Jelly Bean Hataları ( Günceldir )

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
avcitalip

avcitalip

Üye

Class 10 hafıza akrtı ve 30 mb/s :hmmm


karta zarar vermez.ömrünü azalttığı hikayesi şimdiki kartlar için yalandır.



kartın kutusu buydu işte,kartın üzerinde 30 mb/s yazıyor :evet:


- - - Eklendi - - -

XDA'da bir mesajdan alıntı yapıyorum:




Türkçesi: (Çevirebildiğim kadarıyla)

Şuanki teklonoji 100.000 yazım döngüsüne izin veriyor.Bunu 32 GB SD kartta hesaplayalım.en kötü senaryo ile sadece 1000 yazım ömrü var diyelim. böyle bir karta 1000 x 32 gb veri yazabilirsiniz.bu 32.000 GB data anlamına gelir.bu şu anlama geliyorki hergün karta 32 gb lık veri yazmakla kartın ömrü 2,7 yıl sürer.ama hergün 32 gb veri yazacaksınız!


Ki bencede mantıklı :)

1GB'tını SWAP yapsam ömrünü ne kadar kısaltır ki ? :allalla: 3 yıl gitse bana yeter de artar zaten :) o zaman 128 GB Class 11 falan çıkar onlardan alırım :)
 


PriZm

PriZm

Üye




kartın kutusu buydu işte,kartın üzerinde 30 mb/s yazıyor :evet:


- - - Eklendi - - -



1GB'tını SWAP yapsam ömrünü ne kadar kısaltır ki ? :allalla: 3 yıl gitse bana yeter de artar zaten :) o zaman 128 GB Class 11 falan çıkar onlardan alırım :)
anladım :)


az önceki mesajımda da dediğim gibi en kötü senaryo olanı.2,7 yıl..yani istediğin kadar swap yap yinede kartın ömrü bitmeden önce senin ömrün bitecektir:ehe
 
avcitalip

avcitalip

Üye

anladım :)


az önceki mesajımda da dediğim gibi en kötü senaryo olanı.2,7 yıl..yani istediğin kadar swap yap yinede kartın ömrü bitmeden önce senin ömrün bitecektir:ehe

öyle deme la :ehe

şu ps3'lerden anlarsan konuma bakarmısın Ali kardeşim ?

http://www.maxicep.com/oyun-konsollari/3-4-gune-kadar-ps3-almayi-dusunuyorum-720705.html

normalde bu şekilde söylememem gerekirdi ama 3-4 güne kadar karar vermem lazım ve oyun konsolları kısmı fazla ilgi görmüyor :evet: o yüzden yani :)
 
LeGeNDaRY

LeGeNDaRY

Üye
telefonunun gücüne bağlı. güçsüz bir tele yüklersen donar tabiki
 

yalcin006

Üye
Slm arkadaslar araniza yeni katildim:)yorumlarinizi okuyorum 4.1.1 bazihatalar olusuyor bende arastiriyorum oncelikle benim telefonda sarj sorunu var malesef tel sarj etmemeye basladi defalarca wipe vede reset attim olmadi bende farkli bir sarj aleti kullanmaya basladim su an icin dorun yok gibi.wifi sorunu ise baglanti kopuyor idi onun icin ise sunu yaptim *#0011# cikan menuden acik olan yeri kapayin:)
 
adnan2542

adnan2542

Üye
bende gecen cuma update yaptim ama bu seferde galaxy S3 ün kamerasi calismiyor.googlede arastirdim sistemle kamerasi arasindaki driverda uyumazlik varmis.ayarlardan girdim kameraya, ordanda yapmam gereken yerde gri sekilde kullanilmiyor. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt