Benim konuyu ondan boş bıraktın abi o zaman hala aklına gelmedi demek ki![]()
Evet ciddi biriyimAbla çok gizemli birisi gibi geliyorsun bana. Iyi birisi olduğuna şüphem yok kendini tanıttığın kadarıyla ciddi birisin sanırım. Ayrıca o smileyleri sevmediğini bilmiyordum öğrendiğim iyi oldu çok kullanırım : sarıl : bunu.
hmm birde şu smileyi sevmiyorum 
yarım saattir düşünüyorum seni kelimelerle nasıl tarif ederim diye
Bulamadım bulunca yazarım![]()

Eyvahhh yazmadı mı buraya da gelmiyecek o zamanBenim konuyu ondan boş bıraktın abi o zaman hala aklına gelmedi demek ki![]()
: ben senin konuyu görmedim 
Sen bendeki yerini biliyorsun kardesim bazi seyler yasanir anlatilmaz.
Bu yeter de artar bile 
Teşekkür Ederim Hidayet'Gül'ü tarife ne hâcet, ne çiçektir biliriz'...
Başka söze gerek yok sanırım...
bu arada imzan çok anlamlı ve güzel 
Teşekkür Ederim Hidayetbu arada imzan çok anlamlı ve güzel
![]()
Cümlemizden Hidayet
Allah razı olsun abla...

İşte önemli yer burası çoğu kişinin sanal gördüğü bu ortamı ben pek öyle görmüyorum çünkü pc karşısında etli -kanlı-canlı insanlar var nasıl sanal olabilir ki robot değiliz duygularımız varkalbinin guzelligini her zaman icin foruma yansitarak sanal dunya denilen bu ortami gercek dunya sıcaklıgına ulaştıran,butun uyelerin saygisini ve sevgisini kazanmiş eşsiz bir dost.
Yeri geliyor burada birbirimize kızıyoruz kah gülüyoruz kah ağlıyoruz bazen sıkıntımıza biri çare oluyor bazen olamasa bile ortak oluyor pskolojik destek diyebiliriz 

Allah razı olsun Kurtuluş abiOldukca hanim efendi bir kisilige sahip ve tam sirdas olabilecek bir guzel dost hemide dostun krali ben hayatta kaybedmeye kiyamiycam kisi.
bilmukabele
teşekkür ederim güzel düşüncelerin için 
Allah cümlemize uzun ömürler versin daha da önemlisi bizleri güzel bir kul eylesinGördüğüm kadarıyla yani konuşma fırsatı ve tanışma fırsatı olmadı ama çok nazik ve çok tatlı bir ablamAllah uzun uzun ve iyi ömür versin böyle güzel insanlara
Neyse uzun lafın kısası çok çok iyi birisi
![]()

hımm demek öğle yaz kızım karar nurun beraatine ve iyi bir maaşla bilgi teknolojileri enstütüsüne alınmasına karar verilmiştir.![]()
oleyyy beraat ettim 



(
bu smileyları sevmez
) 

