MeeGo'nun En İyi Yanı.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MertcaN9

MertcaN9

Üye
    Konu Sahibi
MeeGo'nun En İyi Yanı.
değerli N9 kullanıcıları abilerim kardeşlerim genelde hep işletim sistemin + - leri konuşulur ama benim sorum farklı bu zamana kadar MeeGo da sizi en çok cezbeden etkiliyen yanı nedir cihazda misal ben müzik çaları ile swpie yi çok seviyorum sıra sizde :hmmm

müzik çalar gerçekten harika bir tasarım yapmışlar çok rahat ve kullanışlı süper bir şey yahuu :yuru
 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Swipe ve herşeyin el altında olan 3 ana ekranı özellikle rss ekranı çok işimi görüyor ve terminali tabiki
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
    Konu Sahibi
Swipe ve herşeyin el altında olan 3 ana ekranı özellikle rss ekranı çok işimi görüyor ve terminali tabiki

tema da çok güzel değil mi necati abi symbiandan kopuk çok yenilikçi ikonlar yok meego da çok şıklar.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
ben şuan orjinal temada kullanıyorum zaten acayip hoşuma gidiyor
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Benim'de hoşuma giden yanı uygulama vs'lerden çıkış yapmaya gerek kalmadan kaydırmayla kapatabilmek rar ve zip dosyalarını kolayca açabilmek daha var ama hepsini şimdi yazmıyım sonra'ya da kalsın :ehe
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler yorumlarınız için. aslında tartışılmıştı bir çok yerde meeGo işte 'boş zamanı değerlendirmek için çıktı' eksiği cardu curdu çoktur filan her kafadan ses çıkıyordu bende açıkçası herşeyin terminale bağlı olduğu böyle açık ama tamamlanmamış bir sistem bekliyordum biraz :D ama hiç de öyle değil yani terminali hiç bir zaman kurmadan da çok rahat N9 ihtiyaçları karşılıyor misal facebookdan biir mesaj attımı kendi telefonun mesaj bölümünden yazışabilmek çok ama çok hoş bir özellik (h)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Bu arada alarm ve saat menüsü de hoşuma gitmiyor degil yaani
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


Bu nasıl abi (h)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
tweakle yapılıyor kardeşim bu gece cihaza overclock yapacağım inşallah
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
bakalım göreceğiz abi bu gece :)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


Selamın Aleyküm Abi :pro: :bigstar:
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
aynen abi ama sıkıntı var bazen cihaz kendi kendini kapatıyo şuan 1 e geri çektim
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
    Konu Sahibi
bence cihazın kendi hızıda gayet iyi :D
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
1250 Mhz e çektim şuan bi sıkıntı yok bakalım :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt