Bir tek ben beğenmedim heralde :D :tşk:
sLeepLe Üye Konu Sahibi yaren_dede' Alıntı: birkaç tanesini editledim şimdi konu açıcam Genişletmek için tıkla ... iyi olur kullanıcaklar için
yaren_dede' Alıntı: birkaç tanesini editledim şimdi konu açıcam Genişletmek için tıkla ... iyi olur kullanıcaklar için
Silinen Üye 2149105 Kapalı Hesap yaren_dede' Alıntı: dm de konu mevcut ama sanırım flash gerekiyor rofs2 filan yazıyor Genişletmek için tıkla ... olmadı şimdi
yaren_dede' Alıntı: dm de konu mevcut ama sanırım flash gerekiyor rofs2 filan yazıyor Genişletmek için tıkla ... olmadı şimdi
najanaja Üye yaren_dede' Alıntı: can'ın telefondada sorun olmadı anlamadım gitti avkonu atınca mod çöküyor Genişletmek için tıkla ... zaten hiçbi mod can'ın teli çökertemiyo naptıysa artık tele bence o kadar çok deişiklik yapıyo ki tel artık bağımlılık kazandı böle şeylere - - - Eklendi - - - 'TUĞ'' Alıntı: olmadı şimdi Genişletmek için tıkla ... saatin mif ini nihayet paylaşmış eleman ama sadece mif deiştirmek yeterli gelmio başka bişeyler daha yapılıyo heralde
yaren_dede' Alıntı: can'ın telefondada sorun olmadı anlamadım gitti avkonu atınca mod çöküyor Genişletmek için tıkla ... zaten hiçbi mod can'ın teli çökertemiyo naptıysa artık tele bence o kadar çok deişiklik yapıyo ki tel artık bağımlılık kazandı böle şeylere - - - Eklendi - - - 'TUĞ'' Alıntı: olmadı şimdi Genişletmek için tıkla ... saatin mif ini nihayet paylaşmış eleman ama sadece mif deiştirmek yeterli gelmio başka bişeyler daha yapılıyo heralde
sLeepLe Üye Konu Sahibi Helal olsun Can'a - - - Eklendi - - - tempestshine' Alıntı: Bir tek ben beğenmedim heralde Genişletmek için tıkla ... pilini aldık bizde öyle kullanıyoz zaten şebekeyi falan bende beğenmedim saat desen benim ekrana olmaz zaten ilgilenmiyorum o yüzden
Helal olsun Can'a - - - Eklendi - - - tempestshine' Alıntı: Bir tek ben beğenmedim heralde Genişletmek için tıkla ... pilini aldık bizde öyle kullanıyoz zaten şebekeyi falan bende beğenmedim saat desen benim ekrana olmaz zaten ilgilenmiyorum o yüzden