[MOD] Swipe Unlock fp2 mod by vio (Son Hali İle)

Sponsorlu Bağlantılar

Violonist

Üye
    Konu Sahibi
ok de aynı uygulamayı kuruyoruz fp1 de arkaplan siyah olması refreshte şeffaf olması uygulama ile alakalı mi

emin değilim ama belki fp1 de onu etkileyen farklı bir qt gereci vardır. Nasıl ki FP2 yi 1. nesillere portlayamıyoruz. Belki bunda da onun gibi bir problem vardır. Sadece tahmin?
 


tempestshine

tempestshine

Üye
Konuyu hortlamak istemem ama yeni gördüm.Gerçekten çok iyi bir modlama olmuş.Denedim ve olumlu sonuç aldım.Ellerine Sağlık :spr
 

Violonist

Üye
    Konu Sahibi
Konuyu hortlamak istemem ama yeni gördüm.Gerçekten çok iyi bir modlama olmuş.Denedim ve olumlu sonuç aldım.Ellerine Sağlık :spr

ben ne hortlamış konular gördüm. bu konu da hortladıysa yok artık derim. güle güle kullan.
 
yunuq58

yunuq58

Üye
arka plan karanlik olmaz dmi yine ona gore yukliyim
 

isamey

Üye
Fp2 de olduğu gibi, şeffaf resim seçildiği zaman arka planda duran masaüstü vidgetler gözükmese daha güzel olur gibi geldi

bunun içinde teşekkürler
 
yunuq58

yunuq58

Üye
hayir refresh icin
 
yunuq58

yunuq58

Üye
olmadi yine karanlik :( su duvar kagidini da atarmsn
 
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
şeffaf resmi paylaşırmısınızz :/ aradım aradım bulamadım :S
 

erhanred

Üye
evet şeffaf resim at
 
DJ SNN

DJ SNN

Üye
meraba ben bi türlü arka planı şeffaf yapamadım şeffaf resimde denedim olmadı ???? yardımm
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
Sayın Konu Sahibi!
Arkaplan şeffaf olmuyor yukarda arkadaşlar belirtmiş sorunu cevap yok?Varsa çözümünü yada uyumlu bir şeffaf arkaplan vererek bu sorunu yaşayanları aydınlat lütfen
:tşk:
 


Üst Alt