Bu lumia800 akillanmiyacak

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bu lumia800 akillanmiyacak
Nokia'nin wp8 cihazlarini tanitmasindan sonra wp7.5 cihazlara ilgi azalmisti. Fakat finlandiyada durum tahmin ettigimiz gibi degil anlasilan:kop2:


Elisa Consumer
1. Nokia Lumia 800
2. Samsung Galaxy S II
3. Apple iPhone 4S
4. Apple iPhone 5
5. Samsung Galaxy S III
6. Nokia C2-01
7. Nokia Lumia 900
8. Samsung Galaxy Xcover
9. Nokia 300
10. Nokia Lumia 610
11. Samsung Galaxy GIO
12. Apple iPhone 4
13. Nokia 500
14. Nokia C5-00 5MP
15. Nokia Lumia 710

Elisa Business
1. Apple iPhone 5
2. Nokia Lumia 800
3. Nokia C2-01
4. Nokia Lumia 900
5. Apple iPhone 4S
6. Nokia E7-00
7. Nokia C5-00
8. Samsung Galaxy S III
9. Samsung Galaxy Xcover
10. Samsung Xcover 271
11. Nokia Lumia 610
12. Huawei F610
13. Nokia Lumia 710
14. Samsung Galaxy S II
15. Nokia 300

DNA Best Sellers in October
1. Nokia Lumia 800
2. iPhone 5
3. Samsung Galaxy S II
4. Samsung Galaxy S (III)
5. Samsung Galaxy Xcover
6. iPhone 4S
7. Nokia 113 *
8. Samsung S5610 *
9. Nokia X 610
10. Samsung Galaxy S Y
 


gdervisoglu

gdervisoglu

Üye
800 bence çok hoş mini mini :sarıl:
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Lumia 800 candır :sarıl:

Hatta Türkiye'ye gelmiş olsaydı ve WP8 güncellemesini alacağı belirtilseydi, 5 aylık Lumia 800'ümden yorum yazıyor olacaktım şuan. :kıskıs:
(Aaah ah 5 ay önceki aşkım)
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
Lumia 800 candır :sarıl:

Hatta Türkiye'ye gelmiş olsaydı ve WP8 güncellemesini alacağı belirtilseydi, 5 aylık Lumia 800'ümden yorum yazıyor olacaktım şuan. :kıskıs:
(Aaah ah 5 ay önceki aşkım)

şimdiki aşkında 920 ama
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
şimdiki aşkında 920 ama

Hani "Ayağında Kundura" türküsünde bir bölüm var ya;

...
Çıktım kerpiç duvara
El ettim nazlı yara
Eski yar* şöyle dursun
Can kurban yeni yara*
...
*Lumia 800
*Lumia 920

:kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___ ve gdervisoglu
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
aslinda lumia800 Türkiye'de nokiashoplara tanitildi bayilere teşhir cihazlari da gonderildi ama nedense son anda vazgecildi. Wp8 guncellemesinin gelmemesinden dolayi heralde.
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Lumia 800 Iyidir Iyi .. =]
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye


Hani "Ayağında Kundura" türküsünde bir bölüm var ya;

...
Çıktım kerpiç duvara
El ettim nazlı yara
Eski yar* şöyle dursun
Can kurban yeni yara*
...
*Lumia 800
*Lumia 920

:kıskıs:

nerden geldi aklına abi ya?? :)
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye


Eee biri ilk aşkım, biri müstakbel sevgilim.
Arada sevda olunca şarkılar, türküler geliveriyor hemen akla... :)

valla ben de x3 ü aldatacam ama büyük ihtimalle 701 ile... Fazla imkan yok... Telefonla uğraşmayı sevmiyorum-vakit yok. Net kotalı falan filan olunca symbian bile iyi geliyo :) 1 sene sonra sıkılırim ama o zamana da ygs falan olacağı için rahatım. Üni de de lumialar akar :)
 
NUD

NUD

Üye
Aslında Lumia 800 çok mantıklı bir cihaz ekranı sadece biraz küçük ama onu sevimli yapan zaten bu
 
droidçi

droidçi

Üye
taraftarlarına beleş bilet dağıtan cinsten nokia :P:
 
onurca06

onurca06

Üye
:islik
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt