avkon2. by THANMANH ,edit by leminhhai

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
najanaja

najanaja

Üye
herkes te bu saati soruyo :) bence sizin gördüğünüz önizlemeden ibarettir eğer paylaşılmış olsaydı o zaman sömürürdü herkes ve şu anda hiç kimse istemiyo olurdu :D
 


sLeepLe

sLeepLe

Üye
    Konu Sahibi
Telefonum çöktü ve hard format attim bu sirada fp2 ye güncelledim kabus gibi!
Geçmiş olsun bi zamanlar bende yaşadım çökmeyi :D çok zor geliyo insana herşeyi yeniden yükle kur falan

- - - Eklendi - - -

herkes te bu saati soruyo :) bence sizin gördüğünüz önizlemeden ibarettir eğer paylaşılmış olsaydı o zaman sömürürdü herkes ve şu anda hiç kimse istemiyo olurdu :D
Bence adam kendine yaptı internete vermedi millette çıldırıyo :D

- - - Eklendi - - -

Teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
Aynen :D ya ikisini nasıl bindiriyo üst üste ben halaaaa çözemedim :) onu çözsem saati yapması kolay aynı genişlikte yaparım o basit ama hava durumu nasıl oluyo :hmmm
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
    Konu Sahibi
Aynen :D ya ikisini nasıl bindiriyo üst üste ben halaaaa çözemedim :) onu çözsem saati yapması kolay aynı genişlikte yaparım o basit ama hava durumu nasıl oluyo :hmmm
Bulursun sen bişey bulursun :D
 

MaxipmaN

Üye
bulan konuyu hortlatasın veya forumda yoksa paylaşsın lütfen saati
 
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
artık avkonumu deçiştirmem müthiş set yapnışlar. Teşekkürler
buldummm
 

MaxipmaN

Üye
tel çöktü :alkis
 

MaxipmaN

Üye
yüklemeyin bu avkonu bi arkadaş daha yazmış bakın çökertmiş benimki de çöktü hard attım suiteden yazılım kuruyom en kısa sürede flashlayacam
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
yüklemeyin bu avkonu bi arkadaş daha yazmış bakın çökertmiş benimki de çöktü hard attım suiteden yazılım kuruyom en kısa sürede flashlayacam

mod hafıza kartına kurulu ise format atmaya gerek yok, hafıza kartını çıkartın ve modu kaldırın mif dosyasını değiştirip tekrar modu aktif yapın
 
emreli01

emreli01

Üye
yüklemeyin bu avkonu bi arkadaş daha yazmış bakın çökertmiş benimki de çöktü hard attım suiteden yazılım kuruyom en kısa sürede flashlayacam

yükleyecektm çöküyormu gercekten ?
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
    Konu Sahibi
valla arkadaşlar bi kaç kişi çöktü demiş ama ben denemediğim için bilmiyorum ben sadece pil göstergesini kullanıyorum neden çökerttiğini anlamadım doğrusu
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
valla arkadaşlar bi kaç kişi çöktü demiş ama ben denemediğim için bilmiyorum ben sadece pil göstergesini kullanıyorum neden çökerttiğini anlamadım doğrusu

birkaç tanesini editledim şimdi konu açıcam
 
najanaja

najanaja

Üye
bu son çıkan avkonlar da hep böle olmaya başladı milleti telini çökertiyo :) benim anlamadığım yabancı forumlarda bakıyorum bütün yorumlara hiçbi allah'ın kulu sorun yaşamıyo nie bizim türkler yaşıyo bu sorunu :) yoksa türklere sabotajmı yapıyolar :kop:
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
bu son çıkan avkonlar da hep böle olmaya başladı milleti telini çökertiyo :) benim anlamadığım yabancı forumlarda bakıyorum bütün yorumlara hiçbi allah'ın kulu sorun yaşamıyo nie bizim türkler yaşıyo bu sorunu :) yoksa türklere sabotajmı yapıyolar :kop:

aynı avkonu kullanıyorlar bence o yüzden oluyor
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
widgeti hala bulan yokmu?
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt