Nexus 7'si yandı, başına bunlar geldi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
alaStar

alaStar

Üye
    Konu Sahibi
Nexus 7'si yandı, başına bunlar geldi
Akıllı cihazların kimi zaman kötü kullanım biçiminden kimi zaman da kendiliğinden yandığı, eridiği ve hatta patladığı gibi haberlere denk gelebiliyoruz. Ancak yaşanan bu talihsizlikler bazen kullancısına yarar da sağlamıyor değil.

Geçtiğimiz günlerde Nexus 7 sahibi Çinli bir kullanıcı, tabletinin yanmış fotoğrafını ünlü Çinli Baidu arama motorunun forum bölümüne yükledi. Kullanıcının iddia ettiğine göre, Nexus 7 orijinal şarj aletiyle prize takılıyken dumanlar yükselmeye ve yanmaya başladı. Doğal olarak tablet sonunda kullanılamaz hale geldi.

Hikaye ne derece doğru bilinmez ama sonrasında yaşandığı iddia edilenler daha da ilginç. Fakat Çinli kullanıcının iddiasına göre, yaşadığı bu "talihsizlik" bir nevi işine yaramış. Müşterisinin yanan Nexus 7'sini değiştirmekle kalmayan Google, ona bir adet de Google Glass hediye etmiş.

Eğer hikaye doğruysa, Google'ın yaşananları pek de duyurma meraklısı olmadığı açık. Belki de arama devi, bu hikayenin yayılıp diğer müşterilerinin de Nexus 7'lerini yakmalarından korkuyordur...

alıntı ;chiponline
 


PriZm

PriZm

Üye
Google zengin naparsın?:ehe
 
MrTech

MrTech

Üye
abo :ohannes: :d:
 
PriZm

PriZm

Üye
alın izleyin :D

<span style="font-family: Trebuchet MS"><font color="Red"><font size="3"><em><strong>[video=youtube;D7TB8b2t3QE]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&amp;v=D7TB8b2t3QE#![/video]


Ve aynen bu videodakini yapabiliyor.

[video=youtube;9c6W4CCU9M4]http://www.youtube.com/watch?v=9c6W4CCU9M4[/video]
 

na zdrowie

Üye
o verdikleri şeyde piyasadaki en harika teknoloji ürünü
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
o nedir ya mühteşem bişey :oha:
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Google hediye vermiş ne güzel :(
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
Bizim nokialar yansa nokia bize ne verir acaba :D
 
amcalu1

amcalu1

Üye
O değilde şimdi nexus 7 alıp yakıp internete koysam google bana da verir mi acaba :P
 
Black-killing

Black-killing

Üye
Biz nokiayı yaksak bizimle ilgili bi hata değil kendi hatanızı kendiniz düzeltir derlerdi. :D
 
AHMED...

AHMED...

Üye
alın izleyin :D

<span style="font-family: Trebuchet MS"><font color="Red"><font size="3"><em><strong>[video=youtube;D7TB8b2t3QE]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&amp;v=D7TB8b2t3QE#![/video]


Ve aynen bu videodakini yapabiliyor.

[video=youtube;9c6W4CCU9M4]http://www.youtube.com/watch?v=9c6W4CCU9M4[/video]

vay canına terminator gibi :D on numara
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

ANIL
Cevap
25
Görüntüleme
4K
m542tf


Üst Alt