Jelly Bean Hataları ( Günceldir )

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
avcitalip

avcitalip

Üye
note 2 nin s3'ten seri olmasının sebebi nedir ? (arayüzde)

işlemciyi oc ile 1.6 yapıyorum donanım eşitleniyor :evet: bu halde
 


PriZm

PriZm

Üye


GPU 700 MHZ'de işlemci 1.6'da ram'in bukadar fazla etkisi varmı performansa yahu :allalla: ?


- - - Eklendi - - -

STweaks ile yapıyorum :evet:
Ram'in tabiki etkisi var :) ama arayüz gezinmelerinde çok fazla etki etmez.note 2 de başka bir sır olmalı.. :D
 
kozirog

kozirog

Üye
Arkadaşlar bildiğiniz üzere Samsung jelly bean Güncellemesi olan Android 4.1.1 yayınlamış oldu vede
İmei numara sırasina gorede dağıtımına başlandı...
Vede söyle baktigimiz baya bir sorunlarla ortaya ciktigini gormekdeyiz...
Başlıca hatalar
Rehberde donmalar basliyor...
Menuler arasi gecisler berbat.. derecede takiliyor
Uygulamalardaki donmalar basliyor
Ekran kilidini acinca takilmalar oluyor
RAM 800 MB cikarilmis ama telefon asiri derecede ram kullaniyor
Şarj deseniz çok kotu neredeyse yari yari fark var her turlu denedim gozledim sarjini ama inanilmaz derecede sömuruyor sarjini...
Wireless kopuo duruyor...
Ekran klavyelerinde harflerde takılmalar oluyor....
Pil gostergesine baktigimizda Sesli Aramalarin cok sarj kullandigini gozlemledim vede bir cok hata....

KISACASI ICS KRALMIS BANA GORE JELLY BEAN SINIFDA KALDI..
sizlerde sorunlarini yazarak buraya ortak cozumler bulmaya calisalim dostlar saygilar
bu hataların çoğu bende de var malesef
 

yunusgrafix

Üye
    Konu Sahibi


Kesinlikle :evet: Ben Class'ı belli olmayan micro sd min (2gb) 1024 mb ı swap için ayırmıştım ve bariz bir hızlanma görmüştüm

Bu sizin dediginiz class swap falan ne oluyor birisi bana anlatabilirmi sanal bellek mi olusturuluyor hafiza kartiyla ????
 
PriZm

PriZm

Üye
Bu sizin dediginiz class swap falan ne oluyor birisi bana anlatabilirmi sanal bellek mi olusturuluyor hafiza kartiyla ????
Class hafıza kartının hız sınıfıdır.örnek olarak Class 2 kartın minimum 2 mb/s yazma hızı vardır.class 4-6-10 içinde aynı kural geçerlidir.


Swap ise androidde ram dolmaya başladığında arkaplandaki uygulamaların swap bölümüne taşınmasıdır.yani kısmen sanal ramdir.böylece ram sürekli rahat çalışır.ama bu iş için hızlı işlemci gereklidir.yoksa darboğaz yapabilir.
 

yunusgrafix

Üye
    Konu Sahibi

Class hafıza kartının hız sınıfıdır.örnek olarak Class 2 kartın minimum 2 mb/s yazma hızı vardır.class 4-6-10 içinde aynı kural geçerlidir.


Swap ise androidde ram dolmaya başladığında arkaplandaki uygulamaların swap bölümüne taşınmasıdır.yani kısmen sanal ramdir.böylece ram sürekli rahat çalışır.ama bu iş için hızlı işlemci gereklidir.yoksa darboğaz yapabilir.

Peki bu swap denileni nasil yapabilirimnkardesim ? 2 gb haci kartim var ?? Uygulamasinin konusu var mi forumda?
 
PriZm

PriZm

Üye
Peki bu swap denileni nasil yapabilirimnkardesim ? 2 gb haci kartim var ?? Uygulamasinin konusu var mi forumda?

Şu anda mobilim o yüzden fazla yardımcı olamam.
1.telefonunda en az class 6 kart olmalı.eğer 512 mb dan daha fazla ram varsa class 2 olsa dahi performans düşüşünü fazla hissetmezsin.
2.telefon modelin nedir?
 
Türe

Türe

Üye


GPU 700 MHZ'de işlemci 1.6'da ram'in bukadar fazla etkisi varmı performansa yahu :allalla: ?


- - - Eklendi - - -

STweaks ile yapıyorum :evet:

Olmaz mi talip hiç :ehe Swap yaparsan belki aynı performansı alabilirsin talip
 

yunusgrafix

Üye
    Konu Sahibi


Şu anda mobilim o yüzden fazla yardımcı olamam.
1.telefonunda en az class 6 kart olmalı.eğer 512 mb dan daha fazla ram varsa class 2 olsa dahi performans düşüşünü fazla hissetmezsin.
2.telefon modelin nedir?

S3 telefonum
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Orjinal güncellemelerde bu gibi yavaşlama sıkıntıları yaşanabiliyor..
Güncelleme yaptığınızda eğer kişisel verileriniz silinmemişse yani telefon hafızasındaki kişiler resimler falan gitmiyorsa gelen güncellemeden fazla performans beklemeyin..

Custom romlarda rom yüklemeden önce mutlaka data, cache, dalvik ve battery stats seçeneklerini seçerek wipe işlemi yapmanız önerilir. Bunların sebebi önceden kurulu olan sistemin artık dosyalarını, önbellek dosyalarını temizleyerek tertemiz bir sistem kurmanız içindir. Eğer ki wipe işlemi yapılmazsa bu artık dosyaların yeni sistemle uyumsuzluğu nedeniyle telefonda yavaşlamalar meydana gelebilir.

Ayrıca Samsung dan güncelleme adına fazla da bir şey beklemeyin derim ben.. Güncellemeler konusunda kendisinden nefret ettirmeyi ve bir dahaki satın alacağım telefonumda kesinlikle tercih etmeyeceğim bir marka olmayı başardı..
 
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
Orjinal güncellemelerde bu gibi yavaşlama sıkıntıları yaşanabiliyor..
Güncelleme yaptığınızda eğer kişisel verileriniz silinmemişse yani telefon hafızasındaki kişiler resimler falan gitmiyorsa gelen güncellemeden fazla performans beklemeyin..

Custom romlarda rom yüklemeden önce mutlaka data, cache, dalvik ve battery stats seçeneklerini seçerek wipe işlemi yapmanız önerilir. Bunların sebebi önceden kurulu olan sistemin artık dosyalarını, önbellek dosyalarını temizleyerek tertemiz bir sistem kurmanız içindir. Eğer ki wipe işlemi yapılmazsa bu artık dosyaların yeni sistemle uyumsuzluğu nedeniyle telefonda yavaşlamalar meydana gelebilir.

Ayrıca Samsung dan güncelleme adına fazla da bir şey beklemeyin derim ben.. Güncellemeler konusunda kendisinden nefret ettirmeyi ve bir dahaki satın alacağım telefonumda kesinlikle tercih etmeyeceğim bir marka olmayı başardı..


niye one x aldım sanıyonuz :naughty:
 
71fatih

71fatih

Üye
orjinal güncellemeyi kuranlar telefona 2 kere format atsın herşey düzene giriyor.takılmalar vs..
 
Türe

Türe

Üye
Ya bi gidin arkadas :bırak: Bir iki kisi sorun var diye kotuluyor . One x sanki ilk gelisinde mukemmeldi |-) Bende jb var ve cihaz icsden cok daha hizli :oke:
 
avcitalip

avcitalip

Üye


Olmaz mi talip hiç :ehe Swap yaparsan belki aynı performansı alabilirsin talip

hafta içi Sandisk Class 10 32 GB SDHC Hafıza kartı aldım 30 mb/s aktarım hızı var swap yapsam karta zarar verir mi ? :)
 
PriZm

PriZm

Üye


hafta içi Sandisk Class 10 32 GB SDHC Hafıza kartı aldım 30 mb/s aktarım hızı var swap yapsam karta zarar verir mi ? :)
Class 10 hafıza kartı ve 30 mb/s :hmmm


karta zarar vermez.ömrünü azalttığı hikayesi şimdiki kartlar için yalandır.
 
PriZm

PriZm

Üye
XDA'da bir mesajdan alıntı yapıyorum:

Current technology allows 100 000 write cycles. Hundred thousand. Let's count it on a 32 GB SD card. Ok, worst case scenario, let it be only 1 000 write cycles: you can write 1 000 x 32 GB on the card. This means 32 000 GB of data. This means you have to write all 32 GB of data every day to wear it out in 2,7 years. But you have to write 32 GB data _every day_!


Türkçesi: (Çevirebildiğim kadarıyla)

Şuanki teklonoji 100.000 yazım döngüsüne izin veriyor.Bunu 32 GB SD kartta hesaplayalım.en kötü senaryo ile sadece 1000 yazım ömrü var diyelim. böyle bir karta 1000 x 32 gb veri yazabilirsiniz.bu 32.000 GB data anlamına gelir.bu şu anlama geliyorki hergün karta 32 gb lık veri yazmakla kartın ömrü 2,7 yıl sürer.ama hergün 32 gb veri yazacaksınız!


Ki bencede mantıklı :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt