bir durumda var.. zaten turkiyeye bu teller hiç gelmedi yani 7.8 güncellemesi ile türkçe gelmemesi büyük ihtimal bana göre!! illaki lumia istiyorum diyorsan madem L920 ye paran yetmiyor. L820 al.. oda çok iyi!!
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
lumia almak isteyip maddi imkanlari elvermeyenler biraz daha sabrederse aralik 21'deki lumia820'den sonra lumia620 satişa cikicak.
 
cintrikus

cintrikus

Üye
lumia 820 ile 920 arasında ne farklar var? 500 lira kadar fiyat farkı var çünkü az bişi değil.. yardımcı olursanız sevinirim. birde bu telefonları aldık bilgisayarda illa win 8 mi yüklü olması lazım veri alışverişi yapabilmek için?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
lumia 820 ile 920 arasında ne farklar var? 500 lira kadar fiyat farkı var çünkü az bişi değil.. yardımcı olursanız sevinirim. birde bu telefonları aldık bilgisayarda illa win 8 mi yüklü olması lazım veri alışverişi yapabilmek için?

aralarindaki 400tl fiyat farki dişinda 4.5"/4.3" ekran. Ekran teknolojileri ve cozunurlukleri,kamera farki lumia920'nin artilari. Sd kart destegi,drgiştirilebilir batarya ve arka kapak da lumia 820 one cikan artilari.
 
cintrikus

cintrikus

Üye
evet ekran çözünürlüğü baya düşük yeni nesil telefonlara göre aslında görmek lazım tatmin edici ise 920 almaya gerek yok kamerada çok fazla fark olcanı sanmıyorum batarya çok önemli bir konu değil benim için hafıza kartıda 920 nin yerleşik hafızası yeterli bence gene arada kalacaz bu gidişle...
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
kameralari arasinda gozlerine inanamayacagin kadar fark var ama bu lumia820'nin kamerasinin kotu oldugu anlamina gelmez aksine lumia920 fazla iyi.
 
zaferozkan

zaferozkan

Üye
lumia 800 ve 900 a türkçe dil desteği gelmeyecek. türkiye pazarına girmemesinin sebebi de bu. nokia türkiye genel direktörünün yalancısıyım. 920 aldım fazlası ile güzel diyebilirim. hatta harika :)
 
alaStar

alaStar

Üye
Almayı çok istiyorum 1 2 sene daha alamam ama isteğimin nedeni çok yenilikci bi cihaz ve markası beni çekiyor htc 8x e bakasım bile yok
 
alaStar

alaStar

Üye
Ben kırmızı alıcam gören elimden almaya çalışsın :)
 


Üst Alt