avcitalip
Üye
Class 10 hafıza akrtı ve 30 mb/s
karta zarar vermez.ömrünü azalttığı hikayesi şimdiki kartlar için yalandır.
kartın kutusu buydu işte,kartın üzerinde 30 mb/s yazıyor

- - - Eklendi - - -
XDA'da bir mesajdan alıntı yapıyorum:
Türkçesi: (Çevirebildiğim kadarıyla)
Şuanki teklonoji 100.000 yazım döngüsüne izin veriyor.Bunu 32 GB SD kartta hesaplayalım.en kötü senaryo ile sadece 1000 yazım ömrü var diyelim. böyle bir karta 1000 x 32 gb veri yazabilirsiniz.bu 32.000 GB data anlamına gelir.bu şu anlama geliyorki hergün karta 32 gb lık veri yazmakla kartın ömrü 2,7 yıl sürer.ama hergün 32 gb veri yazacaksınız!
Ki bencede mantıklı![]()
1GB'tını SWAP yapsam ömrünü ne kadar kısaltır ki ?
3 yıl gitse bana yeter de artar zaten
o zaman 128 GB Class 11 falan çıkar onlardan alırım 



