avkon2. by THANMANH ,edit by leminhhai

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tempestshine

tempestshine

Üye
Bir tek ben beğenmedim heralde :D :tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe ve najanaja


najanaja

najanaja

Üye


can'ın telefondada sorun olmadı anlamadım gitti avkonu atınca mod çöküyor

zaten hiçbi mod can'ın teli çökertemiyo naptıysa artık tele :kop:bence o kadar çok deişiklik yapıyo ki tel artık bağımlılık kazandı böle şeylere :kop:


- - - Eklendi - - -

saatin mif ini nihayet paylaşmış eleman ama sadece mif deiştirmek yeterli gelmio başka bişeyler daha yapılıyo heralde :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe ve tempestshine
sLeepLe

sLeepLe

Üye
    Konu Sahibi
Helal olsun Can'a :D

- - - Eklendi - - -

Bir tek ben beğenmedim heralde :D :tşk:
:rica: pilini aldık bizde öyle kullanıyoz zaten şebekeyi falan bende beğenmedim saat desen benim ekrana olmaz zaten ilgilenmiyorum o yüzden :D
 
  • Beğen
Tepkiler: tempestshine ve najanaja
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt