Samsunglardan Hangisi Alınır?

Sponsorlu Bağlantılar

Karar veremedim yardım edin pls.


  • Kullanılan toplam oy
    36
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Samsunglardan Hangisi Alınır?

774.25 YTL---10 Nisan 2006 Pazartesi günü sevkiyata başlanacaktır.
"Fiyatı iyi özellikleri iyi kamera ve hafıza kartı +"



757.95 YTL---Stokta
"Önde ve arkada kamerası olması,h.kartı,fiyatı+"


---stokta---64mb hafıza kartı hediyeli
"Fiyatının düşmesi,test ettim,kamerası,hafıza+"


---528.12 YTL---stokta
"Kamerası hafızası ve fiyatı+" "Test etmedim şüpheliyim-"


--stokta---+tripod hediyeli---689 YTL
*Test etmedim
*Çekilmiş fotolarına baktım biraz bulanık çekiyor.





Benim için "en"ler;
*İyi bir kamera
*Hafıza kartı
*ekran kalitesi
*hız
*tuşların fonksyonel olması
 


ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Bunların arasında her zaman D600..
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
yorumlara devam edin bilgiye ihtiyacım var
 
amedian

amedian

Üye
walla bakma inceleme sansım olmadıda bu 3.2 mp mi ne olması lazım oyle bi makine var samsungda bi incelemek lazım eger goruntu kalitesi iiyse ben onu tercih ederim fiyat olarakta bi nokia veya se dezavantajı yok bu markada
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
(no rapid)
telefonu iyice test ettim sanırım bir tek titreşim özelliğini test etmedim test edince yazarım
 

jöly

Üye
benim gönlüm hala D600 de doğumgünüme az kaldı şu babamı kandırabilirsem kavuşcam

arkadaşımda gördüm kamerası süper görüntü çok net
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
bi şık daha eklemek isterdim ama ilk postta bi alternatif daha koydum
 

RockFord Fosgate

Üye
alabılıyosan 3.2 mp lık modelı al! alamıyosan D600 yada Symbianlı model wardı onu al!
 

Clausius Clapeyron

Üye
symbianlı d720 yada windowslu i300x
 

pohets

Üye
samsung sgh p850 tek tercih!
 

xxorduluxx

Üye
sgh 720
 

superisi123

Üye
bence d820 çok güzel bir telefon şu anda kullanıyorum birçok özelliği var görünüşüde çok şık 1.2 m pıxels olmasına rağmen harika çekiyor ayrıca çokda hızlı benim tavsiyem d820
 

sametbaba2

Üye
arkadaşım napcaksın bunları boşver d900i al odaha iyi biraz pahalı ama idare et canım sende
 

ogzhnfb

Üye
D900i
 

mytrax79

Üye
Z540 ı bi araştır derim.Benim telefonumdu eşim el koydu:).Kısaca 3G 140 mb dahili hafıza 1.3 mp kamera + vga kamera bulabilirmisin bilemem ama bence harika telefon.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt