Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
android'in, en sevdiğiniz uygulaması hangisi?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
n73balikesir
Üye
Konu Sahibi
android'in, en sevdiğiniz uygulaması hangisi?
Bugüne kadar kullandığınız iyiki var dediğiniz,hayatınızı güzelleştiren/kolaylaştıran uygulama hangisidir?
aleranol
Üye
Kamera ve internet
Ali58_58
Üye
internet
Dejavuex
Üye
İnternet (Whatsapp,Twitter)
Kamera (Kamera uygulamaları harika oluyo )
PriZm
Üye
Çok zor bir soru
Penci Hoca
Üye
internet!!!
ama bunu da yabancı sıteleri türkçeye çevıren internet browser(opera mini) ile girersen!!!
bence sen tam bir angry birds cisin neyse ben en çok jetpack joyride , agent dash , mega jump , fruit ninja bunlar oyundu uygulama olarak; pixlr express , booster programları skype zaten çok uygulama yüklemiyom sırf oyun
bence sen tam bir angry birds cisin neyse ben en çok jetpack joyride , agent dash , mega jump , fruit ninja bunlar oyundu uygulama olarak; pixlr express , booster programları skype zaten çok uygulama yüklemiyom sırf oyun
Ben daha çok Most wanted,SG Deadzone ve AB: Star Wars çıyım
The East
Üye
ne bilim telefon hızlandırma diye bir konu açmıştın ya orda bakın bende açık olan uygulamalar diye göstermiştin hep angry birds bide birisi konu açmıştı note 2 aldım ne yüklesem diye sen angry birds in bütün serilerini saymıştın
ne bilim telefon hızlandırma diye bir konu açmıştın ya orda bakın bende açık olan uygulamalar diye göstermiştin hep angry birds bide birisi konu açmıştı note 2 aldım ne yüklesem diye sen angry birds in bütün serilerini saymıştın
Telefonun multitaskını gösteriyordum
Angry Birds biraz zorlanıldığında kapanmaya en yatkın uygulamada ondan mesela most wantedı zorlarsın kolay kolay kapanmaz ama angry birdsler bazen swap ile kullanıldığında bile kapanabiliyor..
Kerim.
Üye
telefonda yanımda yokki bakayıme250ye geçtim çünkü
Türe
Üye
airdroid Telefoncuma müzik atacağımda onun pc'de kullanmıştı da inanmadı Cahıl işte