Nokia 701 belle fp2 (113.010.1506) cfw

Sponsorlu Bağlantılar

ozcangoral

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 701 belle fp2 (113.010.1506) cfw
Herkese Selamlar,

Klasik Belle Firmware'lerim devam ediyor.

Özellikler,

* Rompatcherplus C de yüklü olarak geliyor, ilk kullanımda patchler yükleniyor. Dilerseniz Rompatcher programını kaldırabilirsiniz. Hata vs vermeden tamamen kaldırılır. installserver.exe eklemedim, rompatcheri açıp installserver rp+ 1.7 yamasını aktif edip sertifikasız uygulamaları yükleyebilirsiniz. Dilerseniz Rofs3 sys/bin içine installserver.exe atıp flashlayabilirsiniz.
* Müzik çalar metadataeditor eklendi.(Şarkı bilgilerini düzenleyebilirsiniz).
* Ekolayzere Maximum düzeni yüklü olarak geliyor.
* Açılışta Nokia hesabına giriş, mail ayarları vs gibi ekranlar kaldırıldı.Nokia'ya mesaj yollama iptal edildi.
* Heap boyutu 512 mb. (orjinali 128 Mb idi.) bu sayede programlar daha hızlı açılıyor ve kapanıyor.
* Sis / Sisx gönderme modu eklendi.
* Wi-Fi hassas tarama modu eklendi.
* Romdaki Nokia Car mode güncellendi v 2.0.28
* Nokia Public Transport güncellendi.
* Shazam güncellendi.
* Türkçe sözlük eklendi.
* MetinSaati (Text Clock) Türkçe.
* Menü, Symbian Menu Editor ile düzenlendi.Klasörleri simgeleriyle ekledim.Uygulamalar klasörü varsayılan yani yüklediğiniz şeyler Uygulamalar klasörüne atılır.Klasör UID'lerini ekledim.Tema yüklediğinizde klasör simgeleri de değişir.ayrıca telefon dilini değiştirdiğinizde klasör isimleri de değişir. Tüm simgeleri kendim düzenledim.Haritalar simgesini kendim oluşturdum.
* Widgetlerin bir çoğu şeffaf. dileyen rofs3 resource\apps içindeki .mif leri silerek orjinal widget arka planlarını yükleyebilir.
* Dijital Saat widgeti yarı şeffaf ve rakamlar tam Beyaz. Orjinali (Siyah zeminli ve küçük dakika kısımlı olanı) değiştirdim.
* Tactile feedback (karşı taraf telefonu açınca ve kapatınca 1 kere titreme) eklendi,
* Efekt klasörü c:\resource\effects olarak değiştirildi.
* Equalizer edit modu eklendi (Dilediğiniz gibi düzenleme, ekleme yapabilirsiniz.)
* UDA'dan (C Hafızası) gereksiz diller ve programlar (Microsoft Apps, Quickoffice, Adobe Reader, Nat Geo widget, NFC tanıtım widgeti, Nokia öneriler, Communicator, Traveller, Bounce, CNN int, Vlingo) silindi. Telefon hafızası açılışta 550 mb . civarında.* Eski orjinal Nokia zil sesleri eklendi (nokia tune, mesaj sesi, alarm sesi)
* Telefon ve Yazma Dilleri : Netherlands, English, Français, Deutchs, Italiano, Portugués, Espanol ve Türkçe'dir. dilediğinizi seçebilirsiniz. Tüm programlar bu dilleri destekliyor.
* Ev ekranlarındaki ekran kağıtları düzenlendi, yeni duvar kağıtları eklendi..formattan sonra giriş ekranlarında duvar kağıtları yüklü olarak geliyor.
* Telefon açılış resmini değiştirdim.Tamamen kendim dizayn ettim.
* İşlemci, Ram, Video ram gibi ayarlarla oynamadım.çünkü batarya durumunu etkiliyor.
* Kamera ve diğer bazı ayarlarla oynamadım, sebep hacklı yazılım olduğu için C içine dilediğiniz gibi modları atıp yeniden başlatıp kullanabilirsiniz.

Defalarca yükledim kullandım, kasma vs problem yaşamadım.
Nadiren sms gönderilemedi problemi yaşadım. SMS problemi yaşayan olursa linkte verdiğim dosyayı c:/sys/bin içine atıp teli yeniden başlatsın.

Güle Güle Kullanın....

Adobe Reader FP2 :


Quickoffice FP2 :

İsteyenler için Yeni Mesaj Baloncukları :
(Kendim düzenledim,Beğendiğiniz birini Rofs3 - resource/messaging/css içine atıp flashlamanız yeterli)

Firmware İndir :

















 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK, grosmall ve ender04


Ahmet KIROĞLU

Üye
kardeş ben bilmiyorum bu işi yüklemeyi ayrıntılı anlatırmısın
 

ozcangoral

Üye
    Konu Sahibi
kardeş ben bilmiyorum bu işi yüklemeyi ayrıntılı anlatırmısın

Telefona flash atmadan önce yedeğimi alıp depo hafızasına, hafıza kartına ve telefona format atıyorum. temiz olsun diye.

En son sürüm phoenix için 3 farklı
indirme linki.





1 - Phoenix'i kurduktan sonra indirdiğin flash dosyalarını rar dan çıkarıp

2 - C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\RM-774 klasörü içine at.

3 - Phoenix açıldığında üst barda settings'e tıkla. Nokia Fuse açılacak. Oradaki tüm bağlantı seçeneklerini (USB vs.) Delete yap.

4 - File tıkla Open Product tıkla RM-774 tıkla OK.

5 - Flashing tıkla Firmware Update tıkla.

6 - Product Code nin karşısındaki ... (üç noktalı) olan kutucuğa tıkla _eu_euro2_turkey_dark_steel olan yere çift tıkla.

7 - Dead Phone Usb Flashing kutucuğunu işaretle.

8 - Options'a tıkla orda Kırmızıyla yazılı gördüğün RM-774_M010.17_emmc.fpsx üstüne tıkla ve delete yap. Gelen soruya evet de. Sonra OK deyip o ekrandan çık.

9 - Refurbish'e tıklayıp biraz bekle bir uyarı yazısı gelecek sonra telefonunu pil olmadan bağlayıp hemen ardından pilini takacaksın. Flashlama otomatik başlayacak.

10 - Başlamazsa açma tuşuna hemen bas veya telefonu çıkarıp pilini de çıkarıp yeniden bağla ve pili tak.

Bu yazdıklarımı sırası ile harfiyen yaparsanız temiz bir flash atmış olursunuz.
Kolay Gelsin.
 
pirenuri

pirenuri

Üye
tesekkurler belco2nin cfw yi kulllanoyordum seninkinide deneyecem phoneix disinda baska bir programla flashlayabilirmiyim guest hesaptan
 
mustipa

mustipa

Üye
klasörleri simgeleriyle nasıl ekliyorsun
 
ender04

ender04

Üye
üstad sen bir harikasın hemen indirip deniycem izlenimlerimi paylaşacam çok sağol emeğine sağlık
 
mustipa

mustipa

Üye
senin yeni çıkardığın cfw yi yükledim tele ama menüde eklediğin klasörler görünmüyor
 
ender04

ender04

Üye
bende gayet normal yeniden flaşla düzelmesi gerek
 
mustipa

mustipa

Üye
bu cfw de rompatcher açılmıyor
 
ॐOsMaN

ॐOsMaN

Üye
dostum bunun içinde uygulama olarak neler var bazıları görünmüyor sanırım ?

- - - Eklendi - - -

bu arada flas atmaya fena kaptırdım degiştirip degiştirip atıyorum zarar olurmu ?
 

ozcangoral

Üye
    Konu Sahibi
senin yeni çıkardığın cfw yi yükledim tele ama menüde eklediğin klasörler görünmüyor
görünmesi lazım. flashlarken bir yerlerde yanlış yapıyorsun sanırım. 3 nolu mesajımı okuyup yeniden denermisin. ayrıca rompatcher yüklü, sorun yok.

- - - Eklendi - - -

dostum bunun içinde uygulama olarak neler var bazıları görünmüyor sanırım ?

- - - Eklendi - - -

bu arada flas atmaya fena kaptırdım degiştirip degiştirip atıyorum zarar olurmu ?
sonradan yazılım eklemedim. hatta yukarıdada belirttiğim gibi bazı uygulamaları sildim. sadece rompatcher eklendi. UDA'dan (C Hafızası) gereksiz diller ve programlar (Microsoft Apps, Quickoffice, Adobe Reader, Nat Geo widget, NFC tanıtım widgeti, Nokia öneriler, Communicator, Traveller, Bounce, CNN int, Vlingo) silindi.
 
mustipa

mustipa

Üye
müzik çalar müzikleri görmüyor
 

ahmetatas

Üye
Arkadaşlar benim telefon nokia 701 ben telefonun açılış resmini nasıl değiştirebilirim yardımcı olur musunuz?
 

djnurhak

Üye
herşeyi yapıyorum dosyaları indirdim ama fp2 orjinali yine yükleniyor yardımcı olurmusun cfw yi nasıl kurcam
 
mustafasen

mustafasen

Üye
tarayıcı youtube videolarını açıyormu kontrol ettinizmi.ben yükledim açmadı
 

storovi

Üye
Herkese Selamlar,

Klasik Belle Firmware'lerim devam ediyor.

Özellikler,

* Rompatcherplus C de yüklü olarak geliyor, ilk kullanımda patchler yükleniyor. Dilerseniz Rompatcher programını kaldırabilirsiniz. Hata vs vermeden tamamen kaldırılır. installserver.exe eklemedim, rompatcheri açıp installserver rp+ 1.7 yamasını aktif edip sertifikasız uygulamaları yükleyebilirsiniz. Dilerseniz Rofs3 sys/bin içine installserver.exe atıp flashlayabilirsiniz.
* Müzik çalar metadataeditor eklendi.(Şarkı bilgilerini düzenleyebilirsiniz).
* Ekolayzere Maximum düzeni yüklü olarak geliyor.
* Açılışta Nokia hesabına giriş, mail ayarları vs gibi ekranlar kaldırıldı.Nokia'ya mesaj yollama iptal edildi.
* Heap boyutu 512 mb. (orjinali 128 Mb idi.) bu sayede programlar daha hızlı açılıyor ve kapanıyor.
* Sis / Sisx gönderme modu eklendi.
* Wi-Fi hassas tarama modu eklendi.
* Romdaki Nokia Car mode güncellendi v 2.0.28
* Nokia Public Transport güncellendi.
* Shazam güncellendi.
* Türkçe sözlük eklendi.
* MetinSaati (Text Clock) Türkçe.
* Menü, Symbian Menu Editor ile düzenlendi.Klasörleri simgeleriyle ekledim.Uygulamalar klasörü varsayılan yani yüklediğiniz şeyler Uygulamalar klasörüne atılır.Klasör UID'lerini ekledim.Tema yüklediğinizde klasör simgeleri de değişir.ayrıca telefon dilini değiştirdiğinizde klasör isimleri de değişir. Tüm simgeleri kendim düzenledim.Haritalar simgesini kendim oluşturdum.
* Widgetlerin bir çoğu şeffaf. dileyen rofs3 resource\apps içindeki .mif leri silerek orjinal widget arka planlarını yükleyebilir.
* Dijital Saat widgeti yarı şeffaf ve rakamlar tam Beyaz. Orjinali (Siyah zeminli ve küçük dakika kısımlı olanı) değiştirdim.
* Tactile feedback (karşı taraf telefonu açınca ve kapatınca 1 kere titreme) eklendi,
* Efekt klasörü c:\resource\effects olarak değiştirildi.
* Equalizer edit modu eklendi (Dilediğiniz gibi düzenleme, ekleme yapabilirsiniz.)
* UDA'dan (C Hafızası) gereksiz diller ve programlar (Microsoft Apps, Quickoffice, Adobe Reader, Nat Geo widget, NFC tanıtım widgeti, Nokia öneriler, Communicator, Traveller, Bounce, CNN int, Vlingo) silindi. Telefon hafızası açılışta 550 mb . civarında.* Eski orjinal Nokia zil sesleri eklendi (nokia tune, mesaj sesi, alarm sesi)
* Telefon ve Yazma Dilleri : Netherlands, English, Français, Deutchs, Italiano, Portugués, Espanol ve Türkçe'dir. dilediğinizi seçebilirsiniz. Tüm programlar bu dilleri destekliyor.
* Ev ekranlarındaki ekran kağıtları düzenlendi, yeni duvar kağıtları eklendi..formattan sonra giriş ekranlarında duvar kağıtları yüklü olarak geliyor.
* Telefon açılış resmini değiştirdim.Tamamen kendim dizayn ettim.
* İşlemci, Ram, Video ram gibi ayarlarla oynamadım.çünkü batarya durumunu etkiliyor.
* Kamera ve diğer bazı ayarlarla oynamadım, sebep hacklı yazılım olduğu için C içine dilediğiniz gibi modları atıp yeniden başlatıp kullanabilirsiniz.

Defalarca yükledim kullandım, kasma vs problem yaşamadım.
Nadiren sms gönderilemedi problemi yaşadım. SMS problemi yaşayan olursa linkte verdiğim dosyayı c:/sys/bin içine atıp teli yeniden başlatsın.

Güle Güle Kullanın....

Adobe Reader FP2 :


Quickoffice FP2 :

İsteyenler için Yeni Mesaj Baloncukları :
(Kendim düzenledim,Beğendiğiniz birini Rofs3 - resource/messaging/css içine atıp flashlamanız yeterli)

Firmware İndir :

















Cok acil yardim; installserver rp+ 1.7 yi nasil aktif edecegim?
 

ozcangoral

Üye
    Konu Sahibi
Dostum kusura bakma da rompatcheri, installserveri bilmiyorsun, telefonuna firmware atmaya çalışıyorsun.Bence hiç riske girme. Rompatcheri açıp installserver yamasına tıklayacaksın bu kadar. daha önce rompatcher kullanmadıysan bence telefonunu nokia suite üzerinden güncelle.
 

storovi

Üye
Dostum kusura bakma da rompatcheri, installserveri bilmiyorsun, telefonuna firmware atmaya çalışıyorsun.Bence hiç riske girme. Rompatcheri açıp installserver yamasına tıklayacaksın bu kadar. daha önce rompatcher kullanmadıysan bence telefonunu nokia suite üzerinden güncelle.
Ben telefonu gayet iyi Phoenix ile flash layabiliyorum ama bu hack islerini pek bilmedigim icin sormak istemistim hepsi bu sen meraklanma ARKADASIM yoksa her konuda biraz fikrimiz var,,,,Zaten cok basitmis ama yapmaktan da vazgectim.Biraz daha saygi ve kimseyi hakir görmeyelim,,,
 

ozcangoral

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle üslubuna dikkat et. Benim kimseyi aşağılamak gibi bir niyetim ve üslubum olmadı.yanlış anlaşıldıysam özür dilerim. Ama çok bilirim kullanıcıların fazla bilgisi olmadan özenip te flash atarak telefonu göçerttiğini. Sonrada vay efendim senin yüzünden telefonum gitti vs. Ben buradan kişilerin ne kadar bilgisi olduğunu bilemem. Bu yüzden de ancak uyarmakla yetinirim. Yükleyip yüklememek insanların cesaretine kalmış.

Ayrıca Rompatcher kullanımı ile ilgili konularıda Modifiye - Hack bölümünden aratıp takip edersen burada daha az bilgi kirliliği oluşur.
 


Üst Alt