Geçmiş olsun bi zamanlar bende yaşadım çökmeyiTelefonum çöktü ve hard format attim bu sirada fp2 ye güncelledim kabus gibi!
çok zor geliyo insana herşeyi yeniden yükle kur falanBence adam kendine yaptı internete vermedi millette çıldırıyoherkes te bu saati soruyobence sizin gördüğünüz önizlemeden ibarettir eğer paylaşılmış olsaydı o zaman sömürürdü herkes ve şu anda hiç kimse istemiyo olurdu
![]()

Teşekkürlerhttp://www.maxicep.com/symbian-3-yazilim-destek/tema-efectleri-cok-daginik-3-719455.html#post5461474
- - - Eklendi - - -
buradaki konuya eklemiştim istersen indirebilirsin
Bulursun sen bişey bulursunAynenya ikisini nasıl bindiriyo üst üste ben halaaaa çözemedim
onu çözsem saati yapması kolay aynı genişlikte yaparım o basit ama hava durumu nasıl oluyo
![]()

rica ederim saat widgetini bulun.ben de görmüşdüm ne zamansa forumda ama bulamıyorum
yüklemeyin bu avkonu bi arkadaş daha yazmış bakın çökertmiş benimki de çöktü hard attım suiteden yazılım kuruyom en kısa sürede flashlayacam
yüklemeyin bu avkonu bi arkadaş daha yazmış bakın çökertmiş benimki de çöktü hard attım suiteden yazılım kuruyom en kısa sürede flashlayacam
valla arkadaşlar bi kaç kişi çöktü demiş ama ben denemediğim için bilmiyorum ben sadece pil göstergesini kullanıyorum neden çökerttiğini anlamadım doğrusu
bu son çıkan avkonlar da hep böle olmaya başladı milleti telini çökertiyobenim anlamadığım yabancı forumlarda bakıyorum bütün yorumlara hiçbi allah'ın kulu sorun yaşamıyo nie bizim türkler yaşıyo bu sorunu
yoksa türklere sabotajmı yapıyolar
![]()
aynı avkonu kullanıyorlar bence o yüzden oluyor

widgeti hala bulan yokmu?
Aynen o çıkan avkonu editliyolar kesin ama niye onlarda bişey olmuyo![]()
