ozcangoral
Üye
Nokia 701 belle fp2 (113.010.1506) cfw
Herkese Selamlar,
Klasik Belle Firmware'lerim devam ediyor.
Özellikler,
* Rompatcherplus C de yüklü olarak geliyor, ilk kullanımda patchler yükleniyor. Dilerseniz Rompatcher programını kaldırabilirsiniz. Hata vs vermeden tamamen kaldırılır. installserver.exe eklemedim, rompatcheri açıp installserver rp+ 1.7 yamasını aktif edip sertifikasız uygulamaları yükleyebilirsiniz. Dilerseniz Rofs3 sys/bin içine installserver.exe atıp flashlayabilirsiniz.
* Müzik çalar metadataeditor eklendi.(Şarkı bilgilerini düzenleyebilirsiniz).
* Ekolayzere Maximum düzeni yüklü olarak geliyor.
* Açılışta Nokia hesabına giriş, mail ayarları vs gibi ekranlar kaldırıldı.Nokia'ya mesaj yollama iptal edildi.
* Heap boyutu 512 mb. (orjinali 128 Mb idi.) bu sayede programlar daha hızlı açılıyor ve kapanıyor.
* Sis / Sisx gönderme modu eklendi.
* Wi-Fi hassas tarama modu eklendi.
* Romdaki Nokia Car mode güncellendi v 2.0.28
* Nokia Public Transport güncellendi.
* Shazam güncellendi.
* Türkçe sözlük eklendi.
* MetinSaati (Text Clock) Türkçe.
* Menü, Symbian Menu Editor ile düzenlendi.Klasörleri simgeleriyle ekledim.Uygulamalar klasörü varsayılan yani yüklediğiniz şeyler Uygulamalar klasörüne atılır.Klasör UID'lerini ekledim.Tema yüklediğinizde klasör simgeleri de değişir.ayrıca telefon dilini değiştirdiğinizde klasör isimleri de değişir. Tüm simgeleri kendim düzenledim.Haritalar simgesini kendim oluşturdum.
* Widgetlerin bir çoğu şeffaf. dileyen rofs3 resource\apps içindeki .mif leri silerek orjinal widget arka planlarını yükleyebilir.
* Dijital Saat widgeti yarı şeffaf ve rakamlar tam Beyaz. Orjinali (Siyah zeminli ve küçük dakika kısımlı olanı) değiştirdim.
* Tactile feedback (karşı taraf telefonu açınca ve kapatınca 1 kere titreme) eklendi,
* Efekt klasörü c:\resource\effects olarak değiştirildi.
* Equalizer edit modu eklendi (Dilediğiniz gibi düzenleme, ekleme yapabilirsiniz.)
* UDA'dan (C Hafızası) gereksiz diller ve programlar (Microsoft Apps, Quickoffice, Adobe Reader, Nat Geo widget, NFC tanıtım widgeti, Nokia öneriler, Communicator, Traveller, Bounce, CNN int, Vlingo) silindi. Telefon hafızası açılışta 550 mb . civarında.* Eski orjinal Nokia zil sesleri eklendi (nokia tune, mesaj sesi, alarm sesi)
* Telefon ve Yazma Dilleri : Netherlands, English, Français, Deutchs, Italiano, Portugués, Espanol ve Türkçe'dir. dilediğinizi seçebilirsiniz. Tüm programlar bu dilleri destekliyor.
* Ev ekranlarındaki ekran kağıtları düzenlendi, yeni duvar kağıtları eklendi..formattan sonra giriş ekranlarında duvar kağıtları yüklü olarak geliyor.
* Telefon açılış resmini değiştirdim.Tamamen kendim dizayn ettim.
* İşlemci, Ram, Video ram gibi ayarlarla oynamadım.çünkü batarya durumunu etkiliyor.
* Kamera ve diğer bazı ayarlarla oynamadım, sebep hacklı yazılım olduğu için C içine dilediğiniz gibi modları atıp yeniden başlatıp kullanabilirsiniz.
Defalarca yükledim kullandım, kasma vs problem yaşamadım. Nadiren sms gönderilemedi problemi yaşadım. SMS problemi yaşayan olursa
Güle Güle Kullanın....
Adobe Reader FP2 :
Quickoffice FP2 :
İsteyenler için Yeni Mesaj Baloncukları :
(Kendim düzenledim,Beğendiğiniz birini Rofs3 - resource/messaging/css içine atıp flashlamanız yeterli)
Firmware İndir :
Klasik Belle Firmware'lerim devam ediyor.
Özellikler,
* Rompatcherplus C de yüklü olarak geliyor, ilk kullanımda patchler yükleniyor. Dilerseniz Rompatcher programını kaldırabilirsiniz. Hata vs vermeden tamamen kaldırılır. installserver.exe eklemedim, rompatcheri açıp installserver rp+ 1.7 yamasını aktif edip sertifikasız uygulamaları yükleyebilirsiniz. Dilerseniz Rofs3 sys/bin içine installserver.exe atıp flashlayabilirsiniz.
* Müzik çalar metadataeditor eklendi.(Şarkı bilgilerini düzenleyebilirsiniz).
* Ekolayzere Maximum düzeni yüklü olarak geliyor.
* Açılışta Nokia hesabına giriş, mail ayarları vs gibi ekranlar kaldırıldı.Nokia'ya mesaj yollama iptal edildi.
* Heap boyutu 512 mb. (orjinali 128 Mb idi.) bu sayede programlar daha hızlı açılıyor ve kapanıyor.
* Sis / Sisx gönderme modu eklendi.
* Wi-Fi hassas tarama modu eklendi.
* Romdaki Nokia Car mode güncellendi v 2.0.28
* Nokia Public Transport güncellendi.
* Shazam güncellendi.
* Türkçe sözlük eklendi.
* MetinSaati (Text Clock) Türkçe.
* Menü, Symbian Menu Editor ile düzenlendi.Klasörleri simgeleriyle ekledim.Uygulamalar klasörü varsayılan yani yüklediğiniz şeyler Uygulamalar klasörüne atılır.Klasör UID'lerini ekledim.Tema yüklediğinizde klasör simgeleri de değişir.ayrıca telefon dilini değiştirdiğinizde klasör isimleri de değişir. Tüm simgeleri kendim düzenledim.Haritalar simgesini kendim oluşturdum.
* Widgetlerin bir çoğu şeffaf. dileyen rofs3 resource\apps içindeki .mif leri silerek orjinal widget arka planlarını yükleyebilir.
* Dijital Saat widgeti yarı şeffaf ve rakamlar tam Beyaz. Orjinali (Siyah zeminli ve küçük dakika kısımlı olanı) değiştirdim.
* Tactile feedback (karşı taraf telefonu açınca ve kapatınca 1 kere titreme) eklendi,
* Efekt klasörü c:\resource\effects olarak değiştirildi.
* Equalizer edit modu eklendi (Dilediğiniz gibi düzenleme, ekleme yapabilirsiniz.)
* UDA'dan (C Hafızası) gereksiz diller ve programlar (Microsoft Apps, Quickoffice, Adobe Reader, Nat Geo widget, NFC tanıtım widgeti, Nokia öneriler, Communicator, Traveller, Bounce, CNN int, Vlingo) silindi. Telefon hafızası açılışta 550 mb . civarında.* Eski orjinal Nokia zil sesleri eklendi (nokia tune, mesaj sesi, alarm sesi)
* Telefon ve Yazma Dilleri : Netherlands, English, Français, Deutchs, Italiano, Portugués, Espanol ve Türkçe'dir. dilediğinizi seçebilirsiniz. Tüm programlar bu dilleri destekliyor.
* Ev ekranlarındaki ekran kağıtları düzenlendi, yeni duvar kağıtları eklendi..formattan sonra giriş ekranlarında duvar kağıtları yüklü olarak geliyor.
* Telefon açılış resmini değiştirdim.Tamamen kendim dizayn ettim.
* İşlemci, Ram, Video ram gibi ayarlarla oynamadım.çünkü batarya durumunu etkiliyor.
* Kamera ve diğer bazı ayarlarla oynamadım, sebep hacklı yazılım olduğu için C içine dilediğiniz gibi modları atıp yeniden başlatıp kullanabilirsiniz.
Defalarca yükledim kullandım, kasma vs problem yaşamadım. Nadiren sms gönderilemedi problemi yaşadım. SMS problemi yaşayan olursa
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
linkte verdiğim dosyayı c:/sys/bin içine atıp teli yeniden başlatsın.Güle Güle Kullanın....
Adobe Reader FP2 :
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Quickoffice FP2 :
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
İsteyenler için Yeni Mesaj Baloncukları :
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
(Kendim düzenledim,Beğendiğiniz birini Rofs3 - resource/messaging/css içine atıp flashlamanız yeterli)
Firmware İndir :
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
