android'in, en sevdiğiniz uygulaması hangisi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

n73balikesir

Üye
    Konu Sahibi
android'in, en sevdiğiniz uygulaması hangisi?
Bugüne kadar kullandığınız iyiki var dediğiniz,hayatınızı güzelleştiren/kolaylaştıran uygulama hangisidir?
 


aleranol

aleranol

Üye
Kamera ve internet :)
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
internet
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
İnternet (Whatsapp,Twitter)
Kamera (Kamera uygulamaları harika oluyo )
 
PriZm

PriZm

Üye
Çok zor bir soru :D
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
internet!!!
ama bunu da yabancı sıteleri türkçeye çevıren internet browser(opera mini) ile girersen!!! :oke:
 
The East

The East

Üye
Çok zor bir soru :D

bence sen tam bir angry birds cisin neyse ben en çok jetpack joyride , agent dash , mega jump , fruit ninja bunlar oyundu uygulama olarak; pixlr express , booster programları skype zaten çok uygulama yüklemiyom sırf oyun :)
 
PriZm

PriZm

Üye
bence sen tam bir angry birds cisin neyse ben en çok jetpack joyride , agent dash , mega jump , fruit ninja bunlar oyundu uygulama olarak; pixlr express , booster programları skype zaten çok uygulama yüklemiyom sırf oyun :)

Ben daha çok Most wanted,SG Deadzone ve AB: Star Wars çıyım :D
 
The East

The East

Üye
ne bilim telefon hızlandırma diye bir konu açmıştın ya orda bakın bende açık olan uygulamalar diye göstermiştin hep angry birds bide birisi konu açmıştı note 2 aldım ne yüklesem diye sen angry birds in bütün serilerini saymıştın :D
 
PriZm

PriZm

Üye
ne bilim telefon hızlandırma diye bir konu açmıştın ya orda bakın bende açık olan uygulamalar diye göstermiştin hep angry birds bide birisi konu açmıştı note 2 aldım ne yüklesem diye sen angry birds in bütün serilerini saymıştın :D

Telefonun multitaskını gösteriyordum :D
Angry Birds biraz zorlanıldığında kapanmaya en yatkın uygulamada ondan :) mesela most wantedı zorlarsın kolay kolay kapanmaz ama angry birdsler bazen swap ile kullanıldığında bile kapanabiliyor..
 
Kerim.

Kerim.

Üye
:hmmm
telefonda yanımda yokki bakayım:hmmme250ye geçtim çünkü:ehe
 
Türe

Türe

Üye
airdroid :ehe Telefoncuma müzik atacağımda onun pc'de kullanmıştı da inanmadı :ehe Cahıl işte :D

imkan deseydin de kesinlikle rom ve root olurdu :)
 
badmus

badmus

Üye
Vazgeçilmezim Whatsapp :ehe

- - - Eklendi - - -

Oyun olarakta cok sevdigim bi oyun "Running Fred" :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt