Windows Phone 8: En özel telefon (Video)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gdervisoglu

gdervisoglu

Üye
    Konu Sahibi
Windows Phone 8: En özel telefon (Video)
[video=youtube;iGJkf0Lg0mE]http://www.youtube.com/watch?v=iGJkf0Lg0mE[/video]

Yeni başlat ekranı, Canlı Uygulamalar ve daha bir çok özelliği ile Windows Phone 8'in nasıl özel olduğunu görün..
 


Jomolocco

Jomolocco

Üye
o nasıl bir giriş ya adamdaki sese bittim :d:
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Yanlış görmediysem videoda Joe'nun "Work" grubu içerisinde "bizim keltoş"un da resmi geçiyor :kıskıs: 1:35'den sonrasına dikkat...
 
nanotex

nanotex

Üye
Beyler sizce WP8 Andorid'in yanında nasıl kalıyor? Uzman bir arkadaş yorum yaparsa sevinirim performans açısından çok merak ediyorum
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Beyler sizce WP8 Andorid'in yanında nasıl kalıyor? Uzman bir arkadaş yorum yaparsa sevinirim performans açısından çok merak ediyorum

Kardesim uzmana gerek yok 6 kasimda en yakin nokiashopa git cihazi incele karar ver:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı, nanotex ve SkyLaBTR
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
wp candır :D I <3 WP8, I <3 NOKIA
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Bu HTC 8X Sadece Beats Audio Ozelligi Icin Bile Alinirr ..

Ahhh Nokia Lumia 920'dede Beats Audio Olacakti .. O Zaman Neler Olurdu Neler .. =]
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Lumia920'deki ses chipi iphone5'te kullanilanla ayni sanirim cift kanalli bir ses chipi vardi. Ama kesin karar vermek icin cihazi incelemek lazim.
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Lumia920'deki ses chipi iphone5'te kullanilanla ayni sanirim cift kanalli bir ses chipi vardi. Ama kesin karar vermek icin cihazi incelemek lazim.

Olsun .. HTC 8X Beats Audio Kullaniyorsa Piyasadaki En Iyi Ses Chipi Ondadir ..

Sonucta Beats Tartismasiz Dunyanin En Iyi Audio Markasi ..
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


Olsun .. HTC 8X Beats Audio Kullaniyorsa Piyasadaki En Iyi Ses Chipi Ondadir ..

Sonucta Beats Tartismasiz Dunyanin En Iyi Audio Markasi ..
Ama kullanici yorumlarinda sennheiser'den daha cok memnun olanlar var.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Olabilir tabi ama bence sennheiser da yabana atilacak bir marka degil hem fiyat olarak da beatse gore daha uygun.
 
nanotex

nanotex

Üye
Çok akıcı bir arayüzü var çok kaliteli, animasyonları çok güzel. :) Marketine çamur atsalar da ben Lumia (WP) diyorum
 
gdervisoglu

gdervisoglu

Üye
    Konu Sahibi
Çok akıcı bir arayüzü var çok kaliteli, animasyonları çok güzel. :) Marketine çamur atsalar da ben Lumia (WP) diyorum

Marketinin de kısa bir süre sonra diğer marketlerin seviyesine geleceğine inanıyorum..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt