'Nur' hakkında...Yeni Nick'' Tuba Hakkında.''.. :))))

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
yarım saattir düşünüyorum seni kelimelerle nasıl tarif ederim diye:hmmm


Bulamadım bulunca yazarım:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Benim konuyu ondan boş bıraktın abi o zaman hala aklına gelmedi demek ki :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
Tuba

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
Abla çok gizemli birisi gibi geliyorsun bana. Iyi birisi olduğuna şüphem yok kendini tanıttığın kadarıyla ciddi birisin sanırım. Ayrıca o smileyleri sevmediğini bilmiyordum öğrendiğim iyi oldu çok kullanırım : sarıl : bunu.
Evet ciddi biriyim :oke: hmm birde şu smileyi sevmiyorum :bleh:

yarım saattir düşünüyorum seni kelimelerle nasıl tarif ederim diye:hmmm


Bulamadım bulunca yazarım:)

Bekliyorum Ali Kemal bulunca yaz yorumunu :D
Benim konuyu ondan boş bıraktın abi o zaman hala aklına gelmedi demek ki :ehe
Eyvahhh yazmadı mı buraya da gelmiyecek o zaman :hmmm: ben senin konuyu görmedim :hmmm
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
'Gül'ü tarife ne hâcet, ne çiçektir biliriz'...

Başka söze gerek yok sanırım...
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR, MrCommanDTr ve Tuba
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
kalbinin guzelligini her zaman icin foruma yansitarak sanal dunya denilen bu ortami gercek dunya sıcaklıgına ulaştıran,butun uyelerin saygisini ve sevgisini kazanmiş eşsiz bir dost.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
Tuba

Tuba

Üye
    Konu Sahibi


Allah razı olsun abla...
Cümlemizden Hidayet :)
kalbinin guzelligini her zaman icin foruma yansitarak sanal dunya denilen bu ortami gercek dunya sıcaklıgına ulaştıran,butun uyelerin saygisini ve sevgisini kazanmiş eşsiz bir dost.
İşte önemli yer burası çoğu kişinin sanal gördüğü bu ortamı ben pek öyle görmüyorum çünkü pc karşısında etli -kanlı-canlı insanlar var nasıl sanal olabilir ki robot değiliz duygularımız var :) Yeri geliyor burada birbirimize kızıyoruz kah gülüyoruz kah ağlıyoruz bazen sıkıntımıza biri çare oluyor bazen olamasa bile ortak oluyor pskolojik destek diyebiliriz :D
Teşekkür ederim yorum için :)
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Oldukca hanim efendi bir kisilige sahip ve tam sirdas olabilecek bir guzel dost hemide dostun krali ben hayatta kaybedmeye kiyamiycam kisi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Gördüğüm kadarıyla yani konuşma fırsatı ve tanışma fırsatı olmadı ama çok nazik ve çok tatlı bir ablam :tebessüm: Allah uzun uzun ve iyi ömür versin böyle güzel insanlara :) Neyse uzun lafın kısası çok çok iyi birisi :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
Tuba

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
Oldukca hanim efendi bir kisilige sahip ve tam sirdas olabilecek bir guzel dost hemide dostun krali ben hayatta kaybedmeye kiyamiycam kisi.
Allah razı olsun Kurtuluş abi :) bilmukabele :) teşekkür ederim güzel düşüncelerin için :)

Gördüğüm kadarıyla yani konuşma fırsatı ve tanışma fırsatı olmadı ama çok nazik ve çok tatlı bir ablam :tebessüm: Allah uzun uzun ve iyi ömür versin böyle güzel insanlara :) Neyse uzun lafın kısası çok çok iyi birisi :tebessüm:
Allah cümlemize uzun ömürler versin daha da önemlisi bizleri güzel bir kul eylesin :)
 
tarxhn

tarxhn

Üye
hımm demek öğle yaz kızım karar nurun beraatine ve iyi bir maaşla bilgi teknolojileri enstütüsüne alınmasına karar verilmiştir. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
Tuba

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: tarxhn
CABBAR

CABBAR

Üye
Abblaaa sen mod değil miydin :allalla:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Çok değerli bir ablamız . Düşüncelerine, hitap etme şekline , üslubuna hayran olduğum bir ablam...:)
Allah razı olsun .
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
o benim askimmm canim arkadasim
forumdan taniyipta pisman olmadigim nadir insanlardan.
sirdasim hemde ya yaa : )
zaten kendini tanitmis ya
bende ekleme yapayim cok duygusaldr benim arkadasm haksizlga hc gelemez
ek olarak cok guzel makyaj yapar.bide kendi de cok guzel :D
cok seviyorum senii
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba ve s@hr@
s@hr@

s@hr@

Üye
'Nur' nasıl anlatsam bilmem ki :hmmm
O benim canım bitanem bu forum da hiç kimse onu benim kadar iyi tanıyamaz :d::d:
Kalbinin güzelliği yüzüne yansımış biridir :op:(:sarıl::op:bu smileyları sevmez :ehe)
Duygusaldır ....çokkkk ince düşünür.....
Benim foruma üye olmam onun sayesinde oldu çok iyi dostluklarım oldu forumda :tebessüm:
Şimdiler de pek online olmasam da eskiler beni tanır kim olduğumuda çokkkk iyi bilirler :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
evet senin kadar kimse taniyamaz :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba


Üst Alt